بعد از گذشت 4 روز از زلزله مهیب ترکیه، کسی اطلاعی از وضعیت مهاجم تیم هاتای اسپور ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لحظه‌ای که روی سکو پریدم و لحظه‌ای که مدال را گرفتم، همه‌‌چیز حس خوبی داشت و قشنگ بود؛ امیدوارم با این مدال دیگر همه قانع شده باشند که من دونده 100 مترم.
مدافع باتجربه مس رفسنجان امیدوار است برای دومین همراهی با ساکت الهامی طهم قهرمانی را بچشد.
ستاره ایرانی روستوف اظهار نظر مهمی در خصوص تیم فصل آینده مهدی طارمی عنوان کرد.
جود بلینگام پس از رسیدن پیشنهاد رئال آن را باور نداشت و گفت که برای لحظاتی انگار قلبش ایستاد.
جود بلینگام از اینکه شماره پنج زیدان را برتن خواهد کرد، ابراز خوشحالی کرد ولی گفت که خصوصیاتش متفاوت با زیدان است.
ژرژ ژسوس، سرمربی باتجربه پرتغالی که به تازگی کار خود را در فنرباغچه به پایان رسانده، می‌گوید اکنون به دنبال تحقق رویای حضور در جام جهانی است.
مهدی طارمی اعلام کرد بابت اولین پوکر دوران بازیگری اش خوشحال است و البته دوست دارد با قهرمانی پورتو، آقای گل پرتغال شود.
سرمربی تراکتور می‌گوید این تیم در دو هفته پایانی لیگ برتر برای حفظ رتبه چهارم جدول تلاش خواهد کرد.
من مقتول را نمی‌شناختم. اما قبلا شنیده بودم که معاون بانک برادری روحانی دارد. برای همین وقتی با معاون بانک درگیر شده بودم و مقتول وارد بانک شد، تصور کردم که وی همان برادر روحانی معاون بانک است. از طرفی آنقدر عصبانی بودم که کنترلم را از دست دادم و به تصور خودم تصمیم گرفتم با قتل برادر معاون بانک از او انتقام بگیرم.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید اگر تصمیم داور در صحنه گل مردود درست باشد، از او تشکر خواهد کرد.
روبرتو مارتینز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی پرتغال اعتراف کرد که دوست دارد سرود ملی این کشور را یاد بگیرد.
امین اسماعیل نژاد از علاقه اش به حضور در لیگ ایتالیا می‌گوید.
ژرژ ژسوس دوست دارد برای سومین بار در دوران مربیگری اش و این بار با فنرباغچه به فینال لیگ اروپا برسد و انتقام فینال سال 2014 را نیز از سویا بگیرد.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تعداد زنان متقاضی بوکس زیاد است و در زیرزمین‌هایی فعالیت می‌کنند که قانونمند نیست. با دست پر با آقای علی‌نژاد، آقای عبدالحمید احمدی و حراست صحبت کردم. در شورای معاونان نیز مطرح کردم که آقای سلطانی‌فر مخالف بود، اما حرف‌هایم را گوش داد. گفتم آمادگی دارم همه جا بروم و مجوز را بگیرم. تعداد این افراد کم نیست و باید از آن‌ها مراقبت کنم.
وقتی بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم، دختر یکی از فامیل‌هایمان را به من معرفی کردند و با هم ازدواج کردیم. به او گفتم که سابقه دارم و خلاف کردم، اما گفت مشکلی نیست. ولی بعد از چند ماه هر چه داشتم و نداشتم را از من گرفت و رفت. من ساناز را دوست داشتم و زمانی که با من این کار را کرد، انگار بی‌رحم شدم او مرا وادار کرد از همه انتقام بگیرم. اما این دفعه آزاد شوم دیگر سرقت نمی‌کنم. به خاطر مادرم این دفعه توبه کرده‌ام و حتی توبه نامه‌ام را نوشتم.
دروازه‌بان ذوب‌آهن می‌گوید این تیم به دنبال صعود به رتبه‌های بالایی جدول خواهد بود.
با گذشت ۲۶ روز از جنایت، صبح روز گذشته پسر جوان بالاخره قتل پدرش اعتراف کرد. او در رابطه با انگیزه جنایت گفت: مدتی قبل عاشق دختر جوانی شدم، اما پدرم با این ازدواج مخالفت کرد و من برای همیشه او را از دست دادم. شکست عشقی باعث شد کینه پدرم را به دل بگیرم. این کینه در دلم بود تا اینکه شب حادثه در حال کشیدن قلیان بودم و خواستم برای خودم چای بریزم که پایم به قلیان گرفت و ذغال‌ها و آب قلیان روی فرش ریخت و پدرم با دیدن این صحنه شروع به داد و بیداد و توهین به من کرد.
مهدی تارتار گزینه هدایت تیم ملی ایران با پستی اینستاگرامی از امیر قلعه نویی خواست تا از تصمیمش صرف نظر کند.
آرمان رمضانی می‌گوید هر زمانی که فرصت بازی پیدا کند، با تمام توان در زمین حاضر خواهد شد.
نیکولو بارلا آنقدر از ناکامی تیم ملی ایتالیا در راهیابی به جام جهانی ناامید است که هنوز یک بازی از جام جهانی را هم تماشا نکرده است.
ایمان صادقی می‌گوید صحبتهای بین دو نیمه مازیار زارع باعث شد تا ملوان پیروزی مقابل فولاد را حفظ کند.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی فرنگی گفت: در مسابقات جهانی روی یک اشتباه و غفلت طلای جهان را راحت از دست دادم.
نیما ۲۸ ساله بعد از بازداشت و انتقال به اداره آگاهی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: من و سعید سال‌های زیادی بود که با هم رفاقت داشتیم. روز حادثه سر موضوعی باهم بحث کردیم و سعید به یکباره فحش ناموسی داد و من کنترلم را از دست دادم و با چاقو چند ضربه به او زدم تا بمیرد. می‌دانستم که اگر زنده بماند حتماً من را می‌کشد.
دلیل اینکه در این سال ها کار شما در امور اداری و حقوقی دچار مشکل شده، ولی از سوی دیگر کار آقای فتحی ساخته و به پخش رسیده است، چیست؟ چون ایشان معروف هستند؟ غفارزاده: هم معروف است، هم سابقه اش زیاد است، هم مردم به ایشان و آثارش علاقه دارند؛ به هرحال فیلمساز خوبی است. من خودم سریال «شهرزاد» را می دیدم و دوست داشتم ولی این دلیل نمی شود کار خطای دوستم و کارگردانی که به او علاقه دارم، نادیده بگیرم. اگر محصول اندیشه و فکر شما را بدزدند چه حسی به شما دست می دهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ