میلاد عبادی پور در تمرینات یک الگو برای دیگر هم پستی های خود محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان وظیفه عمومی فراجا از معافیت بخشی از مشمولان سربازی از دوره آموزش رزم مقدماتی خبر داد.
اولین دوره آموزشی ایمنی و کمک‌های اولیه در ایام محرم و صفر توسط مرکز آموزش‌های الکترونیک جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.
دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در راستای آشنایی کارکنان بیمه تجارت‌نو با مباحث قانون مبارزه با پولشویی در دو سطح مقدماتی و متوسطه برگزار گردید.
شفت- مدیر جهاد کشاورزی شفت از برگزاری پنج دوره آموزشی ترویجی کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۶۱۰ نفر از کشاورزان و بهره برداران در این کلاس ها شرکت کردند.
دوره آشنایی با اصول مدیریت مقاصد گردشگری اجتماع محور و اصول تسهیلگری ویژه ذینفعان این حوزه برگزار شد.
مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه در یک سال گذشته به منظور تکریم ارباب رجوع، ۱۴۴ هزار دوره آموزشی برای کارکنان خود برگزار کرده است.
اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی توسط کمیسیون ملی یونسکو با حضور صاحبنظران، مسئولان و اساتید این حوزه در مجلس برگزار شد.
اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی توسط کمیسیون ملی یونسکو با حضور صاحبنظران، مسئولان و اساتید این حوزه در مجلس برگزار شد.
معاون اول رییس جمهور گفت: دوره نوجوانی فرصتی بزرگ برای تمرین کار گروهی، مهارت آموزی، تشخیص مسئله و تلاش برای ارائه راه حل و اقدام، تفکر انتقادی و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی است.
نخستین دوره آموزشی زنان و حکمرانی به همت کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران برگزار می‌شود.
مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی ایران از برگزاری دوره آموزشی تعیین نوع و سطح زیرکشت محصولات زراعی خبر داد.
ملی‌پوش ژیمناستیک و بخت اول کسب مدال در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک، در شرایطی که باید آماده حضور در رویدادهای مختلف شود، چند روز دیگر باید به محل انجام دوره آموزشی سربازی‌اش برود.
سمنان- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان، گفت: در سال تحصیلی جاری ۶۲۵ دوره آموزشی ویژه والدین دانش آموزان در مدارس استان انجام شده است.
مدیرکل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر گفت: در سال گذشته به طور متوسط در هر روز ۷ دوره آموزش تخصصی امدادگران در رشته‌های مختلف نجات در سراسر کشور برگزار شد.
مدیرکل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر گفت: در سال گذشته به طور متوسط در هر روز 7 دوره آموزش تخصصی امدادگران در رشته‌های مختلف نجات در سراسر کشور برگزار شد.
مراسم فارغ التحصیلی خلبانی دوره آموزشی cctf(میراژ اف ۱) با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از اساتید و دانشجویان در پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد چابهار برگزار شد.
دو مربی تیم های ملی هاکی روی یخ بانوان و جوانان ایران در دوره آموزشی فدراسیون جهانی شرکت کردند.
وزارت دفاع انلگیس اعلام کرد نظامیان اوکراینی برای دریافت آموزش‌ به‌کارگیری تانک‌های چلنجر وارد لندن شده‌اند.
برگزاری دوره آموزشی ویژه خبرنگاران بحران در بهمن ماه
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید که تصمیم پنتاگون برای آموزش ارتش اوکراین جهت کار با سامانه موشکی «پاتریوت»، گواه مداخله واشنگتن در بحران فزاینده اوکراین است.
ایرانداک با همکاری مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اولین دوره آموزشی مالکیت فکری و ثبت اختراع را برگزار می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آغاز دوره آموزشی تیم های واکنش سریع شعب این جمعیت به میزبانی شهرستان شهریار خبر داد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: آقای ستاری‌فرد بلافاصله پس از اینکه مسئول ورزش وزارت آموزش و پرورش شدند؛ اردوهای تمرینی و مسابقات ورزش دانش‌آموزی را برگزار کردند.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح: مدت دوره آموزشی سربازی بسته به نوع مرکز و نوع تخصص آموزشی متفاوت است؛ به طور مثال نخبه‌ها یک ماه دوره آموزشی سربازی سپری می‌کنند؛ همچنین افرادی که در حال حاضر در مناطق گرمسیر دوره آموزشی سربازی خود را طی می‌کنند به مدت ۶ هفته و کارکنان وظیفه‌ای که در مناطق خوش آب و هوا مشغول خدمت باشند مدت دوره آموزشی سربازی آن‌ها ۸ هفته خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ