ستاره تیم استقلال در فصل جاری پدر شد و خدا به او دو قلو هدیه کرده است؛ یک پسر و یک دختر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عزت‌الله پورقاز از بازیکنانی است که در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هنوز موفق به عقد قرارداد رسمی با تیمی نشده است.
دروازه‌بان سپاهان عزادار شد
شمس آذر قزوین در اولین میزبانی خود با دست خالی میدان را ترک کرد، اما اتفاق مهمی در این بازی به وقوع پیوست.
گران‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم استقلال و یکی از گزان‌ترین بازیکنان فوتبال ایران، هنوز هیچ پیشنهاد خوبی دریافت نکرده است!
بانوان اراکی تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای دیدار آلومینیوم و استقلال خوزستان را خریداری کردند.
بازیک تیم فوتبال پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در تیم بزرگسالان نمی‌گذرد با اتفاق تلخی مواجه شد.
بازیک تیم فوتبال پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در تیم بزرگسالان نمی گذرد با اتفاق تلخی مواجه شد.
مدافع جدید نساجی مازندران در لحظات پایانی دیدار با پیکان کاپیتان تیمش بود.
حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس کشور گفت: تا امروز ۵۴۰ ملک مازاد در آموزش و پرورش شناسایی شده‌اند و ۳۴۱ ملک در فرایند ارزش‌افزایی قرار گرفته است.
مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت برطرف شدن مشکل بازی مهاجم ۳۳ ساله طلایی‌پوشان در گروی اصلاح قرارداد اوست.
لیگ‌های مختلف اروپایی در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی برای کسب یک سهمیه بیشتر خواهند داشت.
تعدادی از بازیکنان استقلال در آستانه جدایی قرار گرفتند، اما نهایتا در این تیم ماندگار شدند، فسخ قراردادهایی که به قرارداد جدید ختم شده است.
سعید عزت‌اللهی در لیست وایله برای هفته سوم هم حضور ندارد.
ویزای محمدگنج خانلو و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد!
در شرایطی که صعود استقلال خوزستان می‌توانست یک اتفاق شیرین برای اهوازی‌ها محسوب شود، اختلافات شکل گرفته اکنون ناامیدی بزرگی را در خصوص آینده این تیم شکل داده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به خاطر نایب قهرمانی فصل گذشته تحت فشار انتقادات زیادی قرار داشت و لیگ بیست و دوم را هم با اتفاقات پراسترسی سپری کرد، در آستانه کسب یک قهرمانی شیرین است.
مواد لازم برای پخت شیرینی را حتما باید به دمای اتاق رسیده باشند. اگر مواد را مستقیم از یخچال بیرون بیاورید و استفاده کنید، کیفیت شیرینی پایین می‌آید و خشک می‌شود.
استقلال در اتفاقی عجیب در این فصل در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان مجبور به سود بردن از دروازه‌بان سوم خود طی نیمه دوم شد.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که واکنش بین پلی‌فنل‌ها و پروتئین‌ها در برخی از نوشیدنی‌های قهوه با شیری که ما مطالعه کردیم اتفاق می‌افتد. در واقع، واکنش آنقدر سریع اتفاق می‌افتد که اجتناب از آن در هر یک از غذاهایی که تاکنون مطالعه کرده‌ایم سخت بوده است.
میرشاد ماجدی که تا چندی پیش نفر اول فدراسیون فوتبال بود، اکنون به عنوان رئیس کمیته جوانان در فدراسیون فوتبال فعالیت می کند.
سومین روز از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تمرین ریکاوری آرام ملی پوشان پس از شکست سنگین ۶ بر ۲ مقابل انگلیس همراه بود.
شیرین کننده‌های مصنوعی مانند آسپارتام، ساخارین (شکر مصنوعی)، سوکرالوز (تنها شیرین‌کننده بدون کالری است که از شکر مشتق می‌شود) حتی توانند باعث اعتیاد در فرد شوند به گونه‌ای که فرد مصرف کننده عادت کند از محصولاتی با این شیرین کننده‌ها استفاده کند.
هر سال به جز امسال به رسم قدیم، به طبیعت می‌رفتیم و به اصطلاح «سیزده را به در می‌کردیم» و از قضا درباره آسیب‌هایی که طبیعت در این روز می‌بیند، سخن به میان می‌آوردیم؛ اما شاید این نخستین سیزده به دری است که روز تنفس طبیعت محسوب شود و از این منظر اتفاق نادری در سده‌های اخیر است.
هر سال به جز امسال به رسم قدیم، به طبیعت می‌رفتیم و به اصطلاح «سیزده را به در می‌کردیم» و از قضا درباره آسیب‌هایی که طبیعت در این روز می‌بیند، سخن به میان می‌آوردیم؛ اما شاید این نخستین سیزده به دری است که روز تنفس طبیعت محسوب شود و از این منظر اتفاق نادری در سده‌های اخیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ