وزیرخارجه طالبان در سخنانی اعلام کرد که دوره اعتراض و تبلیغات علیه طالبان تمام شده و جهان به فکر تعامل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
در ادامه واکنش کشورهای اسلامی به قرآن سوزی در سوئد، وزارت خارجه قطر هم از احضار سفیر سوئد در دوحه و مراتب اعتراض شدید اللحن به هتاکی مجدد به قرآن در سوئد، به او ابراز شد.
در ادامه واکنش کشورهای اسلامی به قرآن سوزی در سوئد، وزارت خارجه قطر هم از احضار سفیر سوئد در دوحه و مراتب اعتراض شدید اللحن به هتاکی مجدد به قرآن در سوئد، به او ابراز شد.
صبح امروز سفیر فدراسیون روسیه از سوی علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیر کل خلیج فارس به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به مطالب مندرج در بیانیه پایانی ششمین دور گفتگو‌های راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس به سفیر روسیه در کشورمان ابلاغ شد.
دور جدید تمرینات تیم نساجی روز گذشته دراستادیوم شهید وطنی و با معرفی کادر فنی و بازیکنان جدید آغاز شد.
مستند این یک اعتراض است با اهتمام ویژه به نقش و فعالیت جنبش‌های دانشجویی، اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور پس از انقلاب را با نگاهی ویژه به دوره دولت سیدمحمد خاتمی بررسی می‌کند.
مستند این یک اعتراض است، پشت پرده فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی با تمرکز بر روی دوره دولت سیدمحمد خاتمی و شکل‌گیری جریان دوم خرداد روایت را می‌کند.
روایتی چالشی و تازه از پشت پرده فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی با تمرکز روی دوره دولت سیدمحمد خاتمی در این مستند مشاهده می‌کنید.
اعتراض و دوری مردم اروپا از راهبرد تداومِ جنگ در اوکراین و اعتراض آشکار برخی از مقامات اروپایی به وابستگی بروکسل به آمریکا از نشانه‌های اصلی تضعیف موقعیت واشنگتن در عرصه بین‌المللی است.
راننده تیم مرسدس و قهرمان هفت دوره فرمول یک اعتراف کرد، دوست ندارد ماشین‌های بد را هدایت کند.
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک در حالی آغاز شد که زهرا اینچه‌درگاهی تایید صلاحیت نشد و با اعتراض مجمع را ترک کرد.
من به‌عنوان یک فرد در اکباتان زندگی می‌کنم و طی این چهارماه اعتراض و حضور مردم در خیابان برای بروز نارضایتی‌هایشان بسیار محدود و حتی می‌توانم بگویم در این دوره اعتراضات هیچ کدام نامی از خاندان پهلوی، رضاشاه، محمدرضا یا رضا پهلویِ پسر را نیاورده‌اند. پس چنین پایگاهی وجود ندارد که بگوییم چه اتفاقی در داخل و فضای سیاسی جامعه افتاده است و چه تاثیری بر معترضان داخلی دارد. این جریان در آن سوی مرز‌ها به‌دنبال تحمیل خودشان بر اعتراضات مردمی هستند و می‌خواهند بگویند ما صدای نارضایتی مردم هستیم.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز قبل بایدن درباره برجام / صحبت‌های مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا، اعتراف کرد که اعطای میزبانی بیست‌ودومین دوره جام جهانی به قطر اشتباه بوده و در ابتدا قرار بود آمریکا میزبان باشد.
۱۲ نماینده پارلمان محلی اقلیم کردستان عراق در اعتراض به تمدید دوره فعلی، استعفای خود را اعلام کردند.
12 نماینده پارلمان محلی اقلیم کردستان عراق در اعتراض به تمدید دوره فعلی، استعفای خود را اعلام کردند.
در دور اول شمارش، زاهدی وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت. پس از بازشماری آرا، زاهدی‌وفا با ۱۳۶ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف و ۹ رای ممتنع وزیر کار نشد. با توجه به ۲۷۲ رای ماخوذه وزیر پیشنهادی باید حداقل ۱۳۷ رای می‌آورد.
نماینده اراک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع برگزاری تجمعات اعتراضی با نظر وزارت کشور و مرکز پژوهش‌ها در حال بررسی است تا به یک پیش‌نویس قانونی تبدیل شده و به صحن مجلس بیاید.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهار نظر رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم حضور پرسپولیس در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم حضور پرسپولیس در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد و خواستار روشنگری و شفاف سازی فدراسیون شد.
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در سخنانی جانبداری رئیس دوره‌ ای اتحادیه اروپا از یونان در مسئله آب‌ های اژه و مدیترانه را مغایر موازین و ‌قوانین بین‌ المللی دانست.
طرح مجلس نه تنها گامی در مسیر تحقق عدالت نیست که دست اندازی در این مسیر است و چالش مالیات هنرمندان چالشی است جدی و اساسی که از یک مجلس انقلابی و پویا بعید بود اینگونه شتابزده تن به مصوبه ای دهد که فاقد مطالعات و پژوهش های پشتیبان و جانبی است. مضافا اینکه از ریاست مجلس اقای دکتر قالیباف که ارتباط و تعامل تنگاتنگ و عمیقی با خانواده هنر و سینِما و هنرمندان دارد تصویب چنین طرحی دور از انتظار و غیرمترقبه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ