خرمشهر- بیست و سومین دوره آموزش میدانی معارف جنگ سپهبد شهید «صیاد شیرازی» با حضور معاون اجرایی ارتش در خرمشهر آغاز به کار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد:دوره آموزش رزم مقدماتی مشمولان واجد شرایط معافیت ۳ فرزند و بیشتر لغو و این افراد با تکمیل فرم تعهد کفایت از آموزش ، از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.
سمنان- سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی موسسان کودکستان های استان از ابتدای تیرماه به صورت همزمان با سراسر کشور خبر داد.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اهمیت بخشی به ریاضی و علوم در دوره ابتدایی باید نهادینه شود.
تصویری از تبلیغات مربوط به یک دوره زناشویی بین کاربران فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.
وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد تا تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی سال گذشته این فدراسیون، از برگزاری هرگونه دوره آموزشی جدید خودداری شود.
اصفهان- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به آغاز ثبت‌نام پایه اول ابتدایی از اول خردادماه، جزئیات نحوه و ثبت‌نام در این دوره آموزشی را در سال جاری تشریح کرد.
دوره آموزش سامانه مدیریت کارت شرکت سابین تجارت آریا در مدیریت شعب اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری و با حضور مسئولین حوزه کارت شرکت سابین تجارت و نمایندگان بازاریابی شعب این استان برگزار شد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره آشنایی با تغییرات اقلیم در سامانه آموزش آنلاین هلال احمر خبر داد.
دوره آموزش درمانگر اختلال طیف اتیسم با تأکید بر مداخلات شناختی برگزار می شود.
حسن بیک محمدلو‬ گفت: دومین دوره آموزش و ارزیابی جذب نخبگان در دستگاه‌های ‏‏اجرایی کشور با حضور ۸۰ نفر امروز برگزار می‌شود.
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
دوره مربیگری بین المللی کوکی وان در ۲ بخش تئوری و عملی با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و مدرسانی از کره جنوبی به صورت رسمی افتتاح شد.
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید که تصمیم پنتاگون برای آموزش ارتش اوکراین جهت کار با سامانه موشکی «پاتریوت»، گواه مداخله واشنگتن در بحران فزاینده اوکراین است.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به فعالیت غیرحضوری مدارس برخی شهرهای استان در روز شنبه، گفت: امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار می‌شود.‌
اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جامعه پذیری دانش آموزان در دوره آموزش غیر حضوری توسط رسانه‌های ناهمخوان با فرهنگ ما، تغییر کرد.‌
معاون آموزش و پژوهش از برگزاری دوره‌های امدادی و تخصصی ویژه اهالی رسانه و خبرنگاران بحران خبر داد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: بخش نخست آموزش‌های آشنایی با تغییرات اقلیمی از امروز در سامانه آموزش آنلاین «خانواده آماده در مخاطرات» به زبان فارسی در اختیار عموم مردم است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید تمامی صلاحیت‌های معلمی را داشته باشند که این کار از طریق آزمون جامع و سایر روش‌ها به دست می‌آید.
دبیر جشنواره فیلم رشد در نشست خبری این جشنواره بیان کرد قرار است توجه به اهمیت وجوه هنری و یا آموزشی آثار مورد بررسی قرار گیرد.
مسئول برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: همکاری و تعامل دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این المپیاد بسیار اهمیت دارد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: آقای ستاری‌فرد بلافاصله پس از اینکه مسئول ورزش وزارت آموزش و پرورش شدند؛ اردوهای تمرینی و مسابقات ورزش دانش‌آموزی را برگزار کردند.
اراک - سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: دوره تخصصی جست‌وجو و نجات شهری «آوار» ویژه نجاتگران خواهر این جمعیت در استان برگزار شد.
دبیر قرارگاه حکمرانی آموزش و پرورش در تربیت فناورانه گفت: اولین بخش دوره های آموزش هوش مصنوعی، دوره توانمندسازی ۶۰ ساعته پروژه محور تربیت مربی کشوری سواد فناورانه و برنامه نویسی است.
نخستین دوره کارگاه مجازی آموزشی «سنجش از دور، مستندنگاری و تهیه محتوای معرفی و آموزش در دانش باستان‌شناسی» به مدت سه روز توسط پژوهشکده باستان‌شناسی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی برگزار می‌ شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ