استقلال با وجود حملات مکرر موفق نشد بیش از یکبار دروازه استقلال را باز کند تا این بازی با نتیجه مساوی به اتمام برسد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دادستان کل کشور گفت: از بین ۹۳ ساختمان نا ایمن، ۳۸ ساختمان از نظر درجه بندی خطر طبق نتایج ارزیابی ایمنی یکپارچه (اطفا حریق و سازه)، وضعیت پرخطری دارند. در نتیجه سایر ساختمان‌های مذکور در فهرست منتشره، از حیث درجه بندی خطر از نظر سازه و ایمنی یکپارچه در وضعیت کم خطر تری قرار گرفته اند.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایمن‌سازی گودهای پرخطر در پایتخت ۸۰ درصد پیشرفت دارد.
با توجه به ایجاد تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی ورودی‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، عملا مسیر ورود دانشجویان به دانشگاه سخت و خطرناک شده است و هیچ پل عابر پیاده‌ای نیز برای عبور دانشجویان احداث نشده است، در حالی که پیش از این پل عابر پیاده وجود داشت که تخریب شد. تقاطعی که اخیرا ساخته شده، دقیقا مقابل در‌های شمالی و غربی دانشگاه است؛ این تقاطع، مسیر عبور دانشجویان را قطع کرده و اکنون مسیری برای ورود دانشجویان به دانشگاه وجود ندارد و با توجه به اینکه خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند جان دانشجویان در خطر است و شرایط بسیار ناامنی رقم خورده است.
نوجوان‌ها همیشه کارهای عجیب‌و‌غریب می‌کنند؛ خودشان را از بلندی در آب‌های کم‌عمق می‌اندازند، رانندگی پرخطر می‌کنند و وارد دعواها و روابط عاطفی نامتعارف می‌شوند. بعضی از بزرگ‌ترها این حرکات را ناشی از نیروی جوانی می‌دانند و بعضی دیگر خامی و بی‌تجربگی‌ نوجوانان را دلیل رفتارهای نسنجیده‌شان عنوان می‌کنند. اما تحقیقات عصب‌شناختی جدید، با ارجاع به مراحل تکاملی بشر، پرده از حقایقی برداشته‌اند که شاید پای فیزیولوژی مغز نوجوانان را به میان بیاورد.
یک مطالعه جدید از یک عامل خطر احتمالی برای سرطان سینه پرده برداشته است که می تواند به پزشکان با دقت بیشتری برای تشخیص این بیماری کمک کند.
یک مطالعه جدید از یک عامل خطر احتمالی برای سرطان سینه پرده برداشته است که می‌تواند به پزشکان با دقت بیشتری برای تشخیص این بیماری کمک کند.
اضافه کردن یکی دو کیلو وزن در طول زمستان چندان هم بد نیست، اما برای خیلی‌ها این اضافه کردن وزن سال به سال بیشتر می‌شود و کنار آمدن با آن معمولاً دشوار است، پس در کنار عادات غذایی سالم، فعالیت جسمی را فراموش نکنید.
مهدی بابایی با تاکید بر اینکه شهروندان باید از ساختمان‌ها یا پاساژ‌های ناایمن شهر تهران مطلع باشند، گفت: شاید در این برهه زمانی اطلاع‌رسانی همه ساختمان‌های نا ایمن شهر تهران در دستورکار قرار نداشته باشد، اما به شکل موردی این اتفاق خواهد افتاد.
برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی یکی از عوامل موثر در تشدید فرونشست بوده و اکنون وسعت و شدت فرونشست در سه استان تهران، خراسان رضوی و اصفهان بیش از سایر استان‌هاست.
آذربایجان غربی در پهنه مناطق پرخطر زلزله در کشور قرار دارد، موضوعی که نمود آن را در زلزله‌های اخیر خوی دیدیم اما تنها ۳۷ درصد واحدهای روستایی مقاوم‌سازی شده‌ و نگرانی‌ها را دوچندان کرده است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به دلیل حفظ جان و ایمنی در موضوعات پرخطر قطعاً سخت‌گیری خواهد شد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از تکلیف تعدادی ساختمان که در شرایط خوبی قرار نداشتند برای اخذ مجوز از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با پیگیری‌های انجام شده در جلسه کمیته ایمنی خبر داد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو از رشته‌های پرخطر حتما تست می‌گیریم اما تعدادش قابل پیش‌بینی نیست.
ساختمان‌های ناایمن تهران براساس ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی در چهار گروه «بسیار پرخطر» و بحرانی، «پرخطر»، «میان‌خطر» و «کم‌خطر» دسته‌بندی شده‌اند. تا به حال نیز بیش از ۳۳ هزار ساختمان در شهر مورد بررسی قرار گرفته‌اند و بابایی می‌گوید؛ جز ۱۲۹ موردی که در دسته‌بندی «بسیار پرخطر» قرار داشتند، حدود ۱۱ هزار مورد نیز در دسته‌بندی «پرخطر»‌ها قرار گرفته‌اند. حساسیت‌ها هم بیشتر درباره دو گروه نخست است. شهرداری‌ها تا پیش از این ضعف قوانین برای برخورد نکردن با ساختمان‌های ناایمن را بهانه می‌کردند.
تیم ملی فوتبال ایران که باید کمتر از یک سال دیگر رویداد مهمی چون جام ملت‌های آسیا را پشت سر بگذارد در خواب زمستانی قرار دارد که ممکن است دیر بیدار شدن برایش تبعات سنگینی به همراه داشته باشد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش تعداد گودهای رها شده در شهر تهران طی ۱۵ ماه گذشته خبر داد و گفت: ۵۸ گود رهاشده از شهریور ماه ۱۴۰۰ تا دی ماه ۱۴۰۱ ایمن سازی شد.
رییس سازمان امور اراضی عنوان کرد: آلایندگی سموم و کودهای شیمیایی زمین کشاورزی را چرخه تولید خارج نمی کند. این آلودگی وارد خاک می شود اما منجر به بایر شدن زمین کشاورزی نمی شود.
شهردار منطقه ۸ تهران از ایمن‌سازی گود پرخطر رها شده با عمق حدود ۱۷ متر در محله تهرانپارس تهران با اقدام ضربتی شهرداری این منطقه خبر داد.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شاهد تغییرات معنی دار در وضعیت کرونایی کشورمان هستیم؛ وضعیتی که هنوز هم خوب محسوب می‌شود اما با توجه به شناسایی سو‌یه‌های جدید کرونا در کشور و احتمال شکل گیری موج جدید بیماری، موقتی به نظر می رسد.
آلودگی محصولات بخش کشاورزی بیش از استاندارد جهانی منجر به برگشت بخشی از بارهای صادراتی شده و این امر ضرورت استفاده از سموم کم خطر را برای بخش کشاورزی افزایش داده است.
شهردار ناحیه ۵ منطقه ۵ تهران از تکمیل ایمن سازی گود رها شده و پر خطر مهتاب خبر داد.
در صورت عدم آشنایی با این ورزش، حتی اگر باردار نیز نباشید، دوچرخه‌سواری می‌تواند ورزشی پرخطر به حساب بیاید. اگر دوچرخه‌سوار حرفه‌ای باشید، تا سه ماهه‌ی دوم نیز می‌توانید این ورزش را ادامه دهید، اما اگر مبتدی هستید، دوچرخه‌سواری بهترین رشته‌ی ورزشی نخواهد بود که انتخاب می‌کنید!
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره ضرورت تزریق واکسن آنفلوآنزا گفت: اگر شخصی بیماری زمینه‌ای داشته باشد می‌تواند واکسن را تزریق کند، اما اینکه بگوییم لازم است همه ۱۶ میلیون دانش‌آموز ما مراجعه کرده و واکسن بزنند، خیر، نیازی نیست. افراد پرخطر و دارای بیماری زمینه‌ای می‌توانند با رضایت والدین واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تا کنون حدود ۳۳ هزار ساختمان ناایمن در حوزه ایمنی حریق در تهران شناسایی شده است که از این تعداد ۱۲۹ ساختمان بسیار خطرناک است و معاون دادستان تهران مورد به مورد مالکان این ساختمان‌ها را احضار و پرونده‌های آن‌ها را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ