قهرمان رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد امسال هم با سرمربیگری رضا یزدانی و جذب نفرات عنوان‌دار به دنبال تکرار و دفاع از عنوان قهرمانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر آکادمی استقلال می گوید همه کسانی که روز گذشته در ورزشگاه درفشی‌فر بودند، از دیدن دربی نونهالان لذت بردند.
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید به دلیل مصدومیت سه چهار هفته از میادین دور خواهد بود.
بلال اسمعیلی، ستاره ملی پوش مس سونگون تاکید کرد که برای درخشش میان ستاره‌های باتجربه تیمش سرشار از انگیزه است.
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تمدید قرارداد، بار دیگر از علاقه شدید قلبی خود به این تیم حرف زد.
پروژه ترویج کشف حجاب که برخی بازیگران دم‌دستی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، ذاتاً پروژه حزب صهیونیستی- انگلیسی بهائیت است و عجیب است که حزب کارگزاران تا این حد با فرقه صهیونیستی- انگلیسی مذکور پیوند خورده است. این پیوند البته در تعامل کاملاً نزدیک امثال فائزه هاشمی با عناصر بهایی کاملاً مشهود است، همچنان که در تأکید حرمت‌شکنی روز عاشورای سال ۸۸ توسط برخی افراطیون مدعی اصلاحات هم آشکار شد.
براساس اعلام مسئولان ستاد تنظیم بازار بلیت اتوبوس 29 درصد گران شده است و این نگرانی وجود دارد که در ایام اربعین بازهم قیمت بلیت بالارود.
طبق قانون مدنی ایران، مرد به‌موجب عقد نکاح موظف است به همسر خود نفقه پرداخت کند. البته در شرایطی ممکن است مرد معاف از پرداخت مهریه شود. آن هم در شرایطی است که زن طبق قانون ناشزه شناخته شده و در مقابل همسر خود تمکین نکند.
مدیرکل دفتر بهره برداری معادن وزارت صمت گفت: تعیین تکلیف محدوده‌های معدنی و معادن در اختیار وزارت صمت با هدف واگذاری تصدیگری دولت در واحدهای بلوکه شده به مردم مانند سال گذشته انجام می شود.
از منظر حقوقی، هرگونه تهدید مستأجر و ورود به ملک بدون حکم قضایی و یا دستور تخلیه جرم است و اگر موجری وارد این ماجرا شود به عنوان آمر مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.
۱۴۰۱، اولین سال قرن پانزدهم هجری شمسی به ویژه نیمه دومش، آن قدر حادثه و رویداد داشت که گزینش رویدادهای طول سال، به سادگی امکان‌پذیر نیست. با این حال تلاش شده خبرسازترین رویدادهای این سال در حوزه سیاسی در این مجموعه گردآوری شود.
بازی های لیگ در این فصل بسیار سخت است و تیم ها فاصله امتیازی کمی نسب به هم دارند اما امیدوارم که در پایان فصل، رتبه خوبی کسب کنیم.
سه مدعی اصلی فتح رقابت‌های این فصل لیگ برتر، بهترین دروازه‌بان‌های حاضر در مسابقات را هم در اختیار دارند.
اخبار واصله حکایت از آن دارد که تلاش های پشت پرده به منظور حذف مالیات بر سیگار در حال انجام است.
امروز هم انتشار پاسخ سؤالات امتحان نهایی، ۸ دقیقه بعد از شروع آزمون در برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد؛ برخی از این‌کانال‌ها سؤالات امتحانی و برخی نیز فقط پاسخ چند سؤال را منتشر کردند و مدعی شدند که پاسخ تمام سؤالات برای دانش‌آموزانی که هزینه را پرداخت کردند، ارسال شده است.
تارتار می‌گوید تکنولوژی وی ای آر مهمترین نیاز این روزهای فوتبال ایران است.
اسپانیا اگر در گروه خود دوم شود ممکن است در یک هشتم نهایی جام جهانی به برزیل برخورد کند ولی کوکه می گوید ترسی از این رویارویی ندارند.
اسپانیا اگر در گروه خود دوم شود ممکن است در یک هشتم نهایی جام جهانی به برزیل برخورد کند ولی کوکه می گوید ترسی از این رویارویی ندارند.
رئیس‌جمهور سوئیس مدعی شد که علی‌رغم فشارها علیه این کشور، هیچ سلاحی به اوکراین ارسال نخواهد کرد و در هیچ درگیری نظامی هم شرکت نمی‌کند.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از همین حالا در اوایل ماه نوامبر در صدر جدول توپ طلای اروپا قرار گرفته است.
قهرمان رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد امسال هم با سرمربیگری رضا یزدانی و جذب نفرات عنوان‌دار به دنبال تکرار و دفاع از عنوان قهرمانی است.
هکتور بیرین تصور می‌کرد امسال در آرسنال ماندنی است و بازگشت به بارسلونا اتفاقی کاملا غیرمنتظره برای او بود.
عضو کادر فنی تیم صنایع مازندران گفت: به عنوان قهرمان رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد سال گذشته امسال هم برای تکرار این عنوان به میدان خواهیم رفت.
باشگاه تراکتور از کیت جدید این تیم برای فصل جدید رونمایی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ