الدیلمی می‌گوید وقتی صدام حسین وضعیت روحی رفیقش را آشفته دید علت را جویا شد و وقتی به او خبر داد که عدی شهید شد -صدام حسین بسیار مختصر و با افتخار گفت: «آفرین، مرحبا!».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدر نوجوان ۱۴ ساله گفت: وقتی خبر پیچید مسوولان استان به من گفتند؛ تو اغتشاشگری و می‌خواهی شلوغ کنی. باز رییس بیمارستان و مسوول بخش آزمایشگاه که همسر رییس بیمارستان بود با حضور خانواده ما جلسه گذاشتند، اما در آن جلسه ما را محکوم کردند و گفتند که شما نباید به پسرتان موتوسیکلت می‌دادید.
ناصرالدین شاه زود درمی‌یابد و نگران می‌شود که اگر این خبر به گوش میزبانان فرنگی برسد چه بسا در نوع رفتار با او تأثیر داشته باشد. پس برآن می‌شود کاری کند تا روایت مطابق میل او به پاریس منعکس شود.
انتشار خبر مذاکره با بارسلونا برای انتقال کیلیان امباپه نشانه خوبی از شرایط آشفتگی ذهنی مدیران پی اس جی و در راسشان امیر قطر بود.
منابع آگاه در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از نقره داغ شدن نماینده تل آویو در یک کنگره بین المللی در دانمارک و مخالفت شرکت کنندگان با اعطای پُست به وی خبر دادند.
در جریان هواپیمای اوکراینی، وقتی آن حادثه پیش آمد، یک ساعت بعدش جمهوری اسلامی صادقانه گفت که اشتباه از جانب خودمان بوده است و اشتباه از نیرو‌های نظامی خودمان بوده است؛ صادقانه به مردم گفتند. به هر حال مردم هم وقتی دیدند که مسوولان‌شان صادقانه توضیح می‌دهند، پذیرفتند. اما هیچ‌وقت نیامدیم دروغ بگوییم که مثلا نقص فنی بود و اینها؛ می‌شد این کار‌ها را هم کرد؛ اما صادقانه گفته شد. پس از اینکه بررسی کردند و دیدند مشکل از ناحیه خودمان بوده، اعلام کردیم
در حالی مرغ طی هفته‌های گذشته در استان‌های مختلف خبرساز، کمیاب و گران شده است که مسئولان از توزیع مرغ گرم و منجمد برای کنترل بازار خبر می‌دهند، اما همچنان قیمت مرغ چند پا دارد!
جمعه پایان یافت و شنبه آغاز شد؛ خستگی از صورت‌ها می‌بارد؛ چشم‌ها نیمه باز از هم جویای خبر می‌شوند؛ عقربه ها ساعت نزدیک به یک بامداد را نشان می دهد که اعلام شد جلسه به روزی دیگر موکول شد.
کریم بنزما 15 سال پیش در مصاحبه با موندودپورتیوو از علاقه اش برای بازی در بارسا خبر داده بود.
منابع خبری با انتشار تصاویری دردناک از تلاش ها برای امداد و نجات در سوریه، از ادامه روند کمک رسانی به زلزله زدگان در این مناطق خبر می دهند.
منابع خبری با انتشار تصاویری دردناک از تلاش ها برای امداد و نجات در سوریه، از ادامه روند کمک رسانی به زلزله زدگان در این مناطق خبر می دهند.
مادر المیرا اظهار کرد: در نهایت فهمیدیم که حامد عکس‌های خصوصی المیرا را نه تنها برای بهزاد بلکه برای فامیل و دوست و آشنایان ارسال کرده است. دخترم وقتی از این ماجرا باخبر شد از شدت ناراحتی تا صبح نخوابید. صبح روز بعد هم با ناراحتی به محل کارش رفت، اما چند ساعت بعد به ما خبر دادند که او فوت کرده است. ما حامد را در مرگ دخترم مقصر می‌دانیم و از او شکایت داریم.
ممکن است ادرار قهوه‌ای یا قرمز به نظر برسد و این نشان می‌دهد که حاوی خون است. وقتی کلیه‌ها به هر دلیلی آسیب ببینند؛ از جمله بیماری کلیوی، سنگ کلیه، سرطان، کیست یا التهاب کلیه و ... باعث ضعیف شدن کلیه‌ها و نشت خون می‌شود. ادرار کف‌آلود نیز می‌تواند نشان‌دهنده نشت پروتئین در کلیه باشد.
واکنش مصطفی امامی مجری شبکه تهران به خبر قطع اینترنت در روز‌های آزمون کنکور سراسری به علت جلوگیری از هرگونه احتمال تقلب را مشاهده می‌کنید.
مجتبی جباری یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دو دهه اخیر است، او سالها در این تیم بود و به بازوبند کاپیتانی استقلال هم رسید.
رئیسی وقتی کار را از دولت قبلی تحویل گرفت، قیمت دلار حوالی ۲۵ هزار تومان بود و الان یعنی همین الان که این یادداشت نوشته شده است و زمانی که شما آن را می‌خوانید نمی‌دانم، ۳۸ هزار تومان قیمت دارد یا خیر! در همین مدت دلار ۱۳ هزار تومان گران‌تر شده است. دلیل این گرانی چیست؟
شریفی‌مقدم که به عنوان مجری ثابت برنامه صبحگاهی «صبحانه ایرانی» معرفی شده است، درباره تفاوت‌های گویندگی خبر و اجرای تلویزیونی اینگونه اظهار کرد: مجری‌گری در تلویزیون، بداهه‌گویی قوی می‌خواهد. گویندگی خبر هم یک مقوله کاملا متفاوت است. گویندگی خبر تسلط بالایی بر متن موضوعات روز می‌خواهد، چون یک گوینده خبر تا وقتی خبر را درک و فهم نکند نمی‌تواند آن‌را به بیننده منتقل کند. اما کلا اجرای تلویزیونی علاوه بر تسلط بالا بر موضوعات روز، بداهه‌گویی و فن بیان خیلی قوی می‌خواهد که خداراشکر ما در این زمینه همکاران گوینده و مجریان خوبی در تلویزیون داریم و می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم.
یک خبر مهم و تکان‌دهنده لابلای خبرهای فوتبالی چند روز اخیر گم شد. رئیس فدراسیون بوکس ایران که به همراه تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی اسپانیا شرکت کرده بود تصمیم گرفت دیگر به ایران باز نگردد!
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
برنامه مدنظر کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی برای رقابت‌های جام جهانی، تحت تاثیر غیبت بازیکنان قرار گرفته است.
متقی گفت: در حال حاضر ۲۸ استاد در دانشکده فعالیت دارند که حتی به اندازه کافی برای استادان درس وجود ندارد بنابراین وقتی فردی بازنشسته میشود نباید چنین توقعی داشت.
فراخوان‌های فضای مجازی می‌گفت شنبه قرار است در ایران قیامت شود. از گرفتن خیابان‌ها تا تصرف صداوسیما. پس به خیابان‌ها زدیم تا ببینیم چه خبر است. این روایت مهر است.
وقتی خبر مرگ مرد ۳۰ ساله به بازپرس محمد وهابی اعلام شد تحقیقات پلیسی آغاز و در نخستین گام کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته مقابل بیمارستان پرداخته و شماره پلاک خودروی پراید را بدست آوردند. اما در استعلامات صورت گرفته مشخص شد خودرو متعلق به خود مقتول است.
دنگ شیائوپنگ رهبر پیشین پس از دیدار با او در موردش گفته بود: «این مرد ممکن است باهوش به نظر به نظر برسد اما در حقیقت یک احمق است.» میخائیل سرگی‌یویچ گورباچُف که رسانه‌های روسی در آخرین ساعات شب‌گذشته خبر درگذشت او را در ۹۱ سالگی منتشر کردند آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی و به باور بسیاری، معمار فروپاشی آن بود.
مربی مس کرمان می گوید وقتی تیمی مقابل استقلال در آزادی قرار می‌گیرد باید در استفاده از تک موقعیت ها خیلی حواس جمع عمل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ