فناوری هوش مصنوعی به بخش جدایی‌ناپذیر از دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم تبدیل شده است و بانک‌ها شروع به ادغام این فناوری‌ها در محصولات و خدمات خود کرده‌اند تا از این قطار جا نمانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متاسفانه استراتژی‌های سازمان‌های مالیاتی کشور هر سال عوض می‌شود و ما بر اساس آزمون و خطا پیش می‌رویم. با این روال نمی‌توانیم به رشد صنایع امیدوار باشیم. زیرا تغییر مداوم سیاست‌های حمایتی قطعاً به طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها ضرر می‌زند.
در گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کنیا آخرین وضعیت روابط دوجانبه و راه‌های توسعه مناسبات فیمابین مورد بررسی قرار گرفت.
انتظار می‌رود دست‌کم دورنمایی برای توسعه اماکن فرهنگی و افزایش سرانه اماکن ورزشی نیم تا یک متر و تنظیم بودجه عمرانی برای متولیان فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد برای تحقق این ماموریت بزرگ، در نظ گرفتن یارانه فرهنگی برای مناطق کمتر برخوردار به قصد افزایش عدالت فرهنگی و مجموعه دیگر از اقدامات زیربنایی دارای آثار ملموس در نظر گرفته شود.
استاد دانشگاه نورث وسترن و موسس استارتاپ ولکسیون (Volexion) آینده‌ای را تصور می‌کند که در آن باتری‌ها می‌توانند انرژی کامیون‌ها برای قطارهای باری و هواپیماها را تامین کنند.
روسای‌کل بانک‌های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و قطر با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار اقتصادی و زمینه‌های متنوع همکاری‌های تجاری بین ایران و قطر،بر ضرورت افزایش همکاری‌های پولی، بانکی تاکید کردند.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ارتش از طریق قرارگاه فجر و قرارگاه جهاد علمی و معاونت تربیت و آموزش، توسعه فناوری‌های نوپدید را در دستور کار خود قرار داده است.
رئیس کارگروه دولت هوشمند نهمین جشنواره ملی فاوا ضمن تشریح شاخص های ارزیابی این بخش از جشنواره، گفت: توسعه خدمات هوشمند در دستور کار امسال دولت قرار دارد.
رشت - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر لزوم شناخت جایگاه واقعی معلمین، گفت: قطار جامعه موفق و توسعه مند از مسیر علم و دانش می‌گذرد.
رئیس دومای روسیه تاکید کرد که مردم کریمه با رای به الحاق به این کشور،عدالت و حقیقت را برگزیدند.
هرویک یاری‌جانیان گفت: اقتصاد ایران پس از تحمل مشکلات متعددمتأثر ازتحریم و شیوع کرونا و همچنین شوکی که جراحی اقتصادی به آن وارد کرده بود، آماده پوست‌اندازی و قرار گرفتن در مسیر توسعه است
رشت- فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت پلیس هوشمند گفت: توسعه سه بعد کارکنان، تجهیزات و بخش ساختاری و ساختمانی پلیس هوشمند در دستور کار قرار دارد.
اهواز - وزیر آموزش و پرورش گفت: توسعه دیپلماسی آموزشی در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.
گزارشات حاکی از آن است که روند توسعه استفاده از یوآن چین در معاملات نفتی به خصوص بین ریاض و پکن آغاز شده و به زودی شاهد گسترش آن خواهیم بود.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه گیلان حدود ۴۰ درصد برنج کشور را تأمین می‌کند، افزود: با توجه به تدابیر رهبری، مصالح کشور و گیلان حوزه کشاورزی باید در اولویت توسعه قرار گیرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: زنان و دختران پیشرانان قطار پیشرفت همه جانبه کشور هستند و توسعه همه جانبه، بدون آزادسازی ظرفیت اجتماعی زنان امکان‌پذیر نیست.
تفاهم‌نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد کل نیروهای مسلح با هدف هدایت، حمایت و نظارت بر شرکت‌های تعاونی مسکن متولی ساخت مسکن کارکنان نیروهای مسلح امضا شد.
رئیس جمهور گفت: مسیر برادری و توسعه همکاری‌های منطقه‌ای دستور کار اصلی سیاست خارجی ایران در منطقه است و کارشکنی دشمنان خللی در این روند نخواهد داشت.
شرکت انرژی قطر اعلام کرد که شرکت انگلیسی «شل» به عنوان دومین شریک در پروژه توسعه بخش جنوبی میدان گازی «شمال» پس از توتال انرژیز فرانسه انتخاب شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران و هند در مسیر توسعه بیش از پیش روابط قرار دارند.
توافق‌نامه همکاری در زمینه گسترش فعالیت‌های تأمین آب شرب از منابع آب ژرف در استان سیستان و بلوچستان برای استفاده از فناورانه بین معاونت علمی و فناوری و وزارت نیرو امضا شد.
خرم‌آباد- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لرستان هنوز در مسیر رشد و توسعه قرار نگرفته است، گفت: به مدیر قوی و امین باید شجاعت فعالیت داد.
در دیدار وزیر اقتصاد کشورمان و وزیر کار و بازرگانی جمهوری موریس، بر توسعه همکاری های اقتصادی طرفین تأکید شد.
آمریکای در حال افول که گرفتار مشکلات اقتصادی داخلی و درگیر بحران های خودساخته بین المللی است، به امید کاستن از سرعت قطار توسعه همه‌جانبه چین به سازوکارهای مختلف متوسل شده است.
مهران فاطمی استاندار یزد به همراه حجت الاسلام زارع مدیر کل بنیاد شهید، ابوترابی عضو شورای شهر، سردار فرهنگ دوست، حسینی مطلق مدیر کل امور زنان، شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، دکتر حدادزاده دادستان یزد، حجت الاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام زحمتکش معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پارساییان دستیار ویژه استاندار با حضور در منزل زینب جعفری فرزند شهید و بانوی محجبه ماجرای قطار ۹ مرداد تهران یزد از وی تجلیل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ