نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای میرکاظمی! چرا پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان هنوز انجام نشده است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاری سن ژرمن آماده است تا در صورتی که کیلیان امباپه تا پایان ماه جولای قراردادش را تمدید کند پاداش هنگفتی به او بدهد.
پرونده پاداش پای سکوی مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و لیست نهایی رشته‌های اعزامی به هانگژو بالاخره روز سه‌شنبه بسته می‌شود.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم به تصویب پاداش فوق العاده برای بردهای احتمالی پرسپولیس در بازی های پیش رو دارد.
با دستور رئیس جمعیت هلال احمر، امروز ۵۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان جمعیت در سال ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود.
با تاسیس بانک ملی در دوره پهلوی، سازوکار کهن و پیچیده پرداخت‌ها با استفاده از صدور فرمان و برات منسوخ شد و از آن پس حقوق و عیدی کارکنان دولتی از طریق بانک ملی مستقیما پرداخت می‌شد. با وجود این تغییرات، پرداخت عیدی پایان سال به‌عنوان یک سنت ایرانی با سابقه تاریخی هنوز هم رایج است و دولت و دیگر کارفرمایان هرسال پیش از فرارسیدن عید نوروز مبلغی برابر با حقوق یک ماه را به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
حسینی با بیان این‌که سقف خالص دریافتی کارکنان در سال آینده ۵۵ میلیون تومان تعیین شد، اظهار کرد: توجیه نمایندگان این بود که بخش قابل توجهی از نخبگان در این طیف حقوقی قرار دارند و باید به حفظ و نگهداری آن‌ها توجه کرد؛ پاداش پایان خدمت کارکنان نیز ۵۲۰ میلیون تومان تصویب شد.
مطابق با مصوبه مجلس شورای اسلامی، پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در ازای هر سال خدمت حداکثر تا سی‌ سال و تا سقف ۵۲۰ میلیون تومان خواهد بود.
میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۱ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت با تصویب هیات وزیران تعیین شد.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، پاداش پایان خدمت کارکنان حداکثر تا ۳۰ سال و تا سقف ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال (۵۲۰ میلیون تومان) پیش‌بینی شده است.
مبلغ عیدی و پاداش پایان سالی که کارفرمایان باید به کارگران خود پرداخت کنند حداقل ۸ میلیون تومان و حداکثر ۱۲ میلیون تومان خواهد بود.
دنزل دومفرایس، مدافع اینتر، احتمالا در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت نخستین مرحله پاداش پایان خدمت ۴۲۰۰ نفر از جانبازان و آزادگان مشمول که نسبت به ثبت درخواست بازنشستگی خود اقدام کرده‌اند خبر دا
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به حساب ایشان واریز شده بود که با تخصیص کامل انجام شده، ظرف چند روز آینده با همکاری خزانه‌داری کل کشور، تسویه کامل پاداش پایان خدمت این عزیزان انجام خواهد شد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از تخصیص کامل پاداش پایان خدمت همکاران فرهنگی که در سال ۱۴۰۰ بازنشسته شدند، خبر داد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار طولانی بیش از دو سال برای پرداخت پاداش پایان خدمت حق آنها نیست، چرا که بازنشستگان برای این مبلغ در حوزه معیشت خود برنامه‌ریزی کرده‌اند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان خبر داد و گفت: پنج درصد از تمام مسکن ها به ایثارگران عزیز در طرح جهش ملی مسکن اختصاص پیدا کرد.
کیومرث سرمدی‌واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خصوص پاداش معلمان، سازمان برنامه موظف است به تکلیف خود عمل کند، افزود: در خصوص نحوه پرداخت پاداش کارکنان دولت دچار ابهام هستیم درحالیکه هیات مدیره بانکها و برخی موسسات دولتی با سوء استفاده از خلاءهای قانونی یا اختیارات تفسیر نشده پاداش‌های آنچنانی و بلافاصله پس از دریافت حکم، بازنشستگی دریافت می‌کنند معلمان از فروردین ۱۴۰۰ تاکنون منتظر دریافت پاداش پایان خدمت هستند.‌
با وجود گذشت دو ماه از برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی و پایان کار کاروان ایران در این بازی‌ها هنوز پاداش برخی مربیان که ورزشکاران‌شان موفق به مدال‌آوری در قونیه شدند، پرداخت نشده است.
با وجود گذشت دو ماه از برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی و پایان کار کاروان ایران در این بازی‌ها هنوز پاداش برخی مربیان که ورزشکاران‌شان موفق به مدال‌آوری در قونیه شدند، پرداخت نشده است.
نماینده مردم تهران در مجلس خواستار تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شد.
قرارداد سه ساله جدید کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باعث شده او به صدر جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های سال جهان برسد. امباپه مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش امضای قرارداد از پی‌اس‌جی دریافت می‌کند و ۱۸ میلیون دلار نیز از شرکای ثابتش چون نایکی، دیور و هابلوت به حسابش واریز می‌شود تا درآمد سالانه‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار برسد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت ماده ۳۸ جانبازان از همین ماه پرداخت می شود. مطالبه ای که پس از ده سال در دولت سیزدهم محقق شد.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ