اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
محمد مایلی کهن، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در یک گفت‌وگوی مفصل درباره فوتبال ایران و شرایط کنونی لیگ برتر صحبت کرد.
امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ایران که در باشگاه پونفرادینا اسپانیا بازی می‌کرد و کار خود را با این تیم به پایان برد، حالا در مرحله انتخاب تیم جدید است و گفته می‌شود ممکن است به فوتبال ایران بیاید؛ اما با توجه به حضور دو دروازه‌بان ملی‌پوش در استقلال و پرسپولیس احتمالا مقصد او هیچکدام از این دو تیم نباشد.
قوانینی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای کنترل رقم قرارداد فوتبالیست‌ها می‌گذارند نه تنها قابلیت اجرا و نظارت را ندارد بلکه باعث به وجود آمدن انواع قرارداد‌های زیرمیزی می‌شود.
قرعه‌کشی مرحله اول و دوم مقدماتی جام جهانی از دقایقی پیش در کوالالامپور آغاز شده است.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
هیچ کدام از پاسور های تیم ملی والیبال ایران حتی در بین ۱۰ بازیکن برتر این پست در هفته اول لیگ ملت ها مشاهده نمی شوند.
با وجود میزبانی اصفهان، هیچ کدام از دو تیم ایرانی مسابقات جام باشگاههای هندبال آسیا به نیمه نهایی نرسیدند.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران که چند سالی است در لهستان و ایتالیا بازی می کند دارای رکورد بیشترین بازی برای این تیم در دو رویداد لیگ ملت ها و لیگ جهانی است.
سه تیم سایپا، استقلال خوزستان و فجرسپاسی آخرین شانس خود را برای صعود به لیگ برتر دنبال می‌کنند.
با حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، حالا حتی احتمال دارد تیم چهارم لیگ برتر امسال هم سهمیه آسیایی کسب کند.
با وجود شروع تمرینات تیم ملی هندبال، فعلا وضعیت مربیان ایرانی که قرار است در کنار وسلین فعالیت کنند، مشخص نیست.
هرچند قرار است سرمربی تیم ملی تکواندو پس از برگزاری رقابتهای انتخابی، اسامی ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را مشخص کند اما می توان از هم اکنون شانس برخی را بیشتر دانست.
منوچهر اسماعیلی، ۸۴ سال قبل در چنین روزی به دنیا آمد؛ او جدای از هنرش که به مرد هزار صدای دوبله شهرت داشت، عاشق ورزش فوتبال و تیم پرسپولیس بود؛ به طوری که در بریده‌های جراید قدیمی از قول او گفته شده بود که «هرجا پرسپولیس باشد من هم هستم!»
تیم های استقلال و پرسپولیس کمترین هزینه را برای تجهیز استادیوم خانگی خود به کمک داور ویدئویی به نسبت دیگر تیم های لیگ برتری خواهند پرداخت.
وی درمورد اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص خواهد شد و حرف و حدیث‌های مطرح شده نسبت به انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی، گفت: همه این مجموعه‌ها گزینه تیم ملی هستند. اگر بخواهیم مربی داخلی انتخاب کنیم، واقعیت همین گزینه‌هایی هستند که نام‌شان مطرح شده است. در شرایطی فعلی هر کدام هم به تیم ملی بیایند، ایثار می‌کنند.
رقابتهای فوتبال جام‌جهانی ۲۰۲۲ شاید بار دیگر پل عبور برای بازیکنان ایرانی باشد که می‌خواهند با درخشش در مهمترین تورنمنت دنیا به تیم های معتبر بپیوندند و لژیونر شوند.
کیت تیم ملی فوتبال ایران در ادوار قبلی جام جهانی همواره رنگ ثابتی داشته اما کمپانی های تولید کننده آن متفاوت بودند.
مسئولان فدراسیون در هفته‌های اخیر از یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به عنوان آخرین حریف تدارکاتی شاگردان کارلوس کی‌روش پیش از حضور در جام‌جهانی نام برده‌اند.
این مرور صحنه‌های جنجالی این هفته لیگ برتر ایران است که با اعتراض شدید تیم‌ها همراه بود.
پس از عربستان و قطر، حالا امارات نیز مکانیزم انتخاب نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرده ولی هنوز خبری از ساز و کار فدراسیون برای تعیین سهمیه 3+1 ایران نیست.
فدراسیون جهانی والیبال پست جالبی را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. این صفحه از کاربران خود سوال کرده که اگر تیم شما به یک پشت خط زن احتیاج داشت کدام یک را انتخاب می‌کردید.
نخستین گروه از تیم های مختلف ورزشی ایران جهت حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی صبح امروز عازم قونیه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ