اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) از ۶ هزار و ۳۷۳ مأموریت نیرو‌های اورژانس در این مدت خبر داد و گفت: ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده اند.
دختر وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۳ در بین سه نفر شرکت کننده دسته ۸۷ کیلوگرم در رده دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد.
سرمربی پیکان امیدوار است با جوانان تیمش بتوانند عملکرد خوبی در فصل جدید داشته باشند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در حوزه اراضی کشاورزی حدنگاری از ۷۸ هزار هکتار به ۶ میلیون هکتار رسیده و رشدی ۸۷ درصدی داشته است.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۳۴۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در ایام حج و در کشور عربستان خبر داد.
آیین بدرقه اولین گروه از زائران سرزمین وحی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شامگاه سه‌شنبه دوم خردادماه در فرودگاه بین‌المللی‌ امام خمینی (ره) برگزار شد.
۸۷ کشتی گیر از کشورهای ایران، عراق وارمنستان دررقابت در پنج وزن دوم دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد درشهرستان بابلسر صبح پنجشنبه وزن کشی کردند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: تعداد پنج هزار پیامک تذکر به رانندگان خودروها که موضوع عفاف و حجاب را رعایت نمی‌کردند، ارسال شده است.
اهواز با حضور رئیس‌جمهور در نیروگاه دوکوهه اندیمشک، ۸۷ هزار میلیارد ریال پروژه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
مدعی وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمام تلاشم را در رقابت‌های جهانی صربستان انجام دادم، اما متأسفانه موفق نشدم مزد زحمات خود را بگیرم.
مدعی وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمام تلاشم را در رقابت‌های جهانی صربستان انجام دادم، اما متأسفانه موفق نشدم مزد زحمات خود را بگیرم.
کیانوش رستمی در فینال لیگ برتر وزنه‌برداری موفق به شکست دیگر وزنه‌بردار ملی‌پوش دسته ۸۹کیلوگرم نشد.
دو وزنه‌بردار دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در دسته های ۸۱ و ۸۷ کیلوگرم به ترتیب پانزدهم و دهم شدند.
دختر وزنه‌بردار ایران در گروه B دسته ۸۷ کیلوگرم قهرمان جهان با رکورد ۲۰۶ کیلوگرم در رده سوم قرار گرفت.
سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای از دستگیری عده‌ای از مخلان نظم و امنیت که اقدام به سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت کامیون‌های درحال تردد در جاده‌ها می‌کردند، خبر داد.
مهدی خدابخشی تکواندوکار ایرانی که در سال ۲۰۱۵ با پرچم ایران به مدال طلای جهان رسیده بود، چند سال قبل و بعد از ازدواج با یکی از تکواندوکاران تیم ملی زنان صربستان، به این کشور مهاجرت کرد و نهایتا با تغییر تابعیت، توانست برای صرب‌ها در رقابت‌های بین‌المللی به میدان برود. او در مکزیک و در دومین روز مسابقات جهانی به مدال طلای وزن منهای ۸۷ کیلوگرم رسید
وزیر دفاع روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: ۸۷ هزار نفر در چارچوب بسیج عمومی «پوتین» تا کنون به جنگ در اوکراین اعزام شده‌ اند.
بستر سامانه‌ای تبادل اطلاعات بهداشتی سازمان حفظ نباتات کشور برای نخستین بار با کشورهای حوزه اوراسیا و روسیه برای تجارت محصولات کشاورزی وصل شده است.
ناصر علیزاده به دیدار رده بندی وزن ۸۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان راه یافت.
علیزاده در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان و براندائو از برزیل می‌رود.
مشهد ـ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان گفت: در بخش‌های خدمات، مسکن، کشاورزی، تولیدی-توزیعی، حمل و نقل، صنعتی، فرش دستباف، معدنی و سایر موارد ۸۷ تعاونی در استان فعالیت دارند.
مشهد ـ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان گفت: در بخش‌های خدمات، مسکن، کشاورزی، تولیدی-توزیعی، حمل و نقل، صنعتی، فرش دستباف، معدنی و سایر موارد ۸۷ اتحادیه تعاونی خراسان فعالیت دارند.
الهام حسینی در دسته ۸۱کیلوگرم وزنه برداری با مهار وزنه ۱۰۰کیلوگرمی مدال طلای یک‌ضرب مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه را کسب کرد.
در پایان مسابقات صبح، رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مسابقه نهایی راه یافتند و امید آرامی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.
«رامین طاهری سرتنگ»، ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان به دیدار نهایی پنجمین دوره مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ