در جلسه شورای عالی مسکن به ریاست معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی توسط شبکه بانکی کشور بر مبنای ضمانت نامه سازمان برنامه و بودجه تاکید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع پرداخت وام در شبکه بانکی از مواردی است که در سال‌های اخیر همواره مورد انتقاد مردم بوده است؛ چراکه معتقدند بانک‌ها حاضر به پرداخت وام به مردم نیستند و در عوض، شرایط برای پرداخت وام به اشخاص مرتبط تسهیل می‌شود.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، در ارتباط با پرداخت وام خوداشتغالی سربازان منقضی خدمت، توضیحاتی داد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از زمان آغاز پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، ۲۰۰ هزار متقاضی وام نوسازی مسکن دریافت کردند.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تصویب و ابلاغ تسهیلات مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی تا سقف ۳۶۰ میلیون تومان در تهران و برای سایر شهرها با رقم‌های دیگر خبر داد.
معاون مسکن و ساختمان گفت: وام ۴۰۰ میلیون تومانی نهضت ملی با سود ۲ درصد به دهک های یک و دو تعلق خواهد گرفت.
سرپرست باشگاه استقلال گفت: نامه‌ای توسط وزیر ورزش و وزیر اقتصاد برای بانک شهر تهیه شد تا وام ۲.۵میلیون یورویی برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جهت پرداخت مطالبات خارجی در نظر گرفته شود.
در ۸‌ماه امسال ۱۰۹ میلیارد تومان وام ازدواج برخلاف هدف قانونگذار به افراد بالای ۵۰ سال پرداخت شده است.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به مستمری‌بگیران این صندوق خبر داد .
معاون بازسازی روستایی بنیاد مسکن گفت: مبلغ وام مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان و سود آن، پنج درصد است.
اردبیل- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی گرفتار تعلل بانک‌ها قرار گرفته و ریالی تاکنون در این حوزه پرداخت نشده است.
اردبیل- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در نوبت تعلل بانک‌ها قرار گرفته و ریالی تاکنون در این حوزه پرداخت نشده است.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، از تخصیص وام ۴ درصد به خانواده شهدای شهرداری تهران و افزایش ۳ برابری کمک معیشت آنها خبر داد.
کارشناسان حوزه مسکن بر این باورند، با متوقف کردن وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان برنامه، این وام حتی در صورت اجرایی شدن در سال ۱۴۰۱، کفاف ساخت ۴۰ مترمربع را نیز ندارد و ضروری است، وام ساخت مسکن روستایی، به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.
کارشناسان حوزه مسکن معتقدند با متوقف کردن وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان برنامه، این وام حتی در صورت اجرایی شدن در سال ۱۴۰۱، کفاف ساخت ۴۰ مترمربع را نیز ندارد و ضروری است وام ساخت مسکن روستایی، به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت وام قرض الحسنه به کارگران بیمه شده تأمین اجتماعی از سال آینده خبر داد.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: باید وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی پرداخت شود، این در حالی است که طبق گفته وزیر راه و شهرسازی حتی یک ریال هم به حوزه مسکن اختصاص داده نشده است.
پرداخت وام ۴۵۰ میلیون تومانی به ساکنان بافت فرسوده
رئیس بنیاد مسکن گفت: متقاضیان وام ۲۰۰ میلیونی نوسازی مسکن روستایی می‌توانند با مراجعه به بانک‌های دولتی از این هفته تسهیلات خود را دریافت کنند.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بانک مرکزی خواستار مستثنی شدن پرداخت وام فرزندآوری به مردان مشروط به استعلام وضعیت خدمت شده است، گفت: ولی سازمان نظام وظیفه هنوز پاسخی نداده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به دنبال پرداخت وام به صورت گروهی به جانبازان هستیم تا با راه‌اندازی تعاونی‌ها یا شرکت‌های دانش بنیان بتوانند با وام کاری کنند.
​​‌بانک صادرات ایران همزمان با هفته دولت پرداخت وام به متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه را تسریع کرد.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: سازمان‌های زیادی برای تکمیل پایگاه داده اعتبارسنجی باید با بانک مرکزی همکاری کنند.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: منابعی که پیش از این در مسکن مهر وجود داشته، بازگشت و مطالبات دولت در صندوق ملی مسکن تجمیع می‌شود.
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از معرفی ۷ هزار بازنشسته برای دریافت وام به سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: تا سوم شهریور ماه وام بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ