دوره پنجم کارآموزی آکادمی همراه اول با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال کشور و استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان صاحب ایده آغاز به کار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان ورزش ایران در سی و یکمین دوره رقابتهای یونیورسیاد جهانی با کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز دیگر به رده پنجم جدول رده بندی توزیع مدال ها صعود کرد.
تیم تفنگ مردان در سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان در جایگاه پنجم ایستاد.
منابع اماراتی اعلام کردند که دور پنجم انتخابات مجلس ملی این کشور در اکتبر آینده برگزار خواهد شد.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد که تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم به مصاف هم خواهند رفت.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد در صورت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی، تیم‌های ایران از آسیا حذف می‌شوند.
آخرین مجلس دوره سلطنت قاجاریه (مجلس پنجم) در بهمن‌ماه ۱۳۰۲ گشایش یافت. انتخابات دوره پنجم در فضایی از تقلب انجام شد و با موافقت رضاخان، قزاق‌های سابق به مداخله در آن پرداختند.۱ در این مرحله، احزاب سیاسی به تکاپو افتادند و در رقابت‌های حزبی به‌شدت درگیر شدند. رضاخان و مأموران او برای انتخاب نامزدهای معتمد خویش در مجلس و هموار کردن راه صعود به قدرت، تلاش گسترده‌ای کردند.
قهرمان هفت دوره فرمول یک از نتیجه مرسدس در گرندپری موناکو خوشحال است.
در بین نماینده‌های مجلس که به دولت رسیده‌اند، پس از پایان کار وزارت ۳ نفر باز هم به مجلس برگشتند که اولین آن‌ها مصطفی معین بود که البته بازگشت او به مجلس در دوره پنجم کوتاه‌مدت شد و باز هم صندلی وزارت را در اختیار گرفت. دو فرد بعدی که همچنان هم در مجلس حضور دارند از کابینه احمدی‌نژاد هستند. عبدالرضا مصری و حمیدرضا حاجی‌بابایی دو وزیر سابقی هستند که این روز‌ها در مجلس یازدهم حضور دارند.
مدیرعامل بهره‌برداری سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه مسافری شهر تهران گفت: پایانه شرق سال ۹۶ در آستانه افتتاح بود اما ۴سال توقف پروژه در دوره پنجم مدیریت شهری موجب پس‌رفت کار شد.
آقا میرزا یوسف آشتیانی ملقب به مستوفی‌الممالک یکی از رجال تأثیرگذار دوره ناصری است. او دستی آبادکننده داشت و در ایجاد رده و جاری ساختن قنوات می‌کوشید. حسن‌آباد و یوسف‌آباد، نصرت‌آباد، بهجت‌آباد، عباس‌آباد، امیرآباد، ونک و فرح‌زاد را او آباد کرد. او در پنجم رجب ۱۳۰۳ هجری درگذشت.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.
آیت الله جنتی با رأی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در افتتاحیه یازدهمین اجلاس خبرگان رهبری دوره پنجم، در سمت ریاست مجلس خبرگان رهبری ابقا شد.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) آیت‌الله احمد جنتی بار دیگر با رأی اعضا به‌عنوان رئیس انتخاب شد.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، صبح امروز سه‌شنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت‌الله احمد جنتی برگزار شد.
یازدهمین اجلاسیه رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری صبح امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ با حضور اعضا و به ریاست آیت الله احمد جنتی در ساختمان مجلس قدیم در حال برگزاری است .
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در اطلاعیه ای از برگزاری یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در تاریخ های دوم و سوم اسفند ماه خبر داد.
ایرانی‌ها رده پنجم را در آمار بازدید‌های ۱۰ ماه نخست سال ۲۰۲۲ در ترکیه حفظ کرده‌اند. در این دوره ۱۰ ماهه حدود دو میلیون نفر از ایران به ترکیه سفر کردند. در ماه اکتبر (مهر ـ آبان) که به گفته آژانس‌داران ایرانی سفر‌ها تحت‌تاثیر تحولات داخل کشور، با افت نسبی مواجه بود، کمتر از ۲۰۰ هزار نفر به ترکیه سفر کردند.
نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور با برگزاری رقابت‌های روز پنجم و تثبیت صدرنشینی تیم آرتین در پایان این روز از رقابت‌ها پیگیری شد.
نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری رقابت های روز پنجم و تثبیت صدرنشینی تیم آرتین در پایان این روز از رقابت ها پیگیری شد.
دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد که در این گزارش، برنامه ها و اقدامات خبرگان رهبری در این اجلاس دو روزه به طور اجمال بیان شده است.
اجلاس رسمی دو روزه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم برگزار شد.
دهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم ۱۵ و ۱۶ شهریورماه در تهران برگزار می‌شود.
دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.
سینمای رسانه‌ها در روز پنجم از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «روشن» به کارگردانی روح الله حجازی و «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ