سمنان- سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی موسسان کودکستان های استان از ابتدای تیرماه به صورت همزمان با سراسر کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلاد عبادی پور در تمرینات یک الگو برای دیگر هم پستی های خود محسوب می‌شود.
سردسته یک باند سرقت می‌گوید قبل از شروع خلافکاری با پرداخت ۱۰ میلیون تومان آموزش دزدی دید.
وزیرخارجه طالبان در سخنانی اعلام کرد که دوره اعتراض و تبلیغات علیه طالبان تمام شده و جهان به فکر تعامل است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بر اساس قانون اساسی دوره نمایندگی چهار سال است و نماینده در طول این چهار سال می‌تواند درباره تمام مسائل داخلی و خارجی اظهارنظر کند.
مجتبی حسینی پس از دو سال حضور در پیکان، حالا در فصل جدید چالش جالبی را در اراک دنبال خواهد کرد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: در دور جدید فعالیت‌های بنیاد، از نهادهای نخبگانی به عنوان واحدهای توانمندساز حمایت می‌شود.
معاون اول رییس جمهور گفت: دوره نوجوانی فرصتی بزرگ برای تمرین کار گروهی، مهارت آموزی، تشخیص مسئله و تلاش برای ارائه راه حل و اقدام، تفکر انتقادی و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دوره معارف جنگ دستاوردهای بی‌بدیلی را برای دانشجویان در پی دارد.
خرمشهر- بیست و سومین دوره آموزش میدانی معارف جنگ سپهبد شهید «صیاد شیرازی» با حضور معاون اجرایی ارتش در خرمشهر آغاز به کار کرد.
مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی ایران از برگزاری دوره آموزشی تعیین نوع و سطح زیرکشت محصولات زراعی خبر داد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: به‌زودی دور دوم طرح دستیار فناوری با راهبری این معاونت و در راستای زمینه‌سازی برای اشتغال دانش‌بنیان دانشجویان اجرا می‌شود.
سومین اقتصاد بزرگ آسیا هم چنین بازار داخلی رو به رشدی را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود هند در سال ۲۰۲۳ میلادی علیرغم هراس موجود درباره رکود جهانی سریع‌ترین رشد اقتصادی را در مقایسه با سایر اقتصاد‌های بزرگ جهان داشته باشد. اگر هند بتواند این مسیر را حفظ کند قادر خواهد بود با تولید ناخالص داخلی به ارزش ۱۰ تریلیون دلار تا سال ۲۰۳۵ میلادی به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.
نجفی با بیان اینکه برنامه درسی محور کار ماست گفت: دهه ۹۰ رویکرد‌ها در کتاب درسی تغییر کرد، اما معلمان برای همراهی با رویکرد‌های جدید آموزش ندیدند و فاصله بین اهداف برنامه درسی با آنچه در مدارس می‌گذرد زیاد است. برای توانمندسازی معلم در رویکرد آموزشی باید وضعیت فعلی را بررسی می‌کردیم. در روند بررسی‌ها، یکی از شاخص‌ها نرخ تکرار پایه است که در دوره ابتدایی ۳ درصد و در پایه اول ابتدایی ۱۰ درصد بود که آمار وحشتناکی است و باید به طور ویژه به آن توجه کرد.
دوره جامع توانبخشی شناختی دراختلالات روانپزشکی و نورولوژی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود.
مرحله دوم دوره آموزشی شرکت دابل پاس ویژه مربیان آکادمی فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حال برگزاری است.
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید که تصمیم پنتاگون برای آموزش ارتش اوکراین جهت کار با سامانه موشکی «پاتریوت»، گواه مداخله واشنگتن در بحران فزاینده اوکراین است.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: بخش نخست آموزش‌های آشنایی با تغییرات اقلیمی از امروز در سامانه آموزش آنلاین «خانواده آماده در مخاطرات» به زبان فارسی در اختیار عموم مردم است.
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
بیماری ام‌اس، بیماری مزمنی است که عمدتا جوانان را درگیر می‌کند. در عین حال بر اساس اعلام انجمن ام. اس ایران، زنان دو تا سه برابر بیش از مردان درگیر این بیماری می‌شوند. زیرا بروز برخی بیماری‌های خود ایمنی در زنان بیشتر است که هنوز دلیل آن مشخص نیست. گفته می‌شود ممکن است تاثیرات هورمون‌های زنانه در بروز این بیماری‌ها موثر باشد.
دوره پنجم کارآموزی آکادمی همراه اول با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال کشور و استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان صاحب ایده آغاز به کار کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصلاحات گسترده‌ای برای تبدیل دوره سربازی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصلاحات گسترده‌ای برای به‌کارگیری مؤثر کارکنان وظیفه در مأموریت‌های اصلی و تبدیل دوره سربازی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران انجام شده است.
رئیس اداره توانمندسازی واحدهای فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از برگزاری ۷۰ دوره‌ توانمندسازی دانش‌بنیان ها جهت تحقق شعار سال خبر داد.
دبیر قرارگاه حکمرانی آموزش و پرورش در تربیت فناورانه گفت: اولین بخش دوره های آموزش هوش مصنوعی، دوره توانمندسازی ۶۰ ساعته پروژه محور تربیت مربی کشوری سواد فناورانه و برنامه نویسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ