رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصلاحات گسترده‌ای برای تبدیل دوره سربازی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصوبه جدید کارگروه نقل و انتقالات لیگ برتر کام در شرایطی با کام تراکتور تبریز شد که براساس تصمیم جدید این کارگروه هر تیم می تواند دو سهمیه دیگر برای جذب بازیکنان جوان داشته باشد.
وزیر خارجه مالزی گفت: چالش‌های کنونی جهان نیازمند تغییرات بنیادین در سازمان ملل است.
تغییرات درخواست کارت بازرگانی مبتنی بر آخرین اصلاحات ماده ۱۰ آئین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات اعلام شد.
خورخه مس، یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی، به جزئیات مهمی در خصوص حضور لیونل مسی در این باشگاه اشاره کرد.
معاون دیوان عدالت اداری با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۵ قانون جدید تشکیلات و آیین‌دادرسی دیوان عدالت اداری، گفت: طبق این تبصره از قانون، دستگاه‌ها و ماموران دولتی و حاکمیتی مکلف هستند که هرگونه تصمیم‌گیری در مورد افراد را به آنها ابلاغ کنند زیرا این تصمیمات برای اشخاص دارای آثار حقوقی از منظر بازه زمانی قابل اعتراض است.
تاکنون 10 باشگاه اماراتی مربیان خود را تغییر داده‌اند، وضعیت سه سرمربی نیز نامشخص است و مجیدی تنها مربی فصل بعد است که خیالش بابت ادامه حضور در کلباء راحت است.
سخنگوی دولت گفت: رهبر معظم انقلاب مسیر را در مورد حجاب روشن کردند و فرمودند که این وضعیت باید با برنامه اصلاح شود و بدون برنامه نباید اقدامی صورت گیرد. لایحه اخیری که در این حوزه مطرح شده است، لایحه قضایی است که توسط قوه قضائیه برای ارسال به مجلس تقدیم دولت شده است. متن این لایحه در دولت اصلاحاتی داشته و متنی که در فضای مجازی از این لایحه منتشر شده نادرست است و متن منتشره، متن نهایی لایحه قوه قضائیه که دولت با تغییراتی آن را مصوب کرده، نیست.
انتخابات اجلاسیه چهارم مجلس شورای اسلامی منجر به تغییرات مهمی در ترکیب هیات رئیسه مجلس شد که مهمترین آن حضور ذوالنوری در جایگاه نائب رئیسی دوم بود.
دستورالعمل نحوه تخصیص و ثبت تغییرات شناسه ملی اشخاص حقوقی از سوی هیأت موضوع (ماده ۹) آئین نامه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی ابلاغ شد.
برخی تحلیلگران می‌گویند، اقدامات دیپلماتیک عربستان می‌تواند موجب ایجاد دوباره پویایی در منطقه شود، زیرا پس از چند سال جنگ نیابتی، به نظر می‌رسد که عربستان سعی دارد آرامش را در خارج برقرار کند تا تمرکز خود را بر اصلاحات در داخل معطوف کند. به نظر می‌رسد تغییرات اجتماعی و طرح‌های بزرگ اقتصادی، موثرترین راه برای کسب اعتبار بین‌المللی است که ریاض آرزوی آن را دارد.
«محمد البلداوی»، نماینده چارچوب هماهنگی عنوان کرد: «تغییرات وزارتی آینده از طریق سنجش عملکرد آن‌ها در مهلتی که السودانی به آن‌ها داده صورت می‌گیرد. او چراغ سبز برای تغییر وزرا را نشان داده و وزرای جدید با رایزنی قدرت‌های سیاسی انتخاب می‌شوند.»
حسین شریعتمداری نوشته است: برخی از مدعیان اصلاحات که در عصبانیت از توافق اخیر با دشمنان تابلو‌دار ایران شانه‌به‌شانه می‌سایند، استقبال کیهان از این توافق را با مخالفت‌های قبلی در دوران دولت آقای روحانی کنار هم نهاده و نتیجه گرفته‌اند که کیهان در اصول پیشین خود تغییراتی داده است!
موسوی، دبیر زیست‌شناسی است و می‌گوید؛ وسعت تغییرات آنقدر گسترده است که در یکی از سال‌های تحصیلی، ۱۸ صفحه از کتاب زیست‌شناسی اصلاح شد: «همین اصلاحات منجر می‌شود هر سال کتاب جدیدی منتشر شود. معلمان هر سال ناچارند کتاب‌های اصلاح‌شده‌ای را تدریس کنند. تغییر کتاب‌های درسی، کیفیت آموزشی را به‌شدت کاهش می‌دهد.»
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که تهدیدات ناشی از تغییرات آب و هوایی علیه بشریت بزرگترین تهدید و مانند خطر سلاح های هسته ای است.
نتانیاهو اعلام کرده است که علیرغم اعتراض به اصلاحات قضایی، اما سیستم قضایی را دچار تغییرات مورد نظر خواهد کرد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: در اصلاحاتی که کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها بر روی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس انجام داد، موارد اختلافی حذف شد که مهم ترین آن حذف الگوی انتخابات تناسبی و همچنین در نظر گرفتن علی البدل برای نمایندگان بود.
نماینده ادوار مجلس گفت: ناآرامی‌های امروز جامعه ایران یا توسط دستگاه‌های امنیتی حکومت سرکوب می‌شود یا جریان سیاسی میانی موفق خواهد شد از توان خود برای ایجاد همراهی در مردم بهره ببرد و به این وضعیت پایان دهد. اگر ما به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که تنها راه برون‌رفت از این شرایط، انجام اصلاحات بدون براندازی است، باید تغییراتی در نحوه برخورد ما با حاکمیت رخ دهد که توافق سیاسی میان نیروهای اجتماعی و سیاسی حاضر در صحنه را ممکن کند.
اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش بی‌نظمی است. اگر وجود بی‌نظمی یا بحران پذیرفته نشود، هر گونه اعتراض نیز به رسمیت شناخته نخواهد شد. بنابراین، گام اول در مسیر آغاز هر گونه انجام اصلاحات در کشور این است که مسئولان بپذیرند جامعه ایرانی، در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با ضعف‌ها و مشکلاتی مواجه است
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفته است: تغییرات مستمر و گسترده‌ای که پس از انقلاب اسلامی در حوزه خدمت وظیفه عمومی صورت گرفته است، علاوه بر ارتقاء توان دفاعی کشور بهره‌های ملموس و قابل توجه نظیر استقلال، خودباوری، قناعت نظم‌پذیری، قانون‌گرایی، ایثار و بردباری برای جوانان به همراه داشته است.
مجموعه مقررات ارزی منطبق با تغییرات فرآیند تجارت خارجی در هفت بخش، پس از ۱۰ سال بازنگری، اصلاح و تکمیل شد و بر روی پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی در دسترس عموم قرار گرفت.
در حال حاضر بازار سهام گنجایش و ظرفیت اصلاحاتی از جمله تغییرات پیرامون شاخص کل را دارد، در این رابطه اگر قرار باشد که شاخص جدیدی به بازار اضافه شود، باید بیانگیر وضعیت کلیت بازار باشد، به طوریکه یک دید صحیح و کلی را به سهام‌داران، فعالان بازار، متولیان بازار و همچنین عموم مردم دهد، نه اینکه دوباره با شاخص جدید نیز ابهامات موجود در رابطه با کنترل شاخص و یا شاخص‌سازی همچنان وجود داشته باشد، یا اینکه تشدید شود.
نماد بانکی در بازار پایه فرابورس طبق اطلاعیه منتشره در سامانه کدال به دلیل مشکوک بودن معاملات تعلیق شد. تعلیق این نماد تا چه زمانی ادامه دارد؟
طی تیر ماه سال جاری، ۸ میلیون و ۸۴۹ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۳۴ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
در مورد اصلاحات قانون انتخابات مجلس دلایل متعددی وجود دارد که حدودا درباره اصلاح آن اجماع وجود دارد؛ اما آنچه بحث برانگیز شده این که قرار است چه اصلاحاتی مدنظر قرار گیرد و این قانون که از سال ۱۳۷۸ بر همه انتخابات مجلس در کشور حاکم بوده دچار چه تغییراتی شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ