رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بیش از ۳۵۰ کانتینر کالای متروکه مضر سلامت به وزن ۳۲۰۰ تن در بندر شهید رجایی بندرعباس شناسایی و امحاء شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی فراجا از برگزاری دهمین اجلاس مرزی و امضاء تفاهم نامه مرزی میان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق برای تأمین امنیت مرزها و تسهیل تردد زائران خبر داد.
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از امحای بیش از ۳۷ هزار سکه تاریخی تقلبی در استان خبر داد و گفت: پس از اخذ مجوزهای لازم ۳۷ هزار و ۶۱۹ قطعه سکه تقلبی و بدل معدوم شد.
باشگاه استقلال برای جذب گلر جوان امیدهای ایران به توافق نهایی با تیم فعلی او رسید.
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که این کشور تمام مهمات موجود در انبار تسلیحات شیمیایی خود را نابود کرده است.
فرمانده کل انتظامی کشور دستور امحا بیش از ۶۴ تن انواع مواد مخدر و روانگردان در بیرجند را صادر کرد
قرارداد وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و علی صانعی سرمربی تیم زیر 20 سال ایران از سوی رئیس فدراسیون فوتبال امضاء شد.
باشگاه استقلال پیش از بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی هم موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان خود در بخش درصد و پاداش ها نشد.
در مراسمی با حضور مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت لبنیات پاستوریزه پاک، تفاهم نامه واگذاری چهار هزار دستگاه وانت زامیاد به این ارگان ها منعقد شد.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از فناوری پلاسما، با هدف حذف آلایندگی‌ها به ویژه بیمارستانی، زمینه را برای کمک به ارتقای سلامت فراهم کند.
نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که به‌زودی پیمان صلحی بین این کشور و جمهوری آذربایجان امضاء خواهد شد.
بعداز ظهر امروز طی مراسمی با حضور محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، توافقنامه همکاری های مشترک امنیتی ایران و عراق از سوی دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی نخست وزیر عراق بامضاء رسید.
بعداز ظهر امروز طی مراسمی توافق‌نامه همکاری‌های مشترک امنیتی ایران و عراق از سوی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و مشاور امنیت ملی نخست وزیر عراق به امضا رسید.
اهواز- معاون دادستان کل کشور گفت: کالاهای ممنوعه و اجناسی که قابلیت مصرف ندارند باید هرچه سریع‌تر امحاء و معدوم شود.
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
دادستان تهران گفت: ۵۰ تن مواد غذایی فاسد، که سال‌ها در گمرکات فرودگاه امام خمینی(ره) رسوب شده بود با دستور و نظارت این دادستانی امحاء شد.
دادستان تهران گفت: ۵۰ تن مواد غذایی فاسد، که سال‌ها در گمرکات فرودگاه امام خمینی(ره) رسوب شده بود با دستور و نظارت این دادستانی امحاء شد.
دادستان تهران گفت: ۵۰ تن مواد غذایی فاسد، که سال‌ها در گمرکات فرودگاه امام خمینی(ره) رسوب شده بود با دستور و نظارت این دادستانی امحاء شد.
یک شرکت فناور موفق شده است با توانمندی بومی در حوزه امحاء و بی خطرسازی انواع پسماندهای باقی ‌مانده از لامپ‌های فلورسنت و گازی، چاپگرها و خدمات خود را ارائه کند.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: عدم رعایت مفاد قرارداد امضاء شده توسط ارمنستان عواقبی به همراه دارد.
دادستان تهران گفت: هزار و ۵۰۰ تن از اقلام تاریخ مصرف گذشته مانده در انبارهای گمرکات تهران، امحا شدند.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با دستور ویژه رئیس قوه قضائیه بیش از ۳۵۰ کانتینر کالای متروکه در بندر شهید رجایی شناسایی و امحاء آن‌ها آغاز شد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، اسکناس‌ها و مسکوکات مجعول یا تقلبی مکشوفه در سراسر کشور، برای امحاء باید در اختیار بانک مرکزی قرار گیرد.
امحای کامل پسماند‌های بیمارستان در کل کشور به جز استان‌های «تهران» و «البرز»!/ جاخالی دادن وزارت بهداشت از عمل به وظیفه‌ای حیاتی با همکاری سازمان نظام پزشکی
بررسی ها نشان می دهد فولاد خوزستان با نماد فخوز در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰، ۱۰۵۰۰ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده است که ۴۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است. تحلیل بنیادی فخوز را در ادامه بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ