«بازیکنی که سال قبل ۲۰۰ میلیون قرارداد بسته بود، روبروی من نشسته و می‌گوید ۱۵ میلیارد می‌خواهم. من این بازیکن را چه کار‌ کنم؟»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنها استقلال حاضر در لیگ یک امسال کارش در این لیگ را باید با سه امتیاز منفی آغاز کند.
ژوزه مورایس می‌گوید برای تحقق رؤیای قهرمانی سپاهانی‌ها سخت کار می‌کند و شرایط امسال تیمش را مهیاتر برای قهرمانی می‌بیند.
ماجرا بسیار واضح و شفاف است: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌هایی مجزا به فدراسیون فوتبال ایران، خط‌و‌نشان کشیده‌اند که اگر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها صادر نشود، باید منتظر عواقب سختی باشند. لحن این نامه‌ها به قدری جدی است که مسئولان ورزشی ایران را بر آن داشته تا نه‌تنها اجازه حضور زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کنند بلکه به تیم‌های شهرستانی هم برای اولین بار اجازه دهند در‌های ورزشگاه را به روی زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال بگشایند
ژوره مورایس می‌گوید به دنبال عدالت است و امسال تیمش را برای قهرمانی روانه لیگ برتر خواهد کرد.
لیگ برتر بیست و دوم با قهرمانی پرسپولیسی‌ها به پایان رسید.
دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس افزود: هواداران و بازیکنان ما لیاقت این قهرمانی را داشتند. بازیکنان ما با همه توان جنگیدند و ذهن بزرگی داشتند که به این افتخار رسیدند. از این قهرمانی و اینکه هواداران ما خوشحال هستند لذت می‌برم.
یورگن کلوپ، مربی لیورپول، امروز با ناامیدی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان حرف زد و گفت که با فرم فعلی منچستریونایتد و نیز برایتون، بعید است به رتبه چهارم برسند.
یورگن کلوپ، مربی لیورپول، امروز با ناامیدی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان حرف زد و گفت که با فرم فعلی منچستریونایتد و نیز برایتون، بعید است به رتبه چهارم برسند.
وحید فاضلی، مربی آلومینیوم اراک، می‌گوید شکست مقابل استقلال را پشت سر گذاشته‌اند و به بازی‌های آینده فکر می‌کنند.
کوین دی‌بروینه معتقد است امسال می‌تواند سال قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان باشد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه دیدار مقابل سوسیداد می‌گوید سطح لیگ اروپا امسال بالاتر از سالهای گذشته است و عبور از این تیم اسپانیایی به هیچ وجه آسان نخواهد بود.
در هفت فصل گذشته ، تیمی که کمترین گل خورده را داشته است، به مقام قهرمانی لیگ ایران رسیده است. ولی داستان امسال شاید فرق داشته باشد.
ایزد سیف الله‌پور می‌گوید در بازی مقابل استقلال اجازه ورود و استفاده از تبلیغات محیطی سازمان لیگ را نمی‌دهد.
سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: سطح لیگ برتر هندبال امسال باید از سال‌های گذشته بسیار بالاتر باشد، چراکه به زودی مسابقات قهرمانی جهان را پیش‌رو داریم.
ایمان صادقی یکی از بهترین‌های ملوان انزلی مقابل فولاد بود که سهم بزرگی در سه امتیاز شیرین تیمش دارد.
مجید جلالی در اظهارات اخیر خود حسابی از خجالت تیم های لیگ برتری درآمده و لیگ امسال را یک لیگ ساکن و غیرسازنده نامید.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های بیشتر بتوانند به روند خوب‌شان ادامه بدهند.
سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری تاکید کرد که برخلاف سال گذشته در قرعه‌کشی لیگ برتر امسال توازن قدرت اتفاق افتاده است.
لیگ برتر کشتی آزاد به روز‌های جذاب خود نزدیک شده است. خیلی وقت بود که کشتی ایران از قرارداد‌های میلیاردی در لیگ گلایه داشت، اما حالا کشتی‌گیران به قرارداد‌های میلیاردی نزدیک شده‌اند. در این بین شاید مهم‌ترین خبر مربوط به ستاره کشتی ایران باشد که هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است. مرد تاریخ‌ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می‌رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی‌بیند.
قهرمان رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد امسال هم با سرمربیگری رضا یزدانی و جذب نفرات عنوان‌دار به دنبال تکرار و دفاع از عنوان قهرمانی است.
قهرمان رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد امسال هم با سرمربیگری رضا یزدانی و جذب نفرات عنوان‌دار به دنبال تکرار و دفاع از عنوان قهرمانی است.
کدام تیم ایرانی لیگ امسال ۶۰۰میلیارد خرج کرده؟!
عضو کادر فنی تیم صنایع مازندران گفت: به عنوان قهرمان رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد سال گذشته امسال هم برای تکرار این عنوان به میدان خواهیم رفت.
باشگاه گل‌گهر سیرجان با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال به برگزاری دیدار هفته اول برابر تراکتور بدون حضور هواداران معترض شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ