محمدمهاجری، فعال رسانه‌ای در توئیتی به ضرورت استفاده از نیرو‌های کارآمد در تیم اقتصادی دولت پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ،  سه نماد با سنگین ترین خروج پول حقیقی، کدام نماد سود بیشتری نصیب سهامدارانش کرد؟، جزییات پیشنهاد سازمان بورس برای تعدیل نرخ خوراک چه بود؟ ، ده نماد با سنگین ترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک میلیون سکۀ یک پنی در مجموع ده هزار دلار می‌ارزد، اما با توجه به قدمت این سکه‌ها، ممکن است ارزش آن‌ها به یک میلیون دلار هم برسد.
یک میلیون سکۀ یک پنی در مجموع ده هزار دلار می‌ارزد اما با توجه به قدمت این سکه‌ها، ممکن است ارزش آن‌ها به یک میلیون دلار هم برسد.
امروز مطالبی همچون چگونه از طریق بورس، خانه دار شویم؟، روند قیمت طلا خلاف نظر تحلیلگران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، جزئیات لایحه واردات خودروهای کارکرده، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در بورس سودآور است، نظر بانک مرکزی درباره وضعیت بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت دلار اسکناس در بازار مبادله ریتم آهسته افزایشی خود را حفظ کرده و به ۴۲ هزار تومان رسید
نرخ انواع ارز شامل دلار، یورو و درهم به صورت اسکناس و حواله و قیمت ربع سکه در مرکز مبادله ایران کشف و اعلام شد.
در اولین روز کاری سال جدید، فعالان بازار‌های مالی شاهد ثبات نسبی شاخص ارزی و رشد شاخص بورس بودند. این در شرایطی است که به تازگی رئیس کل بانک مرکزی، مهار تورم و حمایت عملی از تولید را سیاست قطعی بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرده و رئیس سازمان بورس نیز برای فعالان بازار سرمایه، توصیه مهمی داشته است.
تصمیم غیرعقلایی تیم اقتصادی دولت دوازدهم و دامن زدن به التهابات بازار سکه و ارز توسط عده ای منفعت جو بازار خرید و فروش سکه و ارز را در تور عده ای از سوداگران و محتکران ارزاق عمومی قرار داد.
امروز بر خلاف روند کاهشی قیمت دلار قیمت سکه و طلا با افزایش مواجه شد.
امروز بر خلاف روند کاهشی قیمت دلار قیمت سکه و طلا با افزایش مواجه شد.
نوید رجایی گفت: زمانی که حباب سکه بیش از ده درصد باشد ما تصمیم به فروش خواهیم گرفت اما این حباب به بیش از سی درصد رسیده که بسیار غیر عقلانی است.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: هر روز یک قیمت و هر روز گرانی اصلاً قابل قبول نیست و باید بازار مدیریت شود چرا که هیچ کشوری دلار، یورو و سکه را در کف بازار رها نمی‌کند.
عین‌اللهی با تاکید بر لزوم افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه تولید داروهای دانش‌بنیان گفت: وزارت بهداشت تلاش می‌کند در حد توان خود برای تولید محصولات دارویی دانش‌بنیان بودجه تخصیص دهد، ولی ما نیاز داریم که به سمت مردمی کردن پژوهش‌های حوزه سلامت برویم و از مردم درخواست کنیم سرمایه‌های خود را به جای این که برای خرید دلار و سکه هزینه کنند، به طرح‌های تحقیقاتی حوزه دارو اختصاص دهند و مطمئن باشند که این طرح‌ها می‌تواند سودآور باشد.
به گفته‌ی مجری شبکه‌ی پنج: قیمت‌ها به جای اینکه کاهش داشته باشد روز به روز افزایش می‌یابدتا کی باید گفت این قیمت‌ها حبابه؟ چرا این حباب هیچوقت نمیشکنه؟
مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری درجمع اعضای هیات اجرایی این حزب با اشاره به آمادگی حزب مردم‌سالاری جهت برپایی تجمع اعتراضی ایران و مسالمت‌آمیز در چارچوب اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: ما همچنان منتظر صدور مجوز وزارت کشور در این زمینه هستیم و در ملاقات با مقامات وزارت کشور هم مجددا آن را اعلام کرده‌ایم.
آبان ماه بانک مرکزی از بسته ۱۰۰ هزار سکه‌ای به صورت عرضه اوراق در بورس کالا خبر داد تا بتواند مانع از روند صعودی قیمت ها در بازار طلا و سکه شود. این در حالی بود که پیش تر رئیس کل بانک مرکزی نیز از «ضرب سکه ۱۴۰۱» با طلای آب شده خبر داده بود تا حداقل انتظارات کاهشی در این بازار شکل بگیرد؛ اما تا به امروز این اهداف محقق نشده است.
حالا انگیزه مصاحبه‌های شتابزده از سوی بازیکنانی نظیر سردار آزمون و همچنین وزیر ورزش برای ابقای کی‌روش تا جام‌ ملت‌ها بیشتر نمایان می‌شود. گویا فدراسیون هیات رئیسه ندارد و همه برای تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنند و آنها نیز تبدیل به ماشین امضا شده‌اند!
جام‌جهانی فوتبال یا سور سکه و دلار؟ / پاداش‌گیت بعداز ویلموتس‌گیت!
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی نهمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
روند بازار ارز در روز‌های اخیر با کاهش قابل توجهی همراه شده است. بسیاری از فعالان بازار ارز تاکید دارند در این شرایط، توجهات به سمت خبر‌های مربوط به مذاکرات برجامی است. این در حالی است که در اواخر خردادماه دولت با اقدام به موقع، دست بانک مرکزی را برای مدیریت بازار ارز در شرایط هیجانی همانند این روز‌ها باز گذاشت.
روند بازار ارز در روز‌های اخیر با کاهش قابل توجهی همراه شده است. بسیاری از فعالان بازار ارز تاکید دارند در این شرایط، توجهات به سمت خبر‌های مربوط به مذاکرات برجامی است. این در حالی است که در اواخر خردادماه دولت با اقدام به موقع، دست بانک مرکزی را برای مدیریت بازار ارز در شرایط هیجانی همانند این روز‌ها باز گذاشت.
روند بازار ارز این روز‌ها با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شده است. این در حالی است که از یک سو اخبار مختلف برجامی بر شاخص ارزی اثرگذار است و از سوی دیگر، تصمیمات بازارساز مانع از شکل گیری رفتار‌های هیجانی در بازار ارز شده است.
تأکید ایرانسل بر بهره‌مندی بازار سرمایه از زیست‌بوم استارتاپی
در پی ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع مطالبات برخی از داروخانه‌ها از تامین اجتماعی، بدهی میلیاردی به یک داروخانه در تهران پرداخت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ