ژوائو مندس، پسر رونالدینیو، از چند روز پیش در تیم جوانان باشگاه بارسلونا حضور دارد و در انتظار تایید فنی مربیان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه‌گو سیمئونه در مورد وضعیت آینده ژوائو فلیکس و خط خوردن او از فهرست اتلتیکو صحبت کرد.
نقش نوه بنیان‌گذار عربستان در خرید جدید الهلال!
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می‌بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می‌بیند که ساکنان به او سلام می‌کنند که گویی او را می‌شناسند و از خیابان می‌بیند که او وارد آپارتمانی می‌شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می بیند که ساکنان به او سلام می کنند که گویی او را می شناسند و از خیابان تماشا می کند که او وارد آپارتمانی می شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با انتقاد از عملکرد شاگردانش تاکید کرد که تیم امروز شباهتی به آن چه او ساخته نداشت.
پس از آنکه باران کوثری در نقش پروین اعتصامی در یک سریال شبکه نمایش خانگی ظاهر شد، اکنون با همان شمایل در نقش فروغ فرخزاد در فیلمی به کارگردانی پدرش ظاهر شده است اما نکته قابل تامل اینکه اگرچه چهره او تا حدودی شبیه پروین اعتصامی بود اما نه چهره و نه فرم او شباهتی به فروغ فرخزاد ندارد.
گابریل ژسوس که پنج سال و نیم در منچسترسیتی برای پپ گواردیولا بازی کرد، درباره شباهت های او و مربی پالمیراس صحبت کرد.
اسحاق جهانگیری در مراسم ختم مادرش تابوشکنی کرد و تصویر مادرش را روی اعلامیه ترحیم او چاپ کرد.
محمدرضا گلزار در واکنش به حاشیه‌های حضور تبلیغاتی‌اش در بازار موبایل ویدیوی تقطیع شده‌ای را منتشر کرده. فارغ از اینکه او در این فیلم به هیچ کدام از ابهامات مطرح شده پاسخ نداده، اما نکته جالب این ویدیو لحن و حتی تکیه کلام‌های اوست که شباهت عجیبی به محمود احمدی نژاد دارد.
فیزیوتراپ دومین تنیسور برتر جهان از شباهت او به نواک جوکوویچ خبر داد.
خانواده آقامیری‌ها، که یکی از آن‌ها اخیراً توسط سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی معرفی شده و احتمالاً وزیر آینده خواهد شد، بسیار پرنفوذتر از آن هستند که بدانید. حسن آقامیری تنها آقامیری است که شباهتی با بقیه ندارد. او نیز روحانی است، اما به علت محکومیت خلع لباس شده و مواضع تند سیاسی نسبت به سیاسیون و اصولگرایان دارد.
این دختر که فاطمه سلطان نام داشت، فرزند باغبانی بود که در باغ امینه اقدس خدمت می‌کرد. شاه بلافاصله به دختر دل می‌بندد و خیلی زود او را به جمع پرشمار همسران خود اضافه می‌کند. فاطمه‌سلطان به دلیل شغل پدرش به «باغبان‌باشی» معروف شد، هرچندکه لقب رسمی‌ترش «خانم‌باشی» بود.
در سال‌های گذشته از قلیچ‌داراوغلو به عنوان معادل مهاتما گاندی در سیاست امروز ترکیه یاد شده است. گاهی او را «گاندی کمال» یا «گاندی ترکیه» می‌نامند. رویترز در گزارشی دلیل این نام‌گذاری را شباهت ظاهری او به مهاتما گاندی معرفی کرد که او هم فردی ریز اندام بود. پولیتیکو نیز در گزارشی نوشت که سبک و سیاق سیاستمداری او مانند گاندی «افتاده و فروتن» است.
یک شهروند برزیلی شرکت کننده در مراسم ادای احترام به پله اسطوره فوتبال جهان مورد توجه شهروندان برزیلی قرار گرفته و آن‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند. این فرد که پیراهن تیم فوتبال سانتوس را به تن دارد نیکانور ریبریرو نام دارد. پله در سن ۸۲ سالگی پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت.
«ببری‌خان»، ماده گربه آلاپلنگ ابلق با چشم‌های درشت، براق و دم پرپشت بود که، چون از لحاظ ظاهری کمی به ببر شباهت داشت، زنان حرمسرای ناصرالدین شاه او را ببری‌خان نام نهادند. حکایت ورود این گربه به دربار و مانوس شدنش با سلطان صاحبقران خالی از لطف نیست.
آیا داورزنی شش روز مانده به موعد بازنشستگی‌اش، همچون تمام سال‌های اخیر می‌تواند بازی را به سود خود عوض و با دخالت برخی نهادها صندلی ریاست والیبال را حفظ کند؟ رسانه‌های نزدیک او با شگرد فوتبالی‌ها، موج تعلیق راه انداخته‌اند؛ اما FIVB، هیچ شباهتی به FIFA ندارد.
آیا داورزنی شش روز مانده به موعد بازنشستگی‌اش، همچون تمام سال‌های اخیر می‌تواند بازی را به سود خود عوض کند و با دخالت برخی نهادها صندلی ریاست والیبال را حفظ نماید؟ رسانه‌های نزدیک او با شگرد فوتبالی‌ها، موج تعلیق راه انداخته‌اند اما FIVB ، هیچ شباهتی به FIFA ندارد
آیمریک لاپورت، مدافع منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا، در باشگاه خود زیر نظر پپ گواردیولا کار می کند و در تیم ملی مربی او لوییس انریکه است. او معتقد است این دو مربی شباهتی به هم ندارند.
دکتر کلودیا ویلکه از دپارتمان روانشناسی دانشگاه یورک، گفت: ما شامپانزه‌ای بالغ را مشاهده کردیم که به مادرش برگی را نشان می‌داد که در حال نظافت بود، نه به این دلیل که می‌خواست او کاری با برگ انجام دهد، بلکه به احتمال زیاد به این دلیل که می‌خواست او نیز به برگ نگاه کند.
یک ملی‌پوش سابق انگلیسی با ستایش از درخشش جود بلینگام او را بزرگترین امید آینده فوتبال انگلیس دانست و گفت بازی بلینگام شباهت زیادی به استیون جرارد دارد.
پیرزنی در انگلیس که شباهت زیادی با ملکه الیزابت دوم داشته و مانند او لباس می‌پوشید تصمیم گرفته پس از مرگ ملکه به این کار پایان دهد.
هافبک تیم خیبر خرم آباد معتقد است که تیمش مقابل پرسپولیس به گونه ای کار کرد که هیچ شباهتی به یک تیم لیگ یکی نداشت.
«دزد راست‌گو» ساخته مارک ویلیامز، هرچند تا حدودی شباهتی به فیلم «ربوده شده» دارد، حاوی تصویر متفاوتی از لیام نیسون است و بر خلاف گذشته، تصویری بی‌گناه از او که در یک دل دام گرفتار شده را به تصویر نمی‌کشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ