نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کامل و دقیق حقوق منطقه جنگی و پرداخت آن برای همه شاغلان و بازنشستگان باید پیگیری شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای تاکید کرد، بانک های عامل باید مراتب تسهیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را فراهم کنند.
یزد- استاندار یزد بر ضرورت تأمین منابع مال واحدهای تولیدی و تسریع در پرداخت تسهیلات فرزندآوری، ازدواج و انواع طرح‌های حوزه مسکن از سوی بانک‌های استان تاکید کرد.
حمید سجادی در گفتگو با خبرنگاران از ضرورت اجرای قانون در خصوص نحوه پرداخت دستمزد مربیان داخلی در باشگاه استقلال و سایر باشگاه ها صحبت به میان آورد.
سرپرست دفتر توسعه صادرات وزارت جهادکشاورزی، صادرات کالاهای یارانه‌ای به کشورهای همسایه را خلاف قانون و رانت‌جویی دانست و بر ضرورت پرداخت مابه‌التفاوت یارانه دولتی تخم‌مرغ تاکید کرد.
حجت الاسلام رئیسی گفتند: حق‌التدریس معلمان باید آخر هر ماه پرداخت شود و این دستور اسلام است مگر در مواردی که بودجه وجود ندارد آن هم باید اطلاع داده شود.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی باشد، خدمات و یا محصول باکیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
اقتصاد کشور برای رهایی از تسلط دلار، ضرورت دارد، رجعت به سازوکارهایی که در دهه اول انقلاب به کار گرفته شد را، داشته باشد.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به‌ منظور تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران‌نوروزی، با توجه به وجود سامانه بارشی در کشور و همچنین کاهش حوادث جاده‌ای به طرح نکاتی پرداخت.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران بر ضرورت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران تاکید کرد و از جاری بودن طرح بهاران خدمت برای استقبال از ایام نوروز خبر داد.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد و امور دارایی بر ضرورت پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری تاکید کردند.
تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات بانکی ایران، حفظ و کنترل مرز و ضرورت اعمال حاکمیت کامل عراق در جلوگیری از هرگونه تحرکات تهدید آمیز علیه ایران، تقویت خطوط مواصلاتی و حمل ونقل، برگزاری دور بعدی نشست کمیته عالی مشترک و نهایی سازی سند جامع همکاری از موضوغات مهم مطرح شده از سوی حسین امیرعبداللهیان بود.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح عراق به موضع گیری درباره پرونده ترور فرماندهان پیروزی پرداخت و بر ضرورت فعال شدن مصوبه پارلمان عراق در اخراج نیروهای خارجی به طور کامل از اراضی عراق تاکید کرد.
محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای در توئیتی به ضرورت استفاده از نیروهای کارآمد در تیم اقتصادی دولت پرداخت.
محمدمهاجری، فعال رسانه‌ای در توئیتی به ضرورت استفاده از نیرو‌های کارآمد در تیم اقتصادی دولت پرداخت.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس، گفت: عدم پذیرش ضامن بازنشسته و کارمند قراردادی توسط بانک یا ضرورت معرفی سه ضامن برای دریافت یک وام خرد، از مشکلات بسیاری از متقاضیان دریافت وام است.
رئیس اتاق اصناف ایران بر ضرورت تخصیص و پرداخت وجه وصولی یک در هزار تبصره ۲ ماده ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول برای اطمینان از تحقق وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه تاکید کرد.
تبریز- مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی تبریز خبر داد و بر ضرورت پرداخت بدهی های این باشگاه توسط مالک آن تاکید کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات مسکن در خصوص بافت فرسوده و ساخت مسکن باید اهتمام ویژه صورت بگیرد.
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای میرکاظمی! چرا پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان هنوز انجام نشده است؟
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه حتی ایثارگران در حال اشتغال نیز مزایای خوبی ندارند و در حداقل تامین معیشت مانده‌اند.
در جلسه شورای عالی مسکن به ریاست معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی توسط شبکه بانکی کشور بر مبنای ضمانت نامه سازمان برنامه و بودجه تاکید شد.
قاضی‌القضات به موضوع ممنوع‌الخروجی برخی فعالان اقتصادی پرداخت و بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
قاضی‌القضات در ادامه به موضوع ممنوع‌الخروجی برخی فعالان اقتصادی نیز پرداخت و ضمن اشاره به این نکته که بخش مهمی از این فعالان اقتصادی عمدتاً از ناحیه سازمان امور مالیاتی و بانک‌ها ممنوع‌الخروج می‌شوند، بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ