متهم گفت: ناگهان به ذهنم رسید که یک گوشی سرقت کنم و با فروش گوشی سرقتی، کمی پول به دست بیاورم. من قصدم جنایت نبود، فقط می‌خواستم گوشی مقتول را بگیرم، اولین سرقتم بود، اما وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدم می‌خواستم فرار کنم که مقتول مرا محکم گرفت و اجازه نمی‌داد حتی فرار کنم. ناخودآگاه دستم داخل جیبم رفت و با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به او زدم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی پیش از دیدار اینترمیامی و آتلانتا با پسر خردسال یک دی‌جی وارد زمین شد که به نظر می‌رسید از همراهی با مسی راضی نیست و گریه‌هایش سوژه شد.
علیرضا یوسفی در حرکت دوضرب مسابقات قهرمانی آسیا فاصله ای با کسب مدال طلا نداشت، اما در لحظه آخر وزنه 249 کیلوگرمی را از دست داد.
پس از آن که «عماد» (پسر ۲۴ ساله) به طور ظاهری در حضور قاضی «عارفی‌راد» چگونگی وقوع جنایت و به آتش کشیدن جسد را بازسازی کرد، «ف-ز» نیز مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد و با معرفی کامل خود گفت: نقشه قتل را به طور مشترک طرح کردیم چرا که من دیگر نمی‌توانستم رفتار‌های خشن همسرم را تحمل کنم.
شهلا در بازجویی‌های بعدی درباره آثار ضرب و شتم گفت: من با نیما هیچ مشکلی نداشتم که بخواهم او را کتک بزنم یا نقشه قتل او را بکشم. او وقتی به خانه‌مان آمد سر و وضع درستی نداشت و می‌گفت با شخصی درگیر شده است. او اهل دعوا و درگیری بود و احتمالاً هم قبل از اینکه به خانه من بیاید با یک نفر درگیر شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
یک هفته‌ای از قتل هولناک صحابه ۳ ساله می‌گذشت که گره معمای قتل او با دستگیری آدم ربایان و عاملان قتل باز شد. تحقیقات نشان می‌داد که زن جوان به نام افسانه به همراه دو دخترش و پسر دوستش به نام محسن نقشه کودک ربایی را کشیده بود.
همان‌طور که خودش می‌گوید: «آن زمان پدربزرگ من در بازار مغازه‌ای داشت و با اینکه در زندگی همه چیز برایم تأمین بود، اما تصمیم گرفتم دخل مغازه او را خالی و با پول آن با رفقایم عشق و حال کنم. حقیقت این است که آن زمان راه راست پیش پای من بود، اما تصمیمم این شد که راه کج را انتخاب کنم؛ راهی که امروز مرا در ۲۳ سالگی به این نقطه رسانده است.»
حسین امیرعبدللهیان، وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در پنجاه‌ودومین نشست شورای حقوق بشر و نشست کنفرانس خلع سلاح به ژنو سفر کرده بود،‌ در حاشیه این نشست‌ها با شبکه سی‌ان‌ان گفت‌وگو کرده و به سوالاتی درباره ادعاهایی در زمینه ناآرامی‌های اخیر در ایران، برنامه هسته‌ای ایران، ادعای غرب مبنی بر حمایت ایران از جنگ روسیه در جنگ اوکراین، فعالیت‌های هسته‌ای ایران و نقش زنان در ایران پاسخ داد.
«سولماز» که خودش با پسری جوان رابطه دوستی داشت، آن قدر احساسات و عواطف مرا برانگیخت که فکر می‌کردم فقط با ازدواج می‌توانم از این شرایط رهایی یابم. خلاصه با نقشه «سولماز» من هم با پسر ۲۴ ساله‌ای که از دوستان دوست پسر او بود، تلفنی آشنا شدم و بدین ترتیب روابط خیابانی من و «عظیم» به دیدار‌های پنهانی کشید و زمانی به خود آمدم که دیگر هستی و عفتم را از دست داده بودم و چاره‌ای جز ادامه این ارتباط شیطانی نداشتم تا شاید «عظیم» با من ازدواج کند.
امیررضا معصومی خیلی زود خودش را در نقش یک مدعی تمام عیار در سنگین وزن کشتی آزاد مطرح کرده است.
رانت چندده‌میلیاردی واردات خودرو لوکس به تیم‌ملی و نقش پسر مخبر! / جام جهانی برای اقتصاد ما نان نداشت، برای فوتبالیست‌ها آب‌داشت
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: حادثه‌ای که در ایذه اتفاق افتاده توسط یک تیم تروریستی انجام شد و این تیم از فضای ملتهب اغتشاشی که تعداد معدودی ایجاد شده بود استفاده کردند و مستقیم به سمت مردم، از جمله پسر بچه‌ای که در ماشین بود تیراندازی کرده و آن‌ها را به شهادت رساندند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کودک ربایی به خاطر سرقت طلا/ اشتباه شیطانی!/ راز قتل قدیمی در پرونده سارق تیزرو لو رفت/ دزد سابقه دار با ۴۵ فقره سرقت به چنگ پلیس افتاد/ نقشه شیطانی نگهبان پارک برای تعرض به زنان/ ماجرای دزدی با ۶۰ سابقه کیفری!/ محاکمه زن کارتن‌خواب به اتهام قتل پسر ۴ ساله
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل پشت فرمان خودرو/ آشیانه‌ای در مسیر باد!/ قاتل پس از ۲۱ سال پای چوبه دار بخشیده شد/ محاکمه میلاد حاتمی به اتهام افساد فی الارض/ نقش رمزآلود یک زن در باند تبهکاران!/ نقشه پدر و پسر برای ربودن مرد تاجر/ قتل در شلوغ بازار!/ کودکی که در آتش افسردگی مادرش سوخت
نقشه پدر و پسر برای ربودن مرد تاجر
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
کارلو آنچلوتی در پایان بازی با آلمریا توضیح داد که قرار نبود ضربه آزادی که به گل دوم رئال منجر شد را داوید آلابا بزند و با اصرار پسرش داویده این اتفاق رخ داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ همدستی با پسرخاله برای قتل شوهر/ سرقت دختر نوجوان در بخش نوزادان بیمارستان/ اشک‌های یک زائر، دزد را لو داد!/ مرگ پدر و ۳ پسرش دراستخر کشاورزی/ نقشه سرقت پسر نوجوان او را قاتل کرد/ قاچاق گوشی‌های سرقتی به آن سوی مرز!/ "برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی به قتل رسید
نقشه سرقت پسر نوجوان او را قاتل کرد
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.
اولین محصول عرضه شده در بورس کالا با استقبال خریداران مواجه شد.
۸۷ کیلوگرم هروئین در تهران کشف شد
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۷۹۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۲۶ تن از ایشان وخیم است.
حسین انواری عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به خبر دستگیری فرزند مصطفی میرسلیم به علت ارتباط با سازمان مجاهدین خلق، می‌گوید که فکر می‌کنم پای یک جریانی در میان است که قصد دارد با میرسلیم برخورد کند. یک اتفاقی افتاده و پسرشان را دستگیر هم کرده‌اند، و پدرش هم در این میان هیچ نقشی نداشته است و طبق قانون برخورد می‌شود. چرا الان این موضوع مطرح و بزرگ شده است و همه تلاش این است که با میرسلیم برخورد شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ