حمید سجادی در گفتگو با خبرنگاران از ضرورت اجرای قانون در خصوص نحوه پرداخت دستمزد مربیان داخلی در باشگاه استقلال و سایر باشگاه ها صحبت به میان آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش در مراسمی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.
احمد مسجدجامعی در برنامه حضور گفت: عفاف یک بحث است و حجاب یک بحث. قبول ندارم که بگویند کسی که حجاب ندارد، عفت ندارد. این حرف بدی است. حجاب یک مسئله‌ای است در جایگاه خودش، ولی اینطور نیست که حجاب و عفاف را با هم پیوند بزنیم.
بهروز نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موافقین استیضاح اصرار دارند که اتفاقات خوبی در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیفتاده و ادامه حضور فاطمی امین در وزارت صمت به نفع کشور و دولت نیست. به نظر من، مستندات خیلی قوی‌تری باید ارائه می‌شد و موافقین استیضاح باید با اعداد و ارقام قوی‌تری مطالب خود را بیان می‌کردند. رئیس جمهور گفت آمدم تا به استیضاح نمایندگان احترام بگذارم. حضور و صحبت‌های رئیس جمهور قطعا اثرات مثبتی خواهد داشت.
حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: استیضاح سید رضا فاطمی‌امین؛ وزیر صمت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس پس از صحبت‌های طراحان استیضاح و پاسخ‌های وزیر بررسی شد.
معاون اجرایی اسبق باشگاه استقلال در اظهارات تندی، به انتقاد از آجورلو، فتح‌الله‌زاده، مومنی، مظلومی و وزیر ورزش پرداخت!
محمد پولادگر در مجمع آنلاین فدراسیون فوتبال به انتقاد از تحریم وزیر ورزش از سوی اتحادیه اروپا پرداخت.
صحبت‌های نماینده مردم دامغان علیه وزیر بهداشت دولت رئیسی در فضای مجازی خبرساز شده است.
وزیر ورزش عربستان از سوال عجیب کریستیانو رونالدو و پاسخ جالب او سخن به میان آورد.
احساس کردم در سپاهان و زیر نظر مورایس شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارم؛ این بخشی از صحبت‌های مدافع چپ طلایی‌پوشان است.
تعجب‌برانگیزترین بخش انتخاب سرمربی تیم ملی صحبت‌های روز گذشته وزیر و ماموریت ویژه وی به معاونش برای پیگیری این موضوع است.
صحبت‌های آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در دیدار فرستاده نخست وزیر چین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صحبت‌های فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از روند تولید خودرو و بازار این محصول در کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صحبت‌های فاطمی امین وزیر اقتصاد از روند تولید خودرو و بازار این محصول در کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
غلامحسین کرباسچی، درمورد صحبت‌های اخیر وزیر ارشاد گفت: من خبر ندارم آقای وزیر ارشاد از چه کسی پیگیری کرده است، چون از ما تا به حال نه به صورت کتبی و نه شفاهی درخواستی نکرده است. اگر هم مدرکی بخواهند یک نامه ماموریت، هزینه بلیت برای تهیه گزارش در سقز و نوار صوتی است که الهه محمدی به روزنامه تحویل داده است.
رئیس فدراسیون تیراندازی از صحبت‌های اخیر وزیر ورزش و جوانان درباره سلاح هانیه رستمیان اظهار تعجب کرد.
صحبت‌های ۱۵ سال قبل داریوش همایون، وزیر اطلاعات پهلوی قابل تامل است. او معتقد است که دولت‌های بزرگ خواستار تجزیه ایران هستند. وقتی ایران تجزیه شود، کشور به دست مافیا میفتد. / خبرگزاری دانشجو
با انتشار این بخش از صحبت‌های کی‌روش گوش‌ها تیز شد و گمانه‌زنی‌ها به سمت گذشته‌ای رفت که کی‌روش حداقل با دو وزیر ورزش رابطه‌ای بسیار پرتنش داشته است
صحبت‌های جدید وزیر ورزش در مورد تیم ملی نکات جالبی در بر داشت.
صحبت‌های حمید سجادی وزیر ورزش پیرامون انتخابات فدراسیون ژیمناستیک را ببینید.
وزیر راه و شهرسازی گفت: بیان دغدغه های رهبر انقلاب در بخش مسکن، مسئولیت ما را بیشتر کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، با تولید ۳۶۱۶ دستگاه خودرو در دو حوزه سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین، از رکورد تولید روزانه عبور کند. تولید این تعداد خودرو تاکنون در این گروه صنعتی بی‌سابقه بوده است.
زهره الهیان گفت: متأسفانه مشاهده می‌کنیم هیچ سالم‌سازی برای فضای مجازی مورد استفاده کودکان انجام نشده است، به دنبال صحبت‌های من که همه مبتنی بر اسناد معتبر از جمله مرجع ملی حقوق کودک بود وزیر ارتباطات دولت سابق مطالبی را در واکنش به اظهارات بنده منتشر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ