آرات یک برند است و اگر بخواهیم در پیج او تبلیغ کنیم، در بدترین حالت روزی دو میلیون درآمد خواهیم داشت!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رایان تیلور خبرنگار خبرگزاری معروف دیلی اکسپرس تاکید می کند که تاتنهامی ها چند بازیکن را درنظر دارند و آنها درنهایت ممکن است حتی بیش از یک بازیکن را بعنوان جانشین هری کین خریداری نمایند.
از محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، به عنوان هدف بعدی تیم های عربستانی برای گسترش لیگ فوتبال این کشور یاد می شود.
دزفول- فرمانده کل ارتش گفت: تهی کردن جامعه از فرهنگ ایرانی – اسلامی و نابودی کانون خانواده، مهمترین هدف دشمنان و خطرناک‌ترین توطئه آنها است.
گلزنی دو مهاجم خارجی پرسپولیس در بازی دوستانه یحیی گل‌محمدی را به عملکرد آنها امیدوار می‌کند.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با انتشار دهندگان تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی گفت: برخی افراد سودجو با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی و با هدف درآمدزایی در فضای مجازی کاربران را به سمت و سوی این صفحات هدایت کرده و با ترفند‌های مختلف اقدام به تصویر برداری از آن‌ها می‌کنند و بدون درنظر گرفتن حریم شخصی افراد به هر قیمتی قصد رشد و دیده شدن دارند.
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
اکثر زنانی که در افغانستان برای دولت کار می‌کردند، اکنون یا شغل خود را از دست داده‌اند یا حقوق بسیار پایینی دارند. هدف از این کار نیز تشویق و حتی مجبور کردن زنان به ماندن در خانه است. علاوه بر این، زنان از تردد در ملاء عام بدون مرد محرم (اعم از شوهر، برادر یا پدر) منع هستند و قوانین سختگیرانه‌ای نیز در مورد لباس زنان اعمال می‌شود.
هدف از نصب کنتور هوشمد روی تابلو‌های تبلیغاتی مدیریت میزان مصرف آن‌ها است، آن‌طور که کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این خصوص گفته، در راستای اجرای طرح‌های مدیریت مصرف انرژی در شهر تهران، با همکاری متقابل این شرکت و شهرداری تهران به منظور جلوگیری از هدررفت برق، روشنایی تابلو‌های تبلیغاتی منصوبه در سطح پایتخت، پایش و با همراهی سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شرکت‌های تبلیغاتی، روشنایی این تابلو‌ها تا حد ممکن تعدیل و کاسته شد.
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد: آمریکا به دنبال برتری دادن اسرائیل در منطقه ما است زیرا آنها را فرمانبردار می دانند.
مفتی اعظم عمان در بیانیه ای آزادی فلسطین و مسجدالاقصی را دِینی بر گردن همه امت اسلامی دانست که تا زمان تحقق آن از عهده آنها برداشته نمی شود.
منابع سوری اعلام کردند که نیروهای ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آنها حومه استان الحسکه واقع در شمال غرب سوریه را هدف حملات توپخانه ای قرار دادند.
زننده گل تاریخی ژاپن معتقد است که ماجراجویی ژاپن در جام جهانی تازه شروع شده و این تیم هنوز به هدف خود نرسیده است.
پلیس جمهوری چک از تحویل بسته‌های مشکوک به سفارت اوکراین در پراگ و کنسولگری این کشور در شهر برنو خبر داد که در یکی از آنها «پوست و بافت زنده حیوانات» کشف شده است.
اهواز - یک تیم تروریستی در استان خوزستان که هدف آنها ایجاد آشوب و کشته سازی همانند آنچه در زاهدان روی داد، بود قبل از هر اقدامی، منهدم شد.
تبریز- امام جمعه تبریز گفت: حادثه در حرم شاه چراغ(ع) توسط آن عنصر خبیث اتفاق افتاد و هدف نشانه گیری وحدت شیعه و سنی بود چراکه آنها در تلاش هستند مردم شیعه را به برادران اهل سنت بدبین کنند.
یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه اعلام کرد در صورتیکه کشورهای غربی از ماهواره های تجاری برای مداخله در جنگ اوکراین بهره بگیرند، مسکو حق قانونی خود برای هدف قرار دادن آنها را محفوظ می داند.
دیدار تراکتور و ملوان از اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم برخوردار است؛ آنها به دنبال هر سه امتیاز هستند تا تعطیلات آرامی داشته باشند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: مردم اصلی‌ترین مؤلفه قدرت ملی هستند، بنابراین حفظ زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات به آنها از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ماست.
بارسلونا با وجود همه تلاش هایی که برای کاهش دستمزد پنج بازیکن بزرگ خود داشت، در نهایت موفقیتی کسب نکرد. متئو آلمانی، مدیر فوتبال بارسلونا، گفته بود که هدف، ناپدیدکردن آنهاست.
سخنگوی جبهه پیروان رهبری گفت: سرمایه‌گذاری برای ایجاد ناامنی در دانشگاه‌ها و به تعطیلی کشاندن آنها هدف دیگری بود که دشمن در روزهای اخیر به شدت روی آن تمرکز کرده بود تا به اهداف خود برسد.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: عدم توجه طرف دیگر به خواسته های بشردوستانه ارائه شده از سوی صنعا نشان دهنده عدم جدیت آنها برای حل و فصل اوضاع است.
محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق امروز در بیانیه ای با تاکید بر لزوم آغاز گفتگوهای ملی، برای این گفتگوها ۱۰ هدف تعیین کرد که باید جریان های سیاسی عراقی روی آنها توافق کنند.
معاون وزیر خارجه کوبا، تأکید دارد که طرح‌های آمریکا با عنوان «پیشبرد دموکراسی در کوبا»، غیرقانونی و مداخله‌جویانه و هدف از آنها، سرنگونی دولت این کشور است.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با مفتی و انجمن علمای این کشور از نقش آنها در مقابله با جنگ به سرکردگی آمریکا علیه ارزش های اصیل یمن قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ