معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران بر ضرورت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران تاکید کرد و از جاری بودن طرح بهاران خدمت برای استقبال از ایام نوروز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمازجمعه تهران نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران، ۸ اردیبهشت۱۴۰۲ به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: از صفات خداوند این است که پای قول و وعده خود ایستاده؛ از جمله وعده‌های خداوند این است که اگر مومنین پای دین خود ایستادگی کنند، خداوند دنیا و آخرت آن‌ها را آباد می‌کند. گفتنی است پیش از خطبه‌های نماز جمعه امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به ایراد سخنرانی پرداخت.
رئیس مجلس گفت: با یک ماه تاخیر ۵۰ درصد از دیون گندم کاران پرداخت نشده است. رئیس سازمان برنامه و بودجه حتما باید در این خصوص تدبیر کند.
دیوگو ژوتا به ناکامی لیورپول در راهیابی به لیگ قهرمانان این فصل پرداخته است.
رئیس دیوان عالی کشور برای چهارمین بار همزمان با هفته قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی حضور یافت و به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان و به پرونده کثیرالشاکی رامک خودرو پرداخت.
اما ظاهرا طرفداران مسی از دیدن قیمت های غذاهای این رستوران شوکه شده اند و اظهار داشتند که تنها در صورتی به این رستوران می روند و حاضر به پرداخت چنین رقم هایی هستند که خود لیونل مسی غذا را سرو کند.
مشکل پرداخت معوقات حقوق سال ۱۴۰۱ نیروهای خرید خدمات آموزشی استان سیستان و بلوچستان با پیگیری دیوان محاسبات کشور بر طرف شد.
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
حبیب زاده رئیس امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری گفت: در وهله اول طرفین مذاکره خواهند کرد و اگر طی دوسال به توافق نرسیدند، دیوان مستقیما ورود خواهد کرد.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه شرط فتح و نصر الهی بر پایه حرکت مردم در امتداد دفاع از دین خداست، تصریح کرد: بندگی خدا بی خرج و هزینه نیست. جهاد در راه خدا نیازمند بذل جان و هزینه‌ای است که مؤمنان برای آن پرداخت می‌کنند.
رئیس‌جمهور در آئین افتتاح فاز ۱۴ پارس‌جنوبی گفت: دیدن سوختن مشعل‌های فلر باعث افسوس است. امروزه چندین شرکت دانش بنیان در حال همکاری با شرکت‌های نفتی هستند تا از این انرژی استفاده بهینه شود.
دیوان محاسبات کشور با صدور نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که محاسبه و پرداخت مزایای رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ قابا اجرا است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اتخاذ تمهیدات لازم جهت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران خبر داد و گفت: اولویت مدیریت شهری پرداخت بدهی پیمانکاران است.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، واریز به حساب های بانکی از طریق ابزار پرداخت های بانکی از جمله دستگاه های کارتخوان بانکی تجاری نبوده و اثبات غیردرآمدی بودن آن با مامور مالیاتی می باشد.
این نخستین بار نیست که افزایش قیمت سکه مساله ساز می‌شود و اساسا حبس زوج به دلیل عدم پرداخت مهریه یکی از معضلات اساسی دستگاه قضایی و خانواده هاست تا جایی که تا کنون بار‌ها برای رفع آن تدابیری اندیشیده شده و کاهش توقیف اشخاص در قبال دین مدنی مهریه به یکی از سرلوحه‌های دستگاه قضا و ساختار تقنینی کشور تبدیل شده و تداوم دارد.
با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی شعب حقوقی دیوان عالی کشور، راننده حادثه دیده، استحقاق دریافت ۵۰ درصد خسارت دیات وارده را دارد و شرکت بیمه مکلف است خسارت وارده را به قیمت یوم الاداء تأدیه کند.
با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی شعب حقوقی دیوان عالی کشور، راننده حادثه دیده، استحقاق دریافت ۵۰ درصد خسارت دیات وارده را دارد و شرکت بیمه مکلف است خسارت وارده را به قیمت یوم الاداء تأدیه کند.
درآستانه برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست در روز سه شنبه هفته جاری دهم آبان‌ماه،در گزارشی به واکاوی مسائلی پرداخته ایم که رژیم صهیونیستی سعی می کند آنها را پشت این رخداد مخفی کند.
در آستانه برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست در روز سه شنبه هفته جاری دهم آبان ماه، در گزارشی به واکاوی مسائلی پرداخته ایم که رژیم صهیونیستی سعی می کند آنها را پشت این رخداد مخفی کند.
گاردین در یادداشتی به ماجرای وقفه طولانی‌مدت دیدار بارسلونا و کادیز به دلیل سکته قلبی یک تماشاچی پرداخته و می‌گوید اتفاقات درون زمین نشان داد انسانیت در فوتبال هنوز زنده است.
رئیس هیات امناء ستاد دیه کشور از حضور ۳۵۶ بانوی ایرانی بدلیل ناتوانی در پرداخت دیون خصوصی در سطح زندان‌ها خبر داد.
جلسه وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عالی کشور، در خصوص توقف یا عدم توقف محاسبه خسارت تأخیر تأدیه وجه چک با صدور حکم اعسار از پرداخت محکوم‌به یا تقسیط آن، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
پیرمرد ۶۷ ساله گفت: دخترم نیز مانند برادرش آبروریزی می‌کرد تا پول مصرف مواد مخدر را از من بگیرد، ولی مصرف آن‌ها به شدت افزایش یافته بود و حقوق بازنشستگی من هم کفاف هزینه‌های آن‌ها را نمی‌داد. در این وضعیت سبحان برای تامین بخشی از هزینه‌های اعتیادش به جمع آوری ضایعات پرداخت و خواهرش را نیز تشویق به این کار کرد، ولی پسرم زباله‌ها و ضایعاتی را که از سطل‌های زباله بیرون می‌آورد با همان بوی تعفن وکثیف به درون پارکینگ آپارتمان منتقل می‌کرد که اعتراض شدید همسایگان را برانگیخت.
سرلشکر سلامی قدرتمند شدن مقاومت را موجب اتصال زنجیره ضعف روانی صهیونیست‌ها به مهاجرت معکوس دانست و گفت: قرائن و شواهد مسلم نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها از درون متلاشی می‌شوند و برای فروپاشی اسراییل شاید مقاومت فلسطین، نیاز به جنگ هم نداشته باشد.
پرداخت فوق العاده مناطق مرزی کمتر توسعه یافته و بد آب و هوا به کارکنان شاغل در مناطق مرزی که جز مناطق کمتر توسعه یافته و بد آب و هوا نمی باشند، غیر قانونی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ