دخالت‌های خویشاوندان و اطرافیان وی در انتصابات و تشکیل کمیته انتصاباتی بدون حضور مدیران و با حضور دوستان و خویشاوندان به موازات کمیته انتصابات وزارت بهداشت که منجر به انتصاب مدیران ناکارآمد و مجیزگوی شده، دال بر طرح اسیضاح است. علاوه بر این موارد یکی از سیاست‌های اصلی این افراد عدم انتقال مشکلات و نقایص به وزیر است که چالش آفرینی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرونده استیضاح وزیر بهداشت و درمان که از بیش از سه ماه پیش در مجلس مطرح بود،‌ امروز با انصراف بیشتر نمایندگان متقاضی استیضاح بسته شد.
تعداد امضاهای تقاضای استیضاح وزیر بهداشت و درمان به کمتر از ده نفر رسید و منتفی شد.
محمدعلی محسنی بندپی از عدم استیضاح وزیر بهداشت خبر داد.
هفته آینده در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی می‌شود.
چه کسانی خواستار استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند؟
نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس : متاسفانه بسیاری از وزارتخانه‌ها چندان توجهی به قانون ندارند و این خود باعث ایجاد مشکل در کشور و همچنین برای مردم و مجلس می‌شود.
به رغم تلاش‌های فراوان صورت گرفته برای از حد نصاب انداختن استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دقایقی قبل طرح استیضاح بهرام عین اللهی مورد بررسی قرار گرفت و به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.
وزیر بهداشت با «دهمین» طرح استیضاح، به ایستگاه آخر رسید!
معاون پارلمانی رییس جمهور معتقد است که امضاهای استیضاح وزیر بهداشت کمتر از حد نصاب شده است اما از طرف دیگر عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی یکی از امضاکنندگان این استیضاح می گوید استیضاح وزیر بهداشت همچنان حد نصاب لازم را داراست
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بیشتر نمایندگان مجلس امضاهای خود برای استیضاح وزیر بهداشت و درمان را پس گرفتند.
به دلیل مطالبات مکرر کارکنان دولتی مبنی بر ایجاد عدالت و رفع تبعیض ناشی از تنوع قراردادی در دستگاه‌ها و وجود انواع و اقسام قراردادها همچون مدت معین، مدت موقت، پیمانی و رسمی، نمایندگان در صحن علنی امروز با رسیدگی خارج از نوبت طرح ساماندهی کارکنان دولت موافقت کردند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ۵۸ نفر از نمایندگان خواستار استیضاح وزیر بهداشت و درمان هستند که هیئت رئیسه موظف است آن را به کمیسیون ذیربط ارجاع دهد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان باید در صحن علنی مجلس رسیدگی شود.
یک منبع آگاه در هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تعداد امضای منسوب به استیضاح وزیر بهداشت را کذب دانست.
یک منبع آگاه در هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تعداد امضای منسوب به استیضاح وزیر بهداشت را کذب دانست.
استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی به بیش ۷۵ امضا رسیده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص مطرح شدن خبر استیضاح خود توضیحاتی داد.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره اینکه نمایندگان عنوان می‌کنند قصد استیضاح بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت و درمان را دارند، بیان کرد: بله برای استیضاح وزیر بهداشت و درمان هم یک تعدادی امضا جمع کرده‌اند ولی در حال صحبت هستیم که اعلام وصول نشود.
استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۶۰ امضا کلید خورد +محورهای استیضاح
رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد.
کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: شش گروه از نمایندگان درخواست استیضاح وزیر بهداشت را تقدیم هیات رئیسه کرده، اما تاکنون معطل نگه داشته شده است؛ هیأت رئیسه به این درخواست نمایندگان رسیدگی کند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: استیضاح وزیر بهداشت که با سوءمدیریت خود باعث گرانی دارو شده است، باید در دستورکار مجلس قرار گیرد.
یکی از دلایل طرح استیضاح وزیر بهداشت، مدیریت‌های ضعیف در سطح کشور اعم از مدیریت‌های ستادی در سطح استانی و کشوری است که تحول در این زمینه به ایجاد تغییرات نیاز دارد ولی چنین عزمی دیده نمی‌شود. این در حالی است که وزارت بهداشت مستقیم با مردم در ارتباط است.
نماینده مردم گرگان گفت: با توجه به چنین شرایطی طرح استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۳۰ امضا تقدیم هیات رییسه شده و باید در دستور صحن علنی قرار گیرد، منتها به دلیل اینکه تقاضای استیضاح وزرای دیگر جلوتر مطرح شده، هنوز نوبت به این استیضاح نرسیده؛ اما ما پیگیر استیضاح هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ