سیدجواد سادات گفت: در لایحه ارائه شده دولت به مجلس برای مالکانی که قراردادهای اجاره بیش ازدوسال امضا کنند و مبلغ رهن خانه را در بانک قرار بدهندمعافیت‌های مالیاتی پیشنهاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در شرایطی سه امتیاز دیدار با تراکتور را به دست آورد که مالکیت توپ کمتری نسبت به حریف خود داشت‌.
رایان رینولدز و راب مک‌الهنی 24 درصد از سهام تیم فرمول یک آلپاین را در قراردادی به ارزش 218.10 میلیون دلار به دست می‌آورند.
دو تن از مطرح ترین میلیاردرهای فناوری جهان - ایلان ماسک و مارک زاکربرگ - توافق کردند که در یک مسابقه در قفس با یکدیگر مبارزه کنند.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد عملکرد خانواده گلیزر، مالک این باشگاه را "شرم‌آور" خواند و گفت کش دادن فروش باشگاه نشان می‌دهد که در 20 سال گذشته چگونه یونایتد را اداره کرده‌اند.
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: به دلیل اینکه اندک مدیرانی در گذشته تخلف‌ هایی داشتند اعتماد بسیاری از معلمان از صندوق سلب شده است.
موقعیت لوران بلان به عنوان سرمربی لیون در خطر است، چرا که مالکان جدید و آمریکایی تیم از عملکرد او چندان راضی نیستند.
تیم فوتبال چوکای تالش همچنان درگیری مشکلات مدیریتی و سرمربیگری است و معلوم نیست این تیم متعلق به کدام شخص یا ارگان است.
کای هاورتز، ستاره چلسی از برکناری توماس توخل گلایه کرد و گفت، وقتی مربی موفق را اخراج می‌کنید، معلوم است که تیم را به دردسر می‌اندازید.
هنوز فصل جابه‌جایی اقشار اجاره‌نشین آغاز نشده و تقریبا از اوایل خردادماه جابه‌جایی‌ها شروع می‌شود اما با توجه به نوسانات اقتصادی و توان مالی مستاجران، این انتظار از مالکان وجود دارد که در انعقاد قراردادهای جدید شرایط خوش‌نشین‌ها را درک کنند.
رکسهام فقط یک برد دیگر لازم دارد تا به پایین‌ترین دسته مسابقات لیگ صعود کند، اما در این مسابقه به جز 10 هزار نفری که در شمال ولز به ورزشگاه می‌روند، میلیون‌ها نفر دیگر نیز از راه دور آنها را تشویق می‌کتتذ.
یوسفی گفت: از دیگر راهکارها کاهش مالیات و معافیت های مالیاتی برای مالکانی است که در به بازار اجاره کمک می‌کنند و با مستاجران قرارداد بلند مدت و بالای یک ساله منعقد می‌کنند.
طولانی بودن زمان صدور پروانه ساخت یکی از مشکلات مالکانی است که به دنبال ساخت خانه هستند اما به گفته شهردار تهران از خرداد ماه صدور پروانه به ۲ ماه می‌رسد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل تاتنهام می‌گوید مالکان باشگاه از نتایج ضعیف تیم عصبانی هستند ولی همچنان از او حمایت می‌کنند.
مدیران باشگاه چلسی به دنبال مربی‌ای اتریشی برای جایگزینی گرام پاتر هستند.
رییس پلیس راهور کشور مجازات تردد خودرو‌های فاقد پلاک یا پلاک مخدوشی را تشریح کرد و گفت: برابر ماده ۷۳۰ قانون تردد خودرو‌های پلاک مخدوشی، یا فاقد پلاک و یا مالکانی که به عمد نسبت به دستکاری پلاک‌ها اقدام می‌کنند ۶ ماه تا یک سال زندانی دارد.
هواداران چلسی بعد از شکست سنگین مقابل سیتی در FA کاپ خواستار بازگشت سرمربی سابق خود شدند.
سرمربی چلسی ابراز اطمینان کرد که از حمایت کامل مالکان باشگاه بعد از نتایج ضعیف اخیر برخوردار است.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید از اخبار تمایل مالکان آمریکایی لیورپول برای فروش این باشگاه شگفت‌زده شده و معتقد است آنها برای لیورپول کارهای بزرگی کرده‌اند.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران در روزهای ملتهب پس از انتخابات فدراسیون فوتبال در تلاش است تیم ملی را با آرامش به جام جهانی برساند.
رضا مهاجری می‌گوید تقسیم امتیازات در مسابقه هوادار و نفت مسجدسلیمان عادلانه بوده است.
انتشار تصاویر و اخباری از مالکان و مدیران جدید چلسی باعث مطرح شدن سوالاتی درباره این افراد شده است.
اقدام به خودسوزی ۸ کارگر مرد طی کمتر از ۷۰ روز گذشته آن هم در این ایامی که دولت به دفعات شعار حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، ممانعت از گرانی‌ها و جلوگیری از کوچک شدن سفره خانوار، کمک به احیای معیشت دهک‌های پایین اقتصادی و توزیع یارانه اقتصادی در سفره خانواده‌ها سرداده و بابت آشکار شدن نشانه‌هایی از بهبود معیشت و بازگشت عدالت و نشاط به زندگی مردم و افزایش قدرت خرید خانواده‌ها ابراز خرسندی کرده، واقعا چه پیامی دارد؟
عضو کمیسیون انرژی مجلس اثر برنامه‌های مدیریت مصرف برق در سال جاری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: علی‌رغم ناترازی شدید تولید و مصرف برق، وزارت نیرو برای جلوگیری از تنش در حوزه برق مشوق‌ها و برنامه‌هایی داشته است که باید در طول سال تداوم داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ