قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: در دور جدید فعالیت‌های بنیاد، از نهادهای نخبگانی به عنوان واحدهای توانمندساز حمایت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنیاد ملی علم ایران از تحقیقات حوزه شیمی زیست‌شناختی تا سه برابر حمایت‌های عادی این بنیاد حمایت می‌کند.
تفاهم نامه الحاق اولین شرکت دانش بنیان به صندوق آینده ساز در قالب پروژه ملی منعقد شد
بنیاد ملی نخبگان در نظر دارد در سال ۱۴۰۲ از حداقل ۲۰۰ مدرسه محل تجمع نخبگان در مناطق محروم شناسایی و حمایت کند
مدیر پژوهش صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور گفت:این نهاد برای دانشمندان و اساتیدی که برای چاپ مقالات در۵۰ مجله معتبر اقدام می‌کنند، حمایت مالی تا سقف ۲ میلیارد تومان در نظر گرفته است.
با تصویب هماهنگ بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم و معاونت علمی در قالب طرحی ویژه از جذب برگزیدگان المپیادهای دانش‌‏آموزی و رتبه‌‏های برتر آزمون سراسری دررشته‏‌های اولویت‌‏دار کشور حمایت می شود.
بنیاد ملی علم ایران در قالب برنامه ای از دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی که به صورت مأموریت گرا و در راستای حل مسائل استانی و ملی گام بر می دارند، حمایت می‌کند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان جزئیات حمایت از مستعدان علمی و نخبگان غیرایرانی را تشریح کرد.
بنیاد ملی علم ایران به عنوان حلقه اتصال دانشگاه و صنعت، فراخوانی را درخصوص رفع مشکلات و چالش‌های دانش بنیان‌ها و حمایت از پژوهش عمیق این شرکت‌ها ارائه داد.
بنیاد ملی نخبگان برای حل مسائل و نیازهای صنعت با همکاری یک مجموعه حقوقی در حوزۀ توسعه فناوری­‌های فضایی از پذیرش پژوهشگر پسادکتری حمایت می­‌کند.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان از تدوین شیوه‎‌نامۀ «شناسایی و حمایت از مستعدان‌برتر و نخبگان غیرایرانی» با هدف الگوسازی و توسعۀ همکاری‌های متقابل خبر داد.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد تلاش دارد در هر استان حداقل یک انجمن خیریه نخبه‌پرور ایجاد کند تا بتوان ظرفیت‌ها و توان مردمی و امور وقف و خیریه را برای حمایت از نخبگان به کار گرفت.
رئیس بنیاد ملی نخبگان از حمایت از برگزیدگان مسابقات روبوکاپ آزاد ایران در این بنیاد خبر داد.
بنیاد ملی نخبگان به تازگی اقدام به اعلام فراخوانی در راستای حمایت و توسعه از رویدادهای رقابتی مسئله محور کرده است.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اعلام کرد سامانه «انتشار اطلاعات طرح‌های پژوهشی بنیاد ملی علم ایران» راه‌اندازی شد.
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از برنامه‌های این بنیاد برای ارتقای اثربخشی فعالیت نخبگان حوزه‌های تخصصی علوم پایه گفت و تاکید کرد: این کار در راستای تحقق مرجعیت علمی ایران است.
خاندوزی در«آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی ایران و صندوق های غیر دولتی پژوهش و فناوری» گفت: اعتبار سنجی شرکت های دانش بنیان نیازمند تحولی اساسی است.
نجازاده سرپرست بانک ملی گفت: بانک ملی در راستای ادامه فعالیت‌های سیاست‌های دولت اقداماتی را درباره حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را انجام داد.
اولین کنفرانس ملی آموزش مهارت‌زا و اشتغال‌آفرین با حمایت ایرانسل، با هدف حمایت از بخش آموزش و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، در روز جهانی آموزش برگزار شد.
اولین کنفرانس ملی آموزش مهارت‌زا و اشتغال‌آفرین با حمایت ایرانسل، با هدف حمایت از بخش آموزش و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، در روز جهانی آموزش برگزار شد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هضت ملی مسکن یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم است که حمایت مجلس شورای اسلامی را نیز تحت عنوان قانون جهش تولید مسکن به همراه دارد.
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از بهره ‎مندی بیش از هزار نفر از استادیاران جوان دانشگاه‌ها و موسسه‌های علمی کشور از تسهیلات طرح کاظمی آشتیانی خبر داد.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق و سازمان ملی استاندارد با همکاری یکدیگر از تدوین و دریافت استانداردهای ملی و بین‌المللی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنند.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، پویش ملی "ایران جوان" به منظور حمایت از سیاست‌های جوانی جمعیت در بین زوج‌های جوان به ویژه دانشجویان آغاز شد.
بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از اشتغال و اثرگذاری دانش‌آموختگان برتر تسهیلات جذب استعدادهای برتر و نخبگان را در دستگاه‌های اجرایی اعطا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ