سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت در این مدت، خیلی از حواشی در فضای مجازی ایجاد شد ولی به آن‌ها توجهی نکرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رومئو بکام اقدام جالبی به تقلید از پدرش انجام داده است.
مرد میانسال که مدعی بود از سرنوشت پسرش اطلاعی ندارد، در برابر مدارک پلیسی به قتل ناخواسته پسرش اعتراف کرد و گفت: نمی‌خواستم پسرم را بکشم، یک حادثه بود. من به خاطر بددهنی‌ها و اعتیادش با یوسف مشکل داشتم، اما راضی به قتل بچه‌ام نبودم.
الدیلمی می‌گوید وقتی صدام حسین وضعیت روحی رفیقش را آشفته دید علت را جویا شد و وقتی به او خبر داد که عدی شهید شد -صدام حسین بسیار مختصر و با افتخار گفت: «آفرین، مرحبا!».
پسر خانواده ابتدا سعی داشت با داستانسرایی‌هایش خود را در ماجرای قتل پدرش بی‌گناه بداند و این در حالی بود که ادعا‌های مرد جوان و همسرش با هم تناقض داشت و همین کافی بود تا راز این جنایت خانوادگی فاش شود.
ستاره تیم استقلال در فصل جاری پدر شد و خدا به او دو قلو هدیه کرده است؛ یک پسر و یک دختر.
آرات یک برند است و اگر بخواهیم در پیج او تبلیغ کنیم، در بدترین حالت روزی دو میلیون درآمد خواهیم داشت!
غیبت فرزند دوم پادشاه انگلیس روی بالکن در کنار او باعث شد تا همچنان اختلافات میان پاشاه انگلیس و فرزند دومش مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.
پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با پرونده شکایت یک نماینده زن پارلمان این رژیم از او به پرداخت غرامت محکوم شد.
متهم گفت: از پشت سر به نامادری‌ام نزدیک شدم و در یک لحظه دهانش را با دست گرفتم و او را روی زمین انداختم. یک بار چسب پهن را دور دهانش پیچیدم، ولی او با دستش آن را جدا کرد. برای آن که سروصدا نکند گلو و دهانش را محکم گرفته بودم که دیدم بی‌حرکت شد.
دختر جوان مدعی شد که پسر ثروتمند او را با آبمیوه بی هوش کرده و مورد آزار قرار داده است
بعد از گذشت 4 روز از زلزله مهیب ترکیه، کسی اطلاعی از وضعیت مهاجم تیم هاتای اسپور ندارد.
فرزند ارشد فیروز کریمی کلاس درجه C مربیگری را با موفقیت پشت سر گذاشت و به زودی شاهد حضور او در عرصه مربیگری خواهیم بود.
متهم گفت: پسر شاکی از دوستانم است. او می‌گفت پدرش پولدار، اما خسیس است و پولی به او نمی‌دهد. وی از من خواست تا پدرش را به خانه‌ام بکشانم و چند ساعتی او را در اتاق حبس کنم. من هم دستور پسر شاکی را اجرا کردم و مرد پولدار را به بهانه اینکه راز پسرش را می‌دانم به خانه‌ام کشاندم و حساب‌هایش را خالی کردم.
پسر دیوید بکام که طرفدار آرسنال است، بعد از پیروزی تیم محبوبش مقابل یونایتد، واکنشی نشان داد که سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.
ژوائو مندس، پسر رونالدینیو، از چند روز پیش در تیم جوانان باشگاه بارسلونا حضور دارد و در انتظار تایید فنی مربیان است.
این مادر گفت: وقتی پای درددل «فردین» نشستم او آشکارا چیزی را بر زبان جاری نکرد، اما گفت به نامزدش مشکوک شده و همان گونه که در فضای مجازی با او رابطه داشت، با جوان دیگری هم وارد ارتباط نامتعارف شده است. پسرم گفت چون می‌ترسیدم که خانواده عروس مهریه را به اجرا بگذارند به ناچار به منزل آن‌ها رفتم که موضوع را حل کنیم، ولی مادر آن دختر با توهین و فحاشی مرا بیرون کرد و گفت: دختر من اصلاح نمی‌شود، او همین گونه است و...
یوشکو گواردیول برای شرکت در جشن مدال برنز کرواسی با یک ماشین فیات قدیمی به روستای زادگاه پدرش رفت و این اقدام او در کرواسی با استقبال گسترده مواجه شده است.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، پس از گلزنی کاسمیرو برابر سوئیس بلافاصله شادی‌اش را با پسرش تقسیم کرد.
پاری سن ژرمن در آخرین مسابقه خود قبل از جام جهانی با برتری 0-5 از سد اوسر گذشت.
متهم گفت: برادرم برای اجاره هیلتی به فروشگاه رفته بود که فروشنده و شاگردش او را کتک زده بودند به همین دلیل هم من و دیگر بستگان مان به آن فروشگاه رفتیم که ابتدا «مهرداد» (مالک فروشگاه) بیرون آمد و با میله فلزی به سرم زد به طوری که دیگر چیزی نفهمیدم، ولی در این میان مشاجره با شاگرد مغازه بالا گرفته بود و من او را با ضربه کارد از پشت سر زدم که تیغه آن به نزدیکی گردن او فرود آمد و نقش بر زمین شد.
رهبر چچن روز دوشنبه مدعی شد که پسران نوجوان خود را برای جنگ در اوکراین می‌فرستد. او گفته زمان آن رسیده که خود را در یک مبارزه واقعی ثابت کنند و من از این تمایل استقبال می‌کنم.
نقشه سرقت پسر نوجوان او را قاتل کرد
متهم گفت: ناگهان به ذهنم رسید که یک گوشی سرقت کنم و با فروش گوشی سرقتی، کمی پول به دست بیاورم. من قصدم جنایت نبود، فقط می‌خواستم گوشی مقتول را بگیرم، اولین سرقتم بود، اما وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدم می‌خواستم فرار کنم که مقتول مرا محکم گرفت و اجازه نمی‌داد حتی فرار کنم. ناخودآگاه دستم داخل جیبم رفت و با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به او زدم.
۸۷ کیلوگرم هروئین در تهران کشف شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ