کوین دی‌بروینه معتقد است امسال می‌تواند سال قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر، معتقد است که تیمش نباید اشتباهات سال قبل را تکرار کند.
محمد کریمی معتقد است سپاهان برای قهرمانی نباید اشتباهات گذشته را تکرار کند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید با افراد متخلف و مدیران پلتفرم‌ها و هنجارشکنانی که به قانون تمکین نمی‌کنند برخورد شود.
دوش گرفتن و شستن آلودگی، چربی و عرق از روی پوست کار سختی به نظر نمی‌رسد.
اگر کثیف نباشید یا زیاد عرق نکرده باشید، ممکن است چند بار حمام کردن در هفته برایتان کافی باشد. شست‌وشوی زیاد، چربی و باکتری‌های سالم را از روی پوست حذف می‌کند. بنابراین، زیاد حمام کردن باعث خشکی و خارش پوست می‌شود و به باکتری‌های مضر اجازه می‌دهد که از طریق ترک‌خوردگی‌های پوست وارد آن شوند.
آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: عده‌ای می‌خواهند اینگونه وانمود کنند که متدینین با شادی مخالف هستند در حالی که اینگونه نیست مردم به تفریحات سالم احتیاج دارند و این وظیفه متولیان فرهنگی کشور است که زمینه‌های این امر را فراهم کنند، البته شادی مردم زمانی محقق می‌شود که مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها حل شود.
برای افزایش عمر جارو برقی، قبل از اینکه از آن استفاده کنید، لوازم مختلف را از روی فرش بردارید تا هنگام جارو کشیدن مجبور نباشید این کار را انجام دهید و از روشن ماندن بیش از حد جارو خودداری کنید.
دکتر پاتل همچنین می‌گوید: اغلب افراد هنگام مسواک زدن، با فشار زیاد آن را در دست نگه می‌دارند و اغلب مسواک خود را با مشت می‌گیرند در حالیکه روش صحیح این است که نباید احساس کنید دندان‌ها را با مسواک می‌سابید چون این دیگر زیاده‌روی است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دربی و تعیین قهرمان جام حذفی گفت: استقلال اگر می‌خواهد برنده بازی با پرسپولیس شود نباید اشتباهات دیدار برگشت لیگ برتر را تکرار کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ارتباطات مردمی شهروندان ایران و آذربایجان قلبی، تاریخی، دینی و خویشاوندی است و دولت آذربایجان نباید این پیوندهای عمیق شهروندان را امنیتی‌سازی کند.
بن چیلول، ستاره انگلیسی چلسی، از هم‌تیمی‌هایش و هواداران به خاطر کارت قرمزی که دیشب در جریان شکست مقابل رئال مادرید گرفت عذرخواهی کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت به سوی مردمی‌سازی اقتصاد مدتی است در ایران آغاز شده اما این حرکت کند است، البته در این مسیر نباید مردمی‌سازی را با خصولتی‌سازی اشتباه بگیریم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مسئولان انضباطی فدراسیون فوتبال باید بین مربیان تفاوتی قائل نشوند، گفت: سرمربی استقلال زیر ذره بین است و با هر حرکت کوچکی با او برخورد می شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها نباید نفت مسجد سلیمان را حریفی از پیش بازنده بدانند، گفت: استقلال بازی سختی مقابل نفت خواهد داشت و نباید به اشتباه فکر کند حریف آسانی در پیش دارد.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید انتظار داریم روند اشتباهات داوری در دیدارهای اخیرمان مقابل پرسپولیس به اتمام برسد.
سرمربی منچستریونایتد معتقد است هر سه گلی که دریافت کردند، حاصل اشتباهاتی بود که شاگردانش مرتکب شدند.
دروازه‌بان تراکتور می‌گوید تا زمانی که VAR به فوتبال ایران نیاید اشتباهات داوری تکرار می‌شود.
مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران معتقد است اشتباهات فردی بازیکنان این تیم سبب شکست سنگین شاگردان مطهری شده است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دیدار حساس تیم ملی برابر آمریکا گفت: تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی و خواسته‌های کادر فنی اصلی ترین عامل در موفقیت تیم ملی است.
سرمربی تیم ملی آمریکا به تمجید از نمایش ملی‌پوشان فوتبال ایران پرداخت.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز در سخنانی تصریح کرد: نباید اشتباه کنیم و روسیه را دست کم بگیریم.
سرمربی تیم نساجی می گوید که به خاطر اشتباهات فاحش داوری طی هفته های اخیر، هواداران از او خواسته اند تا بیشتر اعتراض کند و ساکت نباشد.
بازیکن ذوب آهن می گوید در موقعیتی که دقایق آخر به دست آورد، مرتکب اشتباه شد و به جای پاس دادن، باید خودش شانسش را برای گلزنی امتحان می کرد.
چین تصمیم گرفت خود را از هرگونه کمک خارجی محروم سازد تا بتواند برتری سیستم خود اثبات نماید. شاید هم دلایل دیگری برای این کار داشته است. با این وجود، با سرعتی که چین در حال خودزنی و خود خرابکاری است ایالات متحده تقریبا می‌تواند عقب بنشیند و رودخانه را تماشا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ