سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: به‌زودی دور دوم طرح دستیار فناوری با راهبری این معاونت و در راستای زمینه‌سازی برای اشتغال دانش‌بنیان دانشجویان اجرا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
طرح جراحی اقتصادی که کلید آن در دور دوم دولت عدالت و مهرورزی زده شد و امروز نیز در دولت سیزدهم با همین نام و هدف دنبال می‌شود، آثار بزرگ اجرای این طرح ماندگاری تورم بالای ۴۵ درصد است.
دومین روز از سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب یک مدال طلا و دو برنز دیگر برای نمایندگان ایران و ایستادن کاروان ایران در رده دهم رتبه بندی مدالی پایان یافت.
یاسوج- وزیر نیرو گفت: در دور دوم سفر ریاست جمهور به این استان طرح آبرسانی به ۴۷ روستا به بهره برداری رسید.
بیست‌وسومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با قهرمانی سانتوری سانبردز به پایان رسید.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
همزمان با آغاز دور دوم ثبت‌نام یکپارچه فروش خودرو از 20 اردیبهشت ماه سال جاری، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سامانه «خودرویار» از طریق سایت این بانک به صورت غیرحضوری و به آسانی، نسبت به فعال‌سازی حساب وکالتی خود برای شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو اقدام کنند.
این سیاسی‌کاری با هدف جلب توجه رسانه‌ای و کسب رأی در انتخابات دوره آتی مجلس بروز یافت و در مصادیق متعددی از جمله طرح استیضاح وزیر صمت برای بار دوم سر زد و فضای حاکم بر روابط دولت و مجلس را به سمتی برد که طرح هشدار نسبت به پرهیز از حاشیه‌ها و توصیه به همکاری و هم‌افزایی قوا از سوی عالی‌ترین مقامات کشور را ضروری ساخت و البته از سوی بسیاری از نمایندگان و مسئولان شنیده شد.
اهواز- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در دور دوم سفر استانی هیئت دولت به خوزستان در مجموع ۲۳۰ طرح و مصوبه با اعتبار حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
مرحله برگشت نخستین دوره رقابت های لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری دیدارهای روز دوم پیگیری شد.
دومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ ایران روز شنبه با برگزاری دیدار پایانی بخش آقایان به پایان خواهد رسید اما مسابقات بانوان تا روز ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
مرحله دوم دوره آموزشی شرکت دابل پاس ویژه مربیان آکادمی فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حال برگزاری است.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌خواهد پیش از آنکه طرح یا لایحه به صحن برسد و حتی قبل از کمیسیون تخصصی، آن را در اختیار گیرد. اگر چنین موضوعی عملی شود، نه‌تن‌ها بدعتی جدید در دور زدن قانون بنا نهاده شده که تبعات زیادی در پی خواهد داشت، بلکه فیلتر‌های مصوبات مجلس به جای شورای نگهبان به تنهایی، تبدیل به شورای نگهبان و مجمع می‌شود.
دیدار فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی جدال دو شماره ۱۰ برتر دنیای فوتبال هم خواهد بود.
روز دوم از هشتمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جوانان جهان با پیروزی هر شش سانداکار ایران به پایان رسید.
دربار شاهی اردن از آغاز سفر دوره ای عبدالله دوم پادشاه این کشور به دو کشور شمال آفریقا و یک کشور اروپایی خبر داد.
فوتبال ایران در شش دوره ای که در جام جهانی حضور داشته است، بازی دوم را بهتر از دو بازی دیگر خود در مرحله مقدماتی پشت سرگذاشته است.
روز دهم از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی امروز با برگزاری چهار دیدار حساس و سرنوشت ساز پیگیری خواهد شد.
مرحله دوم سی و پنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان با طی مسافت ۱۴۸.۹ کیلومتر از تبریز تا منطقه آزاد ارس برگزار و نفرات برتر این مرحله مشخص شدند.
دومین روز نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار به پایان رسید.
روز نخست از یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو نوجوانان آسیا با کسب ۵ مدال طلا، دو نقره و دو برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
هفته اول از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که در روز اول این مسابقات جدال حساس استقلال و سپاهان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد!
لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست و دوم با جذابیتی مضاعف همراه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ