ژوره مورایس می‌گوید به دنبال عدالت است و امسال تیمش را برای قهرمانی روانه لیگ برتر خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد نظافت، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان می‌گوید الان خیلی از این بدحجاب‌ها، مادران باحجابی دارند که به دخترشان حق می‌دهند بدحجاب باشند. بهانه برخی این است که زیبایی دختر دیده شود و برایش خواستگار بیاید! همین مادر را اگر چادر از سرش بردارید، سکته می‌کند! چرا؟ چون عادت کرده است و حجاب انتخاب او نیست. ما باید حجاب را تبدیل کنیم به انتخاب؛ دختران جوان ما باید برسند به این انتخاب.
تست آمنیوسنتز یک تست تهاجمی است و باید برای تعداد معدودی از مادران انجام شود.
عباس عبدی گفت: کدام‌یک از نسل امروز در ذهنش خطور می‌کند که ۵ تا ۸ فرزند را در چنان شرایطی بزاید و تا ۱۸ سالگی و حتی بیشتر تربیت کند و تمامی وجود خود را سرمایه آینده آنان نماید؟ مادران طلایی ما چنین بودند.
متخصص طب سنتی گفت: در بحث باروری نظم در تغذیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. باید این را در نظر داشته باشیم که صبحانه ملکه وعده‌هاست و هیچگاه نباید حذف شود.
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:از دولت تقاضا کردیم ساعت آغاز به کار مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، تا ۸ و ۳۰ دقیقه شناور باشد.
معاون ستاد ملی جمعیت در سالروز تأسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از حمایت دولتی از مادرانی که ۳ فرزند یا بیشتر دارند خبر داد.
قم-استاد حوزه علمیه گفت: پدر و مادر در پرورش فرزندان نقش بسیار مهم بر عهده دارند و در این زمینه باید کوشا باشند.
نباید در اعتقادات چشم بسته به میراث‌ها عمل کرد و باید همه چیز را با معیار‌های خداوندی سنجید. حجاب، میراث مادران هم باشد، دلیل محکمی نیست که ما بخواهیم آن را اجرا و تقلید کنیم بلکه باید با باور قلبی و با میل و رغبت و اعتقاد به آن انجام شود. هیچ میراثی را نباید کورکورانه پیروی کرد. باید درباره آن علم و آگاهی کسب کرد و در صورت باور یافتن آن را اجرا کرد.
پریچهر پورانصاری، در پاسخ به این سوال که کدام مشکلات کلیوی می‌تواند برای مادر باردار دردسرساز باشد، گفت: در دوران بارداری تغییرات فیزیولوژیکی در بدن مادر اتفاق می‌افتد تا بدن مادر بتواند آمادگی پذیرش و پرورش جنین را داشته باشد.
زوج‌هایی که یک سال تلاش می‌کنند، اما موفق به باروری نمی‌شوند، باید قبل از سیکل باروری زیر نظر متخصص تغذیه از رژیم غذایی سالم بهره‌مند شوند.
ادعای مرد شرور: من خودم قربانی هستم/ دلهره وحشت آفرین!/ همدستی داماد و مادرزن برای سرقت/ ناتوانی در کنترل خشم رنگ خون گرفت/ مرد شیشه‌ای مادر خود را به قتل رساند!/ قصاص، مجازات قتل همسر در شب یلدا/ شکار باند مخوف خون آشام گوشواره‌دار!/ رهایی از قصاص به حرمت میلاد امام حسین (ع)
یک متخصص زنان و زایمان با اشاره به اینکه درد‌های زایمانی از موارد اورژانسی است که نیاز به مراجعه فوری به مرکز درمانی مجهز دارد، گفت: در صورت شروع درد‌های زایمانی باید به پزشک مراجعه کرد.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای جام حذفی و دیدار دوستانه سپاهان با زنیت سن‌پترزبورگ در کوران لیگ انتقاد کرد.
حمیدرضا جلایی‌پور گفت: حکومت با این سیاست‌های غلط انبوهی از جوانان عاصی، بی آینده، بیکار و خشمگین را تولید کرده است. شما چه انتظاری از جوان خشمگین و بی آینده دارید. متأسفانه در چنین فضایی فحش ابزار اعلام نارضایتی می‌شود و پدران و مادران هم می‌ایستند و گوش می‌کنند؛ لذا در این موضوع باید به علت توجه کرد نه معلول.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
ماریا خواهر پله بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل درباره اطلاع مادرشان از مرگ پله گفت: ما با مادرمان صحبت می‌کنیم، اما او از وضعیت پله آگاه نیست. او در دنیای خودش زندگی می‌کند. هر وقت اسم پله را می‌برم چشمانش را باز می‌کند و می‌گویم باید برایش دعا کنیم. مادرم متوجه منظور من نمی‌شود و نمی‌داند پسرش دیگر در این دنیا نیست.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
ولادیمیر پوتین در نشستی با مادران نظامیان روس حاضر در جنگ اوکراین، با اشاره به توافق روسیه با قدرت‌های اروپایی برای پایان دادن به جنگ در دونباس در سال ۲۰۱۴، خاطرنشان کرد: ما در ابتدا این تصور را داشتیم که لوهانسک و دونتسک می‌توانند در چارچوب توافق مینسک به اوکراین برگردند.
یک زن برای یک راه‌رفتن ساده در شهر باید هزارجور حساب‌و‌کتاب با خود بکند. زنان مسئولیت‌های متنوعی دارند از نگهداری کودکان، سالمندان، خرید روزمره و... که باعث استفاده متنوع آن‌ها از شهر هم می‌شود، اما نه سیستم حمل‌ونقل عمومی، نه پیاده‌رو‌ها و معابر و نه امکانات دیگر عمومی شهری برای استفاده از آن‌ها طراحی نشده است؛ از ارتفاع پله‌های وسایل حمل ونقل عمومی تا پل‌هایی که روی جوی‌های آب قرار دارد و پیاده‌رو‌هایی که مناسب مادرانی که کالسکه دارند، نیست. این شهر اساسا برای مردان جوان سالم طراحی شده است.
عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر معرفی می‌شوند، برخلاف نسل قبل، نه تنها خودشان، بلکه پدر و مادرشان نیز در همین نظام آموزش دیده‌اند.
عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: باید به همین گروه ارشاد تذکر داد که برخورد‌های دوستانه، پدرانه، برادرانه و مادرانه با این خواهران و برادران صحبت کنند.
محققان هشدار می‌دهند که هشدار‌های فعلی برای محدود کردن مصرف ماهی‌های سرشار از جیوه باعث سردرگمی می‌شود و مادران باردار را وادار می‌کند که به طور کامل از این غذا اجتناب کنند. این بدان معنی است که آن‌ها با محروم کردن کودکان از مواد مغذی کلیدی، مانند اسید‌های چرب با زنجیره بلند، ید، ویتامین D و سلنیوم، بیشتر به رشد کودک آسیب می‌رسانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ