این مادر گفت: وقتی پای درددل «فردین» نشستم او آشکارا چیزی را بر زبان جاری نکرد، اما گفت به نامزدش مشکوک شده و همان گونه که در فضای مجازی با او رابطه داشت، با جوان دیگری هم وارد ارتباط نامتعارف شده است. پسرم گفت چون می‌ترسیدم که خانواده عروس مهریه را به اجرا بگذارند به ناچار به منزل آن‌ها رفتم که موضوع را حل کنیم، ولی مادر آن دختر با توهین و فحاشی مرا بیرون کرد و گفت: دختر من اصلاح نمی‌شود، او همین گونه است و...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری در فضای مجازی با عیسی تسویه‌حساب کرده و گناهش را نابخشودنی توصیف کردند. عیسی به دو دلیل عمده مورد اتهام قرار گرفته بود؛ یکی اینکه پرسپولیس را به مقصد سپاهان ترک کرده و دیگر اینکه عشق قدیمی را به پول فروخته است. البته قضاوت‌کردن این مهاجم در این برهه از زندگی‌اش کار سختی است؛ ولی هرچه باشد، به نظر می‌رسد «پول» در این تصمیم نقش بسزایی داشته است
شما هم به عشق ته‌دیگ، غذای پلویی می‌خورید؟ واقعا یکی از لذیذترین خوردنی‌ها که به خاطر چرب و چیلی بودنش خیلی هم چاق‌کننده است همین ته‌دیگ محبوب خودمان است! نمی‌شود ازش گذشت، حتی وقتی رژیم هم گرفته‌ای باز یک ناخنک به ته‌دیگ زدن مجاز است!
اتان امباپه امروز اولین بازی خود به عنوان بازیکن ثابت را در پی اس جی انجام داد و سر از پا نمی شناسد.
هافبک جوان پرسپولیس روزهای عجیبی را در پرسپولیس دنبال کرد؛ از تجربه اولین نمایش و راهیابی به تراکتور تا جدایی پر از بغض با این تیم.
لئون گورتسکا، ستاره آلمانی بایرن، در یک مصاحبه به شایعات درباره آینده‌اش پایان داد و گفت به هیچ وجه قصد جدایی از این تیم را ندارد.
ایجنت ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا، تایید کرد دو باشگاه مطرح برای جذب این بازیکن حاضر به پرداخت 100 میلیون یورو بودند.
طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، تاکفوسا کوبو با رد پیشنهاد 160 میلیون یورویی الهلال، ترجیح داد در رئال سوسیداد بماند.
از چهره‌های مهم و شناخته شده دوره قاجار ملک جهان خانم است چرا که به دستور و دسیسه ایشان نیز میرزا تقی خان امیرکبیر از چشم ناصرالدین شاه افتاد و با برکناری از مقام صدرات اعظم در نهایت در حمام کاشان کشته و جان شریف امیرکبیر گرفته شد.
فابیو کوالیارلا، ستاره باسابقه باشگاه سمپدوریا در شبکه های اجتماعی از تمایلش به ادامه حضور در این باشگاه خبر داد.
پارکینگ روباز برج میلاد به مناسبت جشن تولد ۵۶ سالگی اتومبیل پیکان همایشی با حضور پیکان‌داران برگزار کرد؛ همایشی که بسیاری را به این پارکینگ کشاند.
بازی با جان مردم!/ طلاق خانم پرستار درکابوس خیانت به مهندس تهرانی/ ابعاد تکان دهنده از جنایت سیاه!/ التماس‌های نوعروس به ۳ ابلیس/ جلوی چشمان نامزدش/ خودکشی خواستگار پس از قتل اعضای خانواده دختر/ مجازات مرگ در پایان عشق موازی/ دستبرد به موبایل فروشی‌ها با پلخمون!/ قتل مادربزرگ در میهمانی جمعه
مجازات مرگ در پایان عشق موازی
عشق مجازی دختر و پسر نوجوان عاقبت خوشی برای آن‌ها نداشت و زندگی‌شان را تباه کرد.
عشق به فوتبال مرا سارق کرد
توری، ۶۸ ساله، در بیانیه‌ای با اعلام کناره‌گیری خود، گزارش روزنامه تورنتو استار را تایید و گفت که این رابطه در اوایل امسال به پایان رسیده بود و کارمند مذکور شهرداری را ترک کرده است.
نام کوچه از مالک قدیمی زمین‌های این منطقه گرفته شده، «محمدحسن‌خان مروی» حاکم مرو در دوره فتحعلی‌شاه، که بعد از حمله ازبک‌ها به تهران آمد وبا عزت و احترام فتحعلی‌شاه مواجه شد و «فخرالدوله» لقب گرفت.
مرد جنایتکار در پی رابطه با زنی جوان شوهر او را کشته و به مرگ محکوم شده بود اما از اولیای دم رضایت گرفت.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
زن جوان گفت: من ۱۵ سال است همسر سعید هستم و در این ۱۵ سال سه سال هم بیرون از زندان نبوده است. او نه شوهر خوبی برای من بود نه برای بچه‌هایم پدری کرده است.
لیونل مسی می گوید که حالا از زندگی و فوتبال در شهر پاریس لذت می برد و کاملا راحت است.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد که یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی کرده و خود را مرجع معرفی کنند.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد و یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی نمایند و خود را مرجع معرفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ