مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های بیشتر بتوانند به روند خوب‌شان ادامه بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اختلاف دمای گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان به ۳۰ درجه سلسیوس می‌رسد.
فرشید سمیعی می گوید زمان تصویب قانون سقف بودجه، کسی از باشگاه استقلال به این موضوع اعتراض نکرده است.
اقدام کم‌سابقه مدیرعامل استقلال در خرید بازیکن بدون هماهنگی با سرمربی شرایط جدیدی در اردوگاه آبی‌پوشان پایتخت پدید آورده است.
ماجرای بازنگشتن علی کاظم، بازیکن عراقی جدید مس رفسنجان به ایران مورد توجه رسانه‌های عراقی قرار گرفته است.
اختلاف فرحناز ارباب با پگاه زنگنه علنی شد
اختلافات در رختکن بایرن مونیخ بالا گرفته است. اخیرا ماتیس دلیخت مدافع این تیم از صحبت‌های سرمربی بایرن درباره یوشوا کیمیش دفاع کرده است.
بحث انتقال عثمان دمبله به پی اس جی از چند روز گذشته وجود دارد و جدایی او تقریبا قطعی است ولی ستاره فرانسوی و بارسلونا در مورد بند درصد تقسیم پول بین خود اختلاف نظر دارند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد با وجود اختلاف زمانی 7 ساعته ژاپن و آلمان، ارتباط خود را با مدیران باشگاه حفظ کرده است.
جریان اول اصولگرایی جریان مستقر در قدرت است که دولتمردان و دیپلمات‌های کنونی وزارت خارجه را در بر می‌گیرد. این جریان به دلیل اقتضائات مملکت‌داری و مسوولیت‌های اجرایی طرفدار مذاکره برای حل مشکلات کشور است و از مقطع ۸ آذر ۱۴۰۰ تا شرایط کنونی که پای یک تفاهم نانوشته، ضمنی، موقت یا کمتر در برابر کمتر در میان است، نسبت به مساله رفع تحریم‌ها و بهره‌مندی از مزایای اقتصادی آن اهتمام ورزیده و به مذاکره ولو غیرمستقیم وزن می‌دهند.
اگر مقابل تیم‌های صدرجدولی شکست نمی‌خوردیم و امتیاز از دست نمی‌دادیم الان با اختلاف قهرمان ما بودیم. در کل فوتبال مرسوم است وقتی برابر تیمهای بالای جدولی قرار می‌گیری باید طوری به میدان بروی که اگر برنده نمی‌شوی حداقل شکست هم نخوری.
مدیر فنی تیم های فوتبال احسان ری به دلیل اختلاف نظر با مالک این باشگاه از مسئولیت خود کناره گیری کرد.
مسابقه بایرورکوزن و فرانکفورت، نبرد تیم‌های ششم و هفتم بوندسلیگا است که حداقل اختلاف امتیازی را با یکدیگر دارند.
صبح امروز از ساعت ۱۱:۴۳ دقیقه به مدت ده دقیقه شاهد افت ترافیک بین الملل بودیم که به سرعت برطرف شد. شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عزیز عذرخواهی می‌کند. لازم به ذکر است که تیم‌های فنی در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.
آماری که از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس منتشر شده، فاصله وحشتناک در برخی موارد را نشان می دهد.
آماری که از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس منتشر شده، فاصله وحشتناک در برخی موارد را نشان می دهد.
هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال زنان با برتری تیم‌های مدعی گرگان و گروه بهمن به پایان رسید.
هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال زنان با برتری تیم‌های مدعی گرگان و گروه بهمن به پایان رسید.
اختلاف بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال یکی از مهمترین پرونده‌های حقوقی فوتبال ایران در این سال‌هاست که عدد ادعایی در آن بیش از بودجه برخی تیم‌های لیگ برتری است.
اختلاف بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال یکی از مهمترین پرونده‌های حقوقی فوتبال ایران در این سال‌هاست که عدد ادعایی در آن بیش از بودجه برخی تیمهای لیگ برتری است.
بین هفت سرمربی اخیر تیم ملی فوتبال ایران، بهترین آمار کسب پیروزی با اختلاف به اسکوچیچ اختصاص دارد اما او هیچ تورنمنت بزرگی نظیر جام‌جهانی و یا جام ملت‌های آسیا را تجربه نکرد و با تیم‌های قدرتمند بازی نکرده بود. بعد از او دایی، برانکو و بلاژویچ هستند
ریچ‌کیدز یک عبارت مرسوم در ایران و بین جوانان است که دراعتراض به اختلاف طبقاتی مفهمومی فراتر از خود پیدا کرده است. چیزی که در فوتبال اروپا نیز به عینه می‌بینیم.
دار مجازات عاقبت جنایت با چراغ خاموش
شکست امشب تیم ملی مقابل تیم بدون ستاره الجزایر، تا حدی دلیل رد بازی دوستانه با تیم‌هایی نظیر اروگوئه و نیوزیلند از سوی اسکوچیج را نمایان کرد. اختلاف سطح تیم‌های جام جهانی با حریفان حاشیه خلیج فارس، زنگ خطر را به صدا درآورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ