بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای تاکید کرد، بانک های عامل باید مراتب تسهیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را فراهم کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازار نقد و بررسی لایحه ۷۰ ماده‌ای حجاب داغ است و مجلس هفته جاری یک فوریت این لایحه را بررسی می‌کند. لایحه‌ای که به گفته کارشناسان ۳ نکته اساسی دارد و هدف از اجرای آن پیشگیری از آسیب‌ها است.
رئیس کمیته محیط زیست شورای پنجم شهر تهران معتقد است اگر چه این حادثه غیرمترقبه بوده، اما ضرورت دارد میزان آمادگی دستگاه‌ها در برخورد با چنین شرایطی افزایش یافته و اطلاع‌رسانی‌ها دقیق‌تر شود.
نباید به بهانه کار فرهنگی از اجرای قانون حجاب و مقابله با هنجارشکنان دست برداشت چنانکه نباید با اهتمام به اجرای قانون حجاب از فعالیت‌های تبیینی، فرهنگی و اقناعی و گفتمان‌سازی غافل شد. باید در این دو زمینه همزمان اقدام شود. البته رعایت ضوابط قانونی و موازین شرعی در هر دو زمینه ضرورت دارد، ولی از تبلیغات بی‌اساس و جوسازی‌های دشمنان نهراسید و در اجرای قانون و حکم الهی با صلابت و شجاعت همراه با حکمت و درایت اقدام کرد و از هیچ اقدام مثبتی فروگذار نکرد. زیرا این مطالبه جدی همه اقشار جامعه بویژه بانوان ماست.
برخورد توهین‌آمیز نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی با ربع پهلوی در جریان دیدار با وی و ضرورت تشکیل یک ائتلاف گسترده برای آزادسازی فلسطین از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان به آن پرداخته‌اند.
مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور از ضرورت برخورد جدی با مزاحمان تلفنی ۱۱۵ خبر داد.
کیهان نوشت: اولین گام ضروری و اجتناب‌ناپذیر پیشگیری جدی از کشف حجاب است. همان‌گونه که معتاد فریب‌خورده را به حال خود رها نمی‌کنند تا با اندرز و نصیحت از این بلای خانمانسوز دست بردارد بلکه ابتدا و در اولین گام مانع استفاده او از مواد مخدر می‌شوند و در گام بعدی، برای آگاهی او از عواقب خطرناک اعتیاد و ضرورت ترک آن تلاش می‌کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت مواجهه بازدارنده با هنجارشکنان در زمینه حجاب و تفکیک بین افراد ضعیفُ الحجاب با هنجارشکن تأکید کرد و گفت: ذکر این نکته ضروری است که پیگیری مساله حجاب و عفاف هیچ منافاتی با اولویت داشتن مسائل اقتصادی ندارد.
کرباسچی پاسخ موسوی را هم داد و به او گفت منظورش تاکید بر ضرورت برخورد با حرکت‌های خودسرانه است و موسوی دنبال حاشیه سازی و پرونده سازی نباشد.
مدیرمسئول کیهان گفت: روشنگری و تبیین ماجرای حجاب ضروری است اما بدیهی است که روشنگری نباید مانع پیشگیری از هنجار‌شکنی باشد.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به موضوع مسمویت دانش‌آموزان در کشور، بر ضرورت شناسایی و برخورد با عوامل آن تاکید کرد و گفت: ضروری است با تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی زمینه آرامش خاطر دانش‌آموزان و والدین آن‌ها فراهم شود.
ضرورت هم‌افزایی و تعامل میان پلیس و دستگاه قضا برای برخورد با پدیده سرقت‌های خرد با توجه به تاثیر این نوع از جرایم در از بین بردن امنیت روانی جامعه بیش از هر زمان زمان دیگری احساس می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بر ضرورت خویشتن داری پلیس فرانسه در برخورد با تجمعات مسالمت آمیز معترضین تأکید کرد.
دادستان پیشین انقلاب اسلامی درباره ضرورت استفاده از رأفت اسلامی در صدور احکام اعدام و محاربه گفت: واقعا باید این کار صورت بگیرد. حتی با اعدام کردن و کشتن نیز این کارها درست نخواهد شد. بنابراین باید با رأفت اسلامی برخورد کنند تا آن افراد و جامعه هم اصلاح شوند.
کمیته انضباطی دانشجویان، به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات دانشجویان موظف است با تاکید بر موازین شرعی، اخلاقی، قانونی و حقوقی به این تخلفات رسیدگی کند. ضرورت دارد که این برخورد، توأم با حفظ آبرو و حیثیت اجتماعی دانشجو باشد؛ از اولین مراحل تذکر و ارشاد آغاز شده و زمینه اجتناب از تخلف و میل به اصلاح را در فرد خاطی و محیط ایجاد کند.
کمیته انضباطی دانشجویان، به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات دانشجویان موظف است با تاکید بر موازین شرعی، اخلاقی، قانونی و حقوقی به این تخلفات رسیدگی کند. ضرورت دارد که این برخورد، توأم با حفظ آبرو و حیثیت اجتماعی دانشجو باشد؛ از اولین مراحل تذکر و ارشاد آغاز شده و زمینه اجتناب از تخلف و میل به اصلاح را در فرد خاطی و محیط ایجاد کند.
نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به اینکه برخورد قاطع قوه قضائیه با عوامل اغتشاشگر ضرورت دارد، گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پایانی بر تحرکات اغتشاشگران است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت برخورد قاطع و انقلابی با عاملان و آمران حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ در شیراز تاکید کرد.
متاسفانه تولید و فراگیر شدن نگاه خودی و غیرخودی بر جذب اساتید در دانشگاه، عملا این نهاد را از کارکرد اصلی خود دور کرده است. زمانی که ثمره سال‌ها مشقت و تلاش یک دانشجوی نخبه در دانشگاه دیده نمی‌شود و امیدی به آینده وجود ندارد، عملا ریشه نارضایتی و احساس تبعیض در میان دانشجویان دوانده می‌شود
این نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت کشور تاکید کرد و افزود: دستگاه قضا باید با لیدرهای اغتشاشات و کسانی که بیانیه می‌دهند برخورد جدی داشته باشد و دادگاه ویژه روحانیت باید در این زمینه ورود کند.
رئیسی با تاکید بر ضرورت تفکیک میان اعتراض و اخلال در نظم و امنیت عمومی، بروز وقایعی از جنس آنچه را به شهادت شهید دوست‌محمدی انجامیده است، آشوبگری و شرارت خواند و ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور و مردم را به دستگاه‌های مسئول متذکر شد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تفکیک میان اعتراض و اخلال در نظم و امنیت عمومی، بروز وقایعی از جنس آنچه را به شهادت شهید دوست‌محمدی انجامیده است، آشوبگری و شرارت خواند و ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور و مردم را به دستگاه‌های مسئول متذکر شد.
رئیس جمهور در گفتگو با خانواده شهید دوست‌محمدی بر ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور تاکید کرد.
علی‌رغم تاکید مسئولان بانکی، خرید و فروش وام در برخی مناطق کشور و سوءاستفاده از تسهیلات بانکی ویژه زوج‌های جوان همچنان رواج دارد که در این خصوص ورود نهادهای نظارتی و برخورد با متخلفان بیشتر از گذشته ضرورت دارد.
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: اگر به محتوای نامه ارسالی این انجمن به وزارت صمت دقت شود، مشخص خواهد شد که مفهوم پیشگیری و چانه‌زنی در آن نهفته بوده و هرگونه برداشت مبنی بر تعطیلی ۳ ماهه کارخانه‌های فولاد را قویا تکذیب می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ