معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول برای اطمینان از تحقق وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد از توزیع ۵۵ هزار قلم لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هوش مصنوعی به سرمایه گذاری نیاز دارد که خوشبختانه دولت به این مساله توجه کرده و وزارت ارتباطات برای آن برنامه ریزی دارد.
نشست تبیین کاربردی هوش مصنوعی در برنامه ریزی انسانی و مصرف منابع مالی آموزش و پرورش با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه در پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برگزار شد.
محمد محمدی بخش با بیان اینکه امسال ظرفیت حج تمتع از کشورمان دو برابر شده است، بر اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه در سایه وحدت و همدلی برای اجرای موفق عملیات حج تمتع تاکید کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور بر ضرورت برنامه‌ریزی و ایجاد جذابیت سرمایه‌گذاری برای مردم و بخش خصوصی و همچنین تامین مالی صندوق توسعه ملی برای ساخت نیروگاه‌های جدید تاکید کرد.
با توجه به تقاضای بالای خودرو در کشور و ضرورت تنظیم بازار این کالا که مدتی است نقش کالای سرمایه‌ای را پیدا کرده، وزارت صمت نسبت به برنامه‌ریزی و بسترسازی برای افزایش تولید، تکمیل خودرو‌های ناقص قبلی و افزایش به بازار اقدام کرده و خوشبختانه طی سال ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو با رشد معادل ۳۹ درصد به صورت کامل تولید و روانه بازار شده است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر عملکرد مطلوب دولت در حوزه دیپلماسی کشورهای همسایه و ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه شهر آبادان تاکید کرد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
«رضا نفیسی» رئیس مرکز تدوین مقررات و ایمنی حمل‌ونقل، با بررسی گزارش‌های ارائه شده، گفت: آمار میانگین تلفات جاده‌ای طی ۹ ماهه اول سال آسیب شناسی و تحلیل نقطه به نقطه شود چرا که یافتن مشکل و برنامه‌ریزی ضروری است.
امیرعبداللهیان در پاسخ به این پرسشی درباره حقوق زنان در ایران و ضرورت اصلاحات در این حوزه گفت: در جمهوری اسلامی ایران زنان از حقوق بالایی برخوردار هستند، مرگ طبیعی مهسا امینی باعث تاسف است، اما واقعیت آن است که فضای مجازی و رسانه‌ای غرب یک هجمه برنامه ریزی شده با اهداف سیاسی و امنیتی خاص علیه ایران ترتیب داد.
احد ازادی خواه گفت: اگر برنامه ریزی دقیق همراه با ایجاد امکانات ضروری در اختیار کشاورزان قرار گیرد منجر به خودکفایی می شود.
رئیس جمهور از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند و با اشاره به ضرورت تهیه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و اقدامات دولت، مسئولان اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و نیز سخنگویان دولت را مکلف کرد، به شکل مستمر برای بهبود نحوه اطلاع‌رسانی از عملکرد دولت برنامه‌ریزی کنند.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی که تک کاندیدای انتخابات این فدراسیون هم است با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه های مختلف تاکید دارد که عجله ای به برگزاری سریع انتخابات نیست.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به ضرورت مشارکت هنرمندان در نظام آموزشی گفت: نیازمند ایده‌های جدید برای تولید فیلم‌های آموزشی هستیم.
کدخدایی بر ضرورت تقویت دستگاه‌های امنیتی تاکید کرد و گفت: ایران در معرض دشمنی‌های بسیاری قرار دارد و در هر دوره شاهد بروز غائله‌هایی بودیم، اما آن غائله‌ها با حضور و پشتیبانی مردم پایان یافت. این اغتشاشات نیز با حضور مردم در صحنه به پایان خواهد رسید.
وزیر ارتباطات با اشاره بر ضرورت پوشش ارتباطی با کیفیت مسیر عبور کاروان‌های راهیان نور، بر برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت ارتباطی استان های گردشگرپذیر شمال کشور تاکید کرد.
وزیر ارتباطات با اشاره بر ضرورت پوشش ارتباطی با کیفیت مسیر عبور کاروان‌های راهیان نور، بر برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت ارتباطی استان های گردشگرپذیر شمال کشور تاکید کرد.
فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اگر با برنامه ریزی دقیق و به کارگیری نخبگان برای هوشمندسازی اقدام کنیم قطعاً تحول بزرگی را درمرزبانی به وجود خواهیم آورد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران بر ضرورت تسریع در برنامه های تحول اقتصادی در مجموعه شهرداری تاکید کرد و خواستار تعامل همه جانبه با دولت شد.
رئیس جمهور کشورمان گفت: مناسبات ایران و ازبکستان بر بستر روابط تاریخی، باورها و اعتقادات مشترک دو ملت بنا شده و دو کشور برای توسعه هر چه بیشتر روابط برنامه‌ریزی کرده‌اند.
اردبیل-معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: رعایت مصرف منابع آبی در استان با توجه به کمبود آب در منطقه ضروری بوده و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفـت: باید برنامه چهارساله ای را تدوین کنیم که در عین دارا بودن نگاه راهبردی، قابلیت اجرایی بالایی نیز داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ