رومئو بکام اقدام جالبی به تقلید از پدرش انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ۱۴ آگوست، SUV الکتریکی کیا، به نام EV ۵ زیر نظر وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) رونمایی شد. این خودروی برقی به طور رسمی در تاریخ ۲۵ آگوست و در نمایشگاه خودروی چنگدو معرفی می‌شود.
کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی پیش از شروع فصل یک هدیه ویژه به هم‌تیمی هایش داد.
رومئو بکام، پسر 20 ساله دیوید بکام مدل موی پدرش در اوایل 2000 را تقلید کرد.
ستاره ساحل عاجی النصر یکی از گل‌های این تیم مقابل راجا کازابلانکا را به ثمر رساند.
Qiyuan A ۰۷ شبیه به بسیاری از سدان‌های چینی مانند نیو ET ۷ و بی‌وای‌دی هان و... است که این یعنی چینی‌ها به خودشان هم در تقلید رحم نمی‌کنند!
جنسیس جی‌وی ۷۰ نخستین مدل جنسیس است که مونتاژ آن در آمریکا صورت می‌گیرد و همچنین نخستین مدل جنسیس است که خارج از خاک کره جنوبی تولید می‌شود.
عیسی آل‌کثیر در جشن قهرمانی پرسپولیس، شمایل منحصر به فردی داشت.
در طبیعت خیلی پیش می‌آید که یک حیوانات ظاهر همدیگر را بیشتر برای ترساندن شکارچیان تقلید کنند، اما در این مورد به نظر نمی‌رسد که خورشید ماهی واقعا دنبال شبیه کردن خود به کوسه باشد چرا که در تصویر ماهی در سطح آب شبیه کوسه شده است و درون آب که محیط زیست اصلی آن است این شباهت دیدنی نیست و فایده‌ای هم ندارد.
برخی از کاربران می‌گویند، وجود جسب زخم رنگی برای تطابق با رنگ پوست افراد، لازم است و برخی دیگر معتقدند، چنین چیزی هرگز ضرورت ندارد، علاوه‌بر آن این نوع تولید محصول کاملا «نژادپرستانه» است.
در این رده‌بندی رتبه نخست به تویوتا ۴رانر شاسی‌بلند مشهور کمپانی تویوتا رسیده است. ماشینی که از چهار دهه پیش خط تولیدش دایر است و نسل‌های گوناگونی از آن به بازار عرضه شده‌اند.
مهاجم تیم فوتبال سپاهان با دریافت کارت زرد در مصاف برابر ملوان، از حضور مقابل نفت مسجد سلیمان محروم شده است.
مسابقه‌ای فوتبال در ویتنام با یک اتفاق عجیب خبرساز شد.
دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس بعد از گلزنی مقابل فرایبورگ شادی گل مشابه ارلینگ هالند بعد از آتش بازی اخیرش را انجام داد.
معمولا در مراسم عمامه‌گذاری، مرجع تقلید یا یک عالم بزرگ روی سر طلبه، عمامه می‌گذارند، اما این بار، امام جمعه رامسر ابتکار جالبی برای این مراسم به خرج داد.
پژوهشگران موسسه علم و فناوری گوانگجو (GIST) در کره جنوبی، به‌تازگی موفق شده‌اند نوعی محصول منعطف زیست تخریب‌پذیر مشابه با پارچه تولید کنند که یک مولد ترموالکتریک به شمار می‌رود. مولد‌های ترموالکتریک قادر هستند انرژی گرمایی را به الکتریسیته تبدیل کنند. این محصول جدید، از قسمت‌های سیاه و سفید مشابه با خطوط راه‌راه گورخر تشکیل شده است که می‌تواند با ایجاد شیب دمایی در زیر سطح خود، برق تولید نماید.
گل‌های مردار که از نظر گیاه شناسی به عنوان طیف گسترده‌ای از گونه‌های مختلف طبقه بندی می‌شوند، می‌توانند بوی گوشت پوسیده یا پوسیدگی را تقلید کنند؛ بسته به گیاه، رایحه‌ای که از آن ساطع می‌شود، می‌تواند از تخم مرغ فاسد گرفته تا بوی مشخص انسانی مرگ متفاوت باشد. شکل ظاهری گل‌های مردار نیز متفاوت است، اما ظاهر آن‌ها حتی از بوی آن‌ها هم دلخراش‌تر است.
وینیسیوس قاتل لیورپول است و دیشب نیز زهر خود را با زدن دو گل به این تیم ریخت. شادی گل دوم او نیز جنجالی بود.
لژیونر ایرانی شب تلخی را در لیگ قبرس پشت سر گذاشت.
موتورسوار آرژانتینی به مقام قهرمانی مسابقات داکار دست پیدا کرد.
کمپانی آدیداس ویدئویی از تولید پیراهن‌های جدید تیم ملی آرژانتین که سه ستاره روی لوگوی فدراسیون فوتبال این کشور دیده می‌شود، را منتشر کرد.
کیلیان امباپه پس از ثبت گل دوم مقابل لهستان دست به حرکتی زد که مختص استفن کری ستاره بسکتبال است.
رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم راه‌اندازی خط تولید خودروی ملی کشور «توگ» در پردیس گملیک بورسا تاکید کرد: با خروج نخستین خودرو از خط تولید شاهد تحقق یک رویای ۶۰ ساله هستیم.
عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک از ترکیه پس از پیروزی بر امیرحسین زارع در رقابت‌های قهرمانی جهان، از حرکت نمایشی زارع پس از کسب مدال طلای جهان در سال ۲۰۲۱، تقلید کرد.
سادیو مانه ستاره سنگالی بایرن‌مونیخ که این فصل از لیورپول در جمع باواریایی‌ها حاضر شده، در مراسم سالیانه «اکتبرفست» باواریایی‌ها طبق اعتقادش از در دست گرفتن آبجو خودداری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ