وحید فاضلی، مربی آلومینیوم اراک، می‌گوید شکست مقابل استقلال را پشت سر گذاشته‌اند و به بازی‌های آینده فکر می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورین تیمبر، مدافع هلندی که امسال تابستان به آرسنال پیوسته بود در اولین بازی خود در لیگ برتر مصدوم شد و زمین را ترک کرد.
هافبک ایرانی هال‌سیتی امیدوار است تا با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بتواند خیلی زود به ترکیب اصلی تیمش برسد.
ژوره مورایس می‌گوید به دنبال عدالت است و امسال تیمش را برای قهرمانی روانه لیگ برتر خواهد کرد.
رسول خطیبی می‌گوید پیکان در لیگ بیست و سوم جوان‌تر شده و علاوه بر بازی هجومی، به تیم ملی هم بازیکن می‌دهند.
به واسطه جابه‌جایی‌های انجام شده سرمربیان بین چند تیم لیگ برتری شاهد رقابت‌های جذاب و احتمالا پرتنشی در برخی بازی‌ها لیگ خواهیم بود.
رئیس سازمان لیگ کشتی تأکید کرد، لیگ برتر امسال در بازه زمانی 70 تا 80 روزه برگزار می‌شود و قطعاً رفت و برگشتی خواهد بود.
برگزار نشدن بازی سوپرجام فوتبال ایران با قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی باعث شد هیچ درآمدی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نرسد.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواستار حضور تماشاگرانش در بازی با پیکان شد.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست کرد ساعت بازی این تیم با استقلال بدون هماهنگی تغییر نکند.
تئو هرناندز، مدافع فرانسوی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش با ناپولی در لیگ قهرمانان گفت حریف روسونری قدرتمند است ولی میلان اعتقاد دارد امسال می‌تواند فاتح چمپیونزلیگ بشود.
مهارت در مهار ضربات پنالتی و دیگری بازی با پا، اگرچه بُعد جدیدی به بازی بیرانوند اضافه کرده، ولی او در بخش سابق که توانایی اصلی‌اش است نیز همچنان تواناست. او به سختی گل می‌خورد و این امر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس شده است. نشان به آن نشان که بیرانوند در لیگ برتر امسال که ۲۱ هفته از آن سپری شده است تا به الان ۱۲ بار کلین‌شیت کرده و فقط ۹ بار دروازه‌اش باز شده است
مهدی عبدی فوروارد کمتر به بازی گرفته شده لیگ امسال ، در چند دقیقه نمایش کاملی از یک مهاجم تمام عیار ارائه کرد.
بازی های لیگ در این فصل بسیار سخت است و تیم ها فاصله امتیازی کمی نسب به هم دارند اما امیدوارم که در پایان فصل، رتبه خوبی کسب کنیم.
لیگ برتر امسال با پدیده ی پلی آوت روبه رو شده است و در یکی از بازی ها شهرداری گنبد به مصاف سایپا می رود،.
یکی از عجیب‌ترین اتفاقات امسال فوتبال ایران، فصل بدون گلی است که دو ستاره پرسپولیس یعنی وحید امیری و مهدی ترابی پشت سر می‌گذارند. این دو بازیکن که سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده‌اند، هرگز هیچ فصلی را بدون گل پشت سر نگذاشته‌اند، اما حکایت لیگ بیست‌ودوم برای آن‌ها فرق داشته است.
بازی‌های لیگ امسال واقعا سخت است و خیلی از تیم‌ها که مقابل ما بازی می‌‌کنند، بیشتر به فکر دفاع و کسب حداقل امتیاز هستند
باشگاه سایپا قبل از بازی با شمس آذر قزوین درخواست مهمی را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.
علی کریمی که امسال دو بار برای کایسری اسپور بازی کرده، با اعلام سرمربی این تیم در فهرست مسابقه هفته دهم سوپر لیگ ترکیه مقابل گالاتاسرای که از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز خواهد شد، قرار گرفته و این شانس را دارد تا دوباره در خط میانی تیمش به میدان برود.
باشگاه نساجی مازندران با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار مساعدت این سازمان برای ورود بانوان به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در دیدارهای خانگی نساجی شد.
تیم فوتبال آلومینیوم بخاطر اتفاقات دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل مقابل نساجی مازندران، یک جلسه از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم شد که این محرومیت در هفته اول لیگ برتر امسال لحاظ شد
تیم فوتبال آلومینیوم بخاطر اتفاقات دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل مقابل نساجی مازندران، یک جلسه از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم شد که این محرومیت در هفته اول لیگ برتر امسال لحاظ شد
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، ضمن اعتراض به داوری دیدار با سپاهان خواهان برخورد با داور این مسابقه شد.
باشگاه گل‌گهر سیرجان با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال به برگزاری دیدار هفته اول برابر تراکتور بدون حضور هواداران معترض شده است.
مدیرعامل گروه بهمن: کرامت مشتریان اولویت نخست این گروه است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ