سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری تاکید کرد که برخلاف سال گذشته در قرعه‌کشی لیگ برتر امسال توازن قدرت اتفاق افتاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان دانشگاه پنسیلوانیا نوعی انسولین از گیاه ابداع کرده اند که ریسک کاهش قند خون را ندارد و جالب آنکه به جای تزریق می توان آن را بلعید.
گروهی از محققان دانشگاه جورج واشنگتن یک کپسول قابل هضم  با قابلیت ثبت ویدئو ابداع کرده اند که با کمک نیروی مغناطیس کنترل می شود و می تواند شیوه اندوسکوپی را تغییر دهد.
سمنان,- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تصادف بین اتوبوس و کامیون در حوالی آرادان ۲۷ مصدوم بر جای گذاشت.
پردیس شهر ادنسه دانشگاه جنوب دانمارک، مجموعه عظیم مغز انسان با بیش از ۹ هزار نمونه را در خود جای داده است.
سمنان- سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه حوادث چهارشنبه سوری در حوزه مدیریت این دانشگاه ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت، گفت: از این تعداد دو نفر بستری هستند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: مصاحبه‌ها باید مؤثر تر شوند. ضمن اینکه در این ازمون به جای پرداختن به تست‌های ریاضی سوالاتی پرسیده می‌شود که بیشتر به سود معلمان خواهد بود.
دهباشی نوشت: آلمانی‌ها دانشگاه امام صادق ندارند! به جای تمسخر دیگران، مشکلات خودشان را حل می‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه که استاد تمام فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، عضو شورای اسلامی شدن دانشگاه های شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شورای تحول و ارتقای علوم انسانی این شورا است،
در این که شهردار حق دارد به دانشگاه برود تردیدی نیست، اما اتخاذ استراتژی جنگ لفظی و تکه پرانی به جای تعامل و گفتگو، بسیار عجیب است. همان‌قدر عجیب که در آلوده‌ترین روز‌های تهران، زاکانی، شهردار شهر به مصلح ارزی تبدیل شده و گفته است: «به مردم می‌گویم که به سراغ خرید دلار نروند، چون حتما قیمت دلار پایین می‌آید و در این زمینه این مردم هستند که متضرر می‌شوند.»
فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) بابیان اینکه سردار سلیمانی شبانه‌روز وقف ایران و اسلام بود گفت: گرچه جای او خالیست، اما دوستانشان اتفاقات بزرگی را رقم زدند و به خوبی راهش را ادامه می‌دهند.
دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز بخاری در روستای حسین کلولی دزفول، پنج نفر مصدوم شدند.
همه چیز برای خانم دیفاو بسیار متفاوت بود. او به جای رفتن به دانشگاه برای شرکت در کلاس، این کار را پشت صفحه نمایش کامپیوتر از خانه سالمندان انجام داد. جویس دیفاو گفت: «این اولین کامپیوتر من بود، فرزندانم باید به من یاد می‌دادند که چگونه از آن استفاده کنم.»
مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان با تاکید بر اینکه همه اقدامات درمانی لازم و رسیدگی به مبتلایان به سرعت و دقت در حال انجام است، گفت: جای نگرانی برای دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها وجود ندارد.
عادل فردوسی‌پور، دیروز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حضور یافت. او در جریان این حضور دقایقی هم برای آن‌ها صحبت کرد.
تقی آزاد ارمکی، استاد دانشگاه گفت: من در جای دیگری بحث کرده ام، آخرین گامی که جمهوری اسلامی در بازنگری خودش دارد، بازشناسی و بازنگری اصولگرایی است. برای بازشناسی و بازنگری اراده نمی کند که از آن عبور کند، چون قدرت متصلب و حاکم است. همان طور که اصلاحات وقتی قدرت داشت فرصت را برای بازنگری خودش از دست داد.
بعد از اردلان، اجتهادی صحبت کوتاهی کرد و سپس نوبت به عادل فردوسی‌پور رسید: جای دانشجو پشت میله زندان نیست. همه مردم ایران خواهان آزادی بی‌قیدوشرط دانشجوهای در بند هستند. این خواسته حداقلی نه تنها این دانشگاه، بلکه تمام دانشگاه‌هاست.
رئیس دانشگاه هنر تهران گفت: بیشتر دانشجویانی که در ناآرامی‌ها بودند به کلاس درس نرفته‌اند و اصلا یکی از کار‌هایی که کردند این بود که به کلاس درس نرفتند. وضعیت دانشجویانی که درگیر ناآرامی بودند در جای دیگری مثلا در شورای آموزشی بررسی می‌شود، ولی مسئله دانشجویی که در اعتراضات نبوده و با خودش گفته کلاس که تشکیل نمی‌شود، پس من هم به دانشگاه نمی‌روم، در واقع به قید خودش به دانشگاه نیامده، با دانشجویی که به دانشگاه آمده و دیده که کلاس تشکیل نشده و در کلاس بسته است، فرق دارد.
روز گذشته نیز افرادی قصد حمله به مقبره شهدای دانشگاه را داشتند و صحنه‌هایی زشت رقم خورد. امروز هم همان افراد دانشگاه را با باشگاه مشت‌زنی اشتباه گرفتند و حملات به دانشجویان شرکت کننده در مراسم شهدا را آغاز کردند‌.
عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) افزود: با وجود دخالت برخی از سلبریتی‌ها در آشوب ایجاد شده، آنان مانند گذشته به راحتی کنار کشیده و بسیاری از اتفاقات را گردن نگرفتند که در مجموع به کشور و انقلاب اسلامی آسیب وارد شد.
این روز‌ها همه جا صحبت از جابه‌جایی و گم شدن مجسمه تعاملی و مکان ویژه محسن رافعی است. مجسمه‌ای که از زمان اجرا تا نصب و پس از آن حال‌وهوای خاصی به محیط و فضای دانشگاه هنر داده بود. محبوبیت این مجسمه در میان دانشجویان به حدی بود که آن را به نام‌های مختلفی می‌خوانند؛ از «گهواره دانشگاه هنر» گرفته تا «الاکلنگ» و «جای بجای» نامی که رافعی بر آن گذاشته بود.
در بخشی از توضیح دانشگاه هنر آمده است: سازه‌ی الاکلنگ که به اثر «جای به جای» معروف است، با هماهنگی‌های انجام شده به یکی از فضا‌های عمومی شهر منتقل شد تا علاوه بر رسمیت بخشیدن به نام خود و گریز از یکجایی، در معرض بازدید عموم نیز قرار گیرد. ضمن آنکه حقوق مادی و معنوی این اثر همچنان متعلق به سازنده‌ی اثر است، این سازه بدون هرگونه آسیب دیدگی در هر زمان آماده تحویل به صاحب اثر می‌باشد
یک استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به تفاوتهای امید اجتماعی و امید الهیاتی تاکید کرد: عاشورا زاییده امید اجتماعی امام حسین در برابر امید الهیاتی دیگران بود، اما قدرت حاکم تمایل دارد نهاد عزاداری را به سوی رنج مقدس هدایت کند.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه روز گذشته دو خودرو در لاین زیرگذر دانشگاه سمنان به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه یک کشته بر جای گذاشت.
براساس قانون جدید چک وجوه حساب های صادرکننده چک برگشتی به میزان کسری مبلغ چک مسدود خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ