دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به‌ منظور تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران‌نوروزی، با توجه به وجود سامانه بارشی در کشور و همچنین کاهش حوادث جاده‌ای به طرح نکاتی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو گفت: آب به عنوان مهمترین عنصر حیاتی است که با توجه به افزایش تقاضا، مدیریت آن امری ضروری است.
با افزایش گرمای هوا شاهد خشک شدن پوشش گیاهی و علفزارها در عرصه‌های منابع طبیعی هستیم که کوچک‌ترین بی‌احتیاطی و عدم رعایت ایمنی سبب می‌شود جنگل‌ها و مراتع دچار خسارت های جبران ناپذیر شوند.
رئیس‌جمهور سطح مبادلات تجاری فعلی میان دو کشور با وجود ظرفیت‌های موجود را قابل قبول ندانستن و بر ضرورت هدف‌گذاری افزایش یک میلیارد دلاری مبادلات تجاری ایران و بنگلادش در گام اول تاکید کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: متأسفانه در حوزه مهاجرت نخبگان سیاست منسجم و بلند مدتی نیست و رویکرد در حوزه‌های نگهداشت، جذب، خروج و بازگشت نخبگان منفعلانه است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر ضرورت افزایش کمی و کیفی جمعیت در کشور تاکید کرد و گفت: داده‌ها و اطلاعات مربوط به جمعیت باید مداوم بروز شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با ضروری دانستن افزایش سهم بازار خودروهای تجاری این گروه، بر تعمیق داخلی سازی و افزایش کیفیت محصولات برای حفظ مشتریان این بخش از بازار تاکید کرد.
معاون وزیر ارتباطات گفت: از آنجا که متوسط اقتصاد دیجیتال دنیا ۱۵.۶ درصد است، باید گپ ایجاد شده در هسته و توسعه سکوها (پلتفرم‌ها) را با افزایش پهنای باند انجام دهیم.
معاون اول رئیس‌جمهور بر ضرورت برنامه‌ریزی و ایجاد جذابیت سرمایه‌گذاری برای مردم و بخش خصوصی و همچنین تامین مالی صندوق توسعه ملی برای ساخت نیروگاه‌های جدید تاکید کرد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت افزایش مهارت آموزی در زندان آبادان تاکید کرد و گفت: پیگیری‌های ویژه در این خصوص و مشکلات زندان آبادان را انجام دادم.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: برای تحقق برنامه‌های صنعت در راه توسعه متوازن ضرورت دارد همگرایی و همکاری‌ها با هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی افزایش یابد.
سمنان- دبیر ستاد ملی جمعیت کشور با اشاره به تاکید دولت برای کاهش دغدغه‌های فرزندآوری، گفت: جمعیت موضوعی است که نیازمند عزم ملی و همراهی بیشتر مسئولان دارد.
۴۲ نفر از نمایندگان در تذکری به به وزرای جهاد کشاورزی و صمت خواستار افزایش کنترل بازار در آستانه سال جدید شدند.
در دیدار رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان (ANF) هر دو مقامات بر افزایش همکاری‌های دوجانبه تاکید کردند.
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه روسیه، افزایش تعاملات دو کشور برای تأمین صلح و ثبات در منطقه و حاکمیت چند جانبه گرایی را ضروری ارزیابی کرد.
یکی از شرکت‌کنندگان هشتمین دوره نشست‌ تبادل علم و فناوری(استپ) جایزه مصطفی بر ضرورت افزایش همکاری علمی، میان دانشمندان جهان اسلام تاکید کرد.
یکی از اهداف اساسی سازمان شیلات کشور توسعه و افزایش سهم آبزیان در امنیت غذایی کشور است.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد، در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است؛ افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنانمان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد که در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است. افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنان مان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: ۲۵ درصد باقی مانده متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی قبل از تعیین افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال شود.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول برای اطمینان از تحقق وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه تاکید کرد.
تبریز- اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ آرد و نان به رغم وعده مسئولین منجر به صف‌های طولانی برای خرید نان در نانوایی های تبریز شده و صدای مردم را درآورده است.
وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان انجمن‌های اسلامی گفت: اگر هریک از شما بتوانید ۱۰ نفر از دانش‌آموزانی را که تمایلی به حضور در انجمن اسلامی ندارند جذب نمائید، می‌توانیم به نتیجه برسیم.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بر ضرورت حل مشکلات درمانی ایثارگران تأکید کرد.
امیرعبداللهیان بر ضرورت تلاش جهت افزایش حضور شرکت‌ها و فعالان اقتصادی ایرانی در تانزانیا و رفع برخی موانع کنسولی از جمله روادید ورود به این کشور تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ