رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از امحای بیش از ۳۷ هزار سکه تاریخی تقلبی در استان خبر داد و گفت: پس از اخذ مجوزهای لازم ۳۷ هزار و ۶۱۹ قطعه سکه تقلبی و بدل معدوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور دستور امحا بیش از ۶۴ تن انواع مواد مخدر و روانگردان در بیرجند را صادر کرد
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا از امضای بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه و ۵۳ قرارداد همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای محرومیت‌زدا طی سه روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از توسعه مناطق محروم و کم برخوردار در بخش هوایی و توجه مضاعف به ورزش‌های هوایی و هوانوردی عمومی در یک سال و نیم گذشته خبر داد.
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۸ هزار و ۶۵۲ واحد به مبلغ ۲۳ هزار و ۵۳۳ میلیاردتومان خبر داد.
البته داستان مخالفت‌های جلیلی و تیم همراه او با برجام نه جدید است و نه غیرمنتظره. جلیلی در تمامی روز‌های بعد از امضای برجام و در تمامی مراحل مذاکرات وین برای احیای توافق، در بیش از دو سال گذشته، همواره مخالف بوده است
کیهان نوشت: با امضای قرارداد‌های جدید و راه‌اندازی کریدور‌های ریلی و آبی، پیش‌بینی می‌شود که سطح معاملات تجاری بین دو کشور در آینده نزدیک به بیش از ۵ میلیارد دلار برسد.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از امضای بیش از ۳۲۰ تفاهم‌نامه یارانه تجاری‌سازی فناوری در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۱ خبر داد.
آنچه بیش از همه مورد توجه کارشناسان و مقام‌های ایران قرار داشت بیانیه مشترکی بود که در پایان نشست سران عربستان و چین در ریاض صادر شد. حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در اینباره گفت: وزارت امورخارجه ایران از رئیس جمهور چین بپرسد آیا امضای شما پای بیانیه یاد شده نشانه آن نیست که حاکمیت چین بر تایوان را هم قابل مناقشه می‌دانید؟!
رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد.
رئیس هیات امنای ستاد دیه با بیان اینکه ۶۶ درصد مددجویان تحت حمایت ستاد دیه بدهکار چک هستند، گفت: زندانیان بدهکار چک و سفته با ۳۱۳۱ پرونده، بیشترین طیف محبوسان را به خود اختصاص داده‌اند.
رئیس هیات امنای ستاد دیه با بیان اینکه ۶۶ درصد مددجویان تحت حمایت ستاد دیه بدهکار چک هستند، گفت: زندانیان بدهکار چک و سفته با ۳۱۳۱ پرونده، بیشترین طیف محبوسان را به خود اختصاص داده‌اند.
رئیس هیات امنای ستاد دیه با بیان اینکه ۶۶ درصد مددجویان تحت حمایت ستاد دیه بدهکار چک هستند، گفت: زندانیان بدهکار چک و سفته با ۳۱۳۱ پرونده، بیشترین طیف محبوسان را به خود اختصاص داده‌اند.
نماینده مجلس یازدهم توضیح داد: یکی از اقدامات افتخار آمیز مجلس یازدهم که می‌تواند بیش از هزار و ۸۰۰ امضای طلایی را از بین ببرد قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است.
موساد در جدیدترین افشاگری خود درباره عادی سازی روابط کشورهای عربی با تل آویو اعلام کرد که این روند، بیش از سه ده پیش از امضای توافقنامه های موسوم به «آبراهام» آغاز شده است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بیش از ۳۵۰ کانتینر کالای متروکه مضر سلامت به وزن ۳۲۰۰ تن در بندر شهید رجایی بندرعباس شناسایی و امحاء شد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با دستور ویژه رئیس قوه قضائیه بیش از ۳۵۰ کانتینر کالای متروکه در بندر شهید رجایی شناسایی و امحاء آن‌ها آغاز شد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم بیش از یک سال است که وارد نبرد دیپلماتیک برای ممانعت از امضای توافق هسته‌ای با ایران شده است.
در تفاهم نامه ای که به امضای معاون صادرات و اموربین الملل ایران خودرو و شرکت روسی کلوچ آوتو رسید، بعد از گذشت بیش از یک دهه توقف صادرات خودرو به روسیه محصولات سواری شرکت ایران خودرو به بازار روسیه صادر خواهد شد.
فدراسيون چگونه بايد بیش از سه میلیون یورو بابت غرامت به مارک ویلموتس پرداخت کند؟ پولی که در حساب فدراسیون موجود نیست و از طرفی گفته می‌شود برخی معتقدند این مبلغ باید توسط مقصران امضای این قرارداد پرداخت شود.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۴۰۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۲ هزار و ۳۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
رکورد تاریخی اوج بار با رقم مصرف 67 هزار 200 مگاوات شکسته شد.
پنج میلیون نفر تا ۱۰ روز آینده رایگان بیمه می‌شوند
در این دیدار که رئیس‌جمهور کشورمان نیز حضور داشت، آقای قاسم ژورمات توکایف، رئیس‌جمهور قزاقستان گفت: مذاکرات بسیار خوبی با جناب آقای رئیسی داشتیم و اسنادی که به امضای دو طرف رسید، می تواند زمینه‌ساز گسترش بیش از پیش روابط دو کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ