سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید که تصمیم پنتاگون برای آموزش ارتش اوکراین جهت کار با سامانه موشکی «پاتریوت»، گواه مداخله واشنگتن در بحران فزاینده اوکراین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلاد عبادی پور در تمرینات یک الگو برای دیگر هم پستی های خود محسوب می‌شود.
اولین دوره آموزشی ایمنی و کمک‌های اولیه در ایام محرم و صفر توسط مرکز آموزش‌های الکترونیک جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.
دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در راستای آشنایی کارکنان بیمه تجارت‌نو با مباحث قانون مبارزه با پولشویی در دو سطح مقدماتی و متوسطه برگزار گردید.
دوره آشنایی با اصول مدیریت مقاصد گردشگری اجتماع محور و اصول تسهیلگری ویژه ذینفعان این حوزه برگزار شد.
اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی توسط کمیسیون ملی یونسکو با حضور صاحبنظران، مسئولان و اساتید این حوزه در مجلس برگزار شد.
معاون اول رییس جمهور گفت: دوره نوجوانی فرصتی بزرگ برای تمرین کار گروهی، مهارت آموزی، تشخیص مسئله و تلاش برای ارائه راه حل و اقدام، تفکر انتقادی و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی است.
خرمشهر- بیست و سومین دوره آموزش میدانی معارف جنگ سپهبد شهید «صیاد شیرازی» با حضور معاون اجرایی ارتش در خرمشهر آغاز به کار کرد.
مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی ایران از برگزاری دوره آموزشی تعیین نوع و سطح زیرکشت محصولات زراعی خبر داد.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
نجفی با بیان اینکه برنامه درسی محور کار ماست گفت: دهه ۹۰ رویکرد‌ها در کتاب درسی تغییر کرد، اما معلمان برای همراهی با رویکرد‌های جدید آموزش ندیدند و فاصله بین اهداف برنامه درسی با آنچه در مدارس می‌گذرد زیاد است. برای توانمندسازی معلم در رویکرد آموزشی باید وضعیت فعلی را بررسی می‌کردیم. در روند بررسی‌ها، یکی از شاخص‌ها نرخ تکرار پایه است که در دوره ابتدایی ۳ درصد و در پایه اول ابتدایی ۱۰ درصد بود که آمار وحشتناکی است و باید به طور ویژه به آن توجه کرد.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.
استانداری قم اعلام کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی، مراکز دانشگاهی (بخش آموزشی و اداری) کلیه مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش، سازمانها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی ودرمانی وبانک‌ها در روز پنج شنبه مورخ ۲۲ دیماه ۱۴۰۱ در سطح استان فعالیت آن‌ها بصورت دور کار خواهد بود.
تمام ادارات و مراکز آموزشی استان خراسان شمالی از فردا به مدت سه روز، دور کار هستند.
نوری با اشاره به جایگاه زن در نظام سلطه و اقدامات دشمن برای تغییر نگرش‌ها و دیدگاه‌های زنان گفت: به عنوان مثال سن تجرد زنان در کشور ما وحشتناک شده است. تشکیل خانواده و فرزنددار شدن سیر طبیعی زندگی و تکامل است. تلاش شد تا زن را از محور مولد خانواده دور کنند. سیاست‌هایی نیز برای جلوگیری از آن مطرح و دنبال شد که بعد مادی داشت، اما در آموزش و پرورش کار روی بعد فرهنگی باید انجام شود که بسیار مهم است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: اسناد لانه جاسوسی به میزان کافی در کتب درسی به آن پرداخته نشده است؛ کار گروه ویژه‌ای را تشکیل دادیم تا آن بخش از اسناد را که متناسب با فضا و روحیه دوره کودکی و نوجوانی است به مطالب درسی اضافه کنند.
از سه سال قبل تاکنون و به دنبال انعقاد تفاهمنامه حوزه‌های علمیه با وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد کل نیرو‌های مسلح، مقرر شد طلبه‌های دارای مدارک حوزوی سطح یک (معادل کاردانی و فوق دیپلم) به بالا، از طریق شرکت در آزمون سراسری و ورود به دانشگاه فرهنگیان یا از طریق شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی و همچنین از طریق دریافت امریه «سرباز طلبه» در تمام مدارس کشور و در تمام مقاطع تحصیلی مشغول به تدریس شوند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید تمامی صلاحیت‌های معلمی را داشته باشند که این کار از طریق آزمون جامع و سایر روش‌ها به دست می‌آید.
همزمان با جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید مرکز آموزش علمی‌و کاربردی معاونت حمل و نقل ترافیک، نخستین دوره فنی راهبری قطار شهری، افتتاح شد.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تأکید زیادی بر تهویه اماکن داریم. با توجه به مساعد بودن هوا می‌توان تهویه طبیعی را در دستور کار قرار داد. نکته دیگر خودمراقبتی جدی و نظارت روی آن است به این شکل که دانش‌آموزان یا اولیا و مربیان در صورت داشتن علائمی مانند سرماخوردگی حتما قرنطینه خود را رعایت کنند. اگر علائم خفیفی را دارند به پزشک مراجعه کرده و ۴ تا ۵ روز خود را از محیط آموزشی دور نگهدارند.
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری دوره آموزشی «طرح رهیاری باشگاه کارآفرینان نوجوان» با همکاری وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
غلامرضا مصباحی مقدم گفت: افرادی که به عنوان ناظر تعیین می‌شوند باید یک دوره آموزشی بگذرانند، به این شکل که متقاضیان در رقابتی شرکت می‌کنند و گروهی که موفقیت به دست می‌آورند، پس از احراز شایستگی‌ها برای انجام این کار به بانک‌ها معرفی می‌شوند.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح: مدت دوره آموزشی سربازی بسته به نوع مرکز و نوع تخصص آموزشی متفاوت است؛ به طور مثال نخبه‌ها یک ماه دوره آموزشی سربازی سپری می‌کنند؛ همچنین افرادی که در حال حاضر در مناطق گرمسیر دوره آموزشی سربازی خود را طی می‌کنند به مدت ۶ هفته و کارکنان وظیفه‌ای که در مناطق خوش آب و هوا مشغول خدمت باشند مدت دوره آموزشی سربازی آن‌ها ۸ هفته خواهد بود.
اینکه بگوییم هر کسی می تواند با یک دوره آموزشی بیل و کلنگ دستش بگیرد و با مجوز نسبت به پیدا کردن آثار تاریخی و باستانی کشور اقدام کند کاری غیراصولی است و هیچ منطقی آن را نمی پذیرد. این طرح فاقد پختگی لازم است و به جز نگرانی حاصلی نداشت که البته خوشبختانه از دستور کار مجلس خارج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ