متاسفانه استراتژی‌های سازمان‌های مالیاتی کشور هر سال عوض می‌شود و ما بر اساس آزمون و خطا پیش می‌رویم. با این روال نمی‌توانیم به رشد صنایع امیدوار باشیم. زیرا تغییر مداوم سیاست‌های حمایتی قطعاً به طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها ضرر می‌زند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه مجلس جایی برای آزمون و خطا نیست،گفت: اگر قرار باشد ۲۹۰ سردار حکمرانی در مجلس وجود داشته باشد، این سرداران باید سلسله مراتب را طی کرده باشند. دوره ماندگاری هرکس در مجلس بیشتر باشد، برای مجلس مفیدتر است.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر ورزشکاری به رکورد بازی‌ها نزدیک نباشد به ناچار اعزامش نخواهیم کرد چون این رقابت‌ها محل آزمون و خطا نیست.
«ما در ایران دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، شرایط جهان برای پرداختن به هوش مصنوعی، اقتصاد مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرو، جایی برای انتخاب افراد ناآگاه، یا کم اطلاع در مسند‌های تصمیم گیری کشور نمی‌گذارد. جهان منتظر آزمون و خطا‌های ما نمی‌ماند. اکنون همه کشور‌ها با نهایت توان خود در حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری می‌کنند و سعی دارند به جایگاه ویژه‌ای برسند. در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس «وزارت هوش مصنوعی» راه اندازی شده است. اما در ایران چنین نهاد متمرکز و تخصصی نداریم که به هوش مصنوعی به عنوان یک دغدغه مهم نگاه کند»
معاون فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نادیده گرفتن تجربیات باعث می شود تا آزمون و خطا جلو برویم.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برآوردها آن است که برگزاری انتخابات تناسبی منجر به افزایش میزان مشارکت در انتخابات خواهد شد، اما باید زیرساخت‌های این کار فراهم شود.
ماتئوس : زمان آزمون و خطا به پایان رسیده است
مجید نظرزاده با ابتکار و ایده خلاقانه و از طریق آزمون و خطا در باغچه کوچک خانه‌اش، توانسته رؤیا‌هایی بزرگ را شکل بدهد و حتی کارخانه تولید کود ارگانیک راه‌اندازی کند. چرا که علاوه بر وجود انواع گیاهان، نوعی از کرم‌های خاکی در باغچه وجود دارد که به جز تولید کود، باعث شده اعضای این خانواده هیچ زباله تری نداشته و مخزن زباله‌شان همیشه خالی از پسماند باشد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از تهیه لایحه تغییر اقلیم جهت ارسال به مجلس خبر داد و گفت: کشور ما از نظر شاخص‌های محیط زیستی در آستانه‌ها قرار گرفته است و دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم.
دبیر شورای امنیت روسیه می‌گوید که آزمون و خطای غرب برای احیای ایدئولوژی نئونازی باید مهار شود چون این اقدام به فاجعه جهانی منجر خواهد شد.
پور ابراهیمی گفت: اقتصاد ایران دیگر تحمل آزمون و خطا را ندارد و باید بدانیم که تبعات سیاست تثبیت نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی یعنی توزیع رانت و فساد همانند تثبیت نرخ ارز ۲۸۵۰۰ تومانی است.
رئیس عدلیه در همین راستا بیان داشت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ وزیر صمت خواستار اختیاراتی شد تا بتواند تا پایان سال ۱۴۰۱، بواسطه آن اختیارات، تولید خودرو را تا ۵۰ درصد افزایش دهد و به تبع آن، قیمت‌ها کاهش یابد؛ بر همین اساس، ما شاهد افزایش تولید و عرضه خودرو بودیم، اما آیا قیمت‌ها نیز کاهش یافت؟
چاره‌یابی این‌که در شرایط فعلی بخشی از جامعه به بحث حجاب حساس شده و بخشی دیگر هرچند محدود و کوچک درصدد نافرمانی مدنی از این اصل فرهنگی و قانونی است را نمی‌شود به آزمون و خطا گذاشت و بدون چشم‌انداز و قاعده و قانون به مصاف آن رفت. نمی‌شود با برخورد‌های سلیقه‌ای و بدون آگاهی و علم به عواقب برخی واکنش‌ها آب به آسیاب دشمنان بریزند.
برخی معتقدند اقتصاد ایران فرصت آزمون و خطا ندارد و باید سراغ طرح‌هایی برود که در دنیا تجربه شده است. در عین حال برخی دیگر می‌گویند یارانه بنزین حق تمام مردم است و دولت باید به آن‌هایی که از این یارانه بهره‌مند نیستند نیز یارانه بدهد.
گزارش‌هایی که از حضور شاغلین مشاغل منافی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون سردفتری 25 آذرماه 1401 به خبرنگار تسنیم رسیده و این خطای فاحش، حکایت از نقض این بخش لازم‌الاجرا از آیین‌نامه مصوب رئیس قوه قضائیه دارد.
حسن روحانی به ویژه بعد از سال ۹۶ از نبود اختیارات لازم دولت شکوه می‌کرد. با طرح این شکواییه‌ها، افرادی همچون عباس عبدی و سعید حجاریان خواستار استعفای رئیس دولت شدند. سیاسیون اما پیشنهاد عبدی را چنان تقبیح کردند که گویی گناهی کبیره است. ترکان آن را پیشنهاد «تندرو‌ها و کارشناسان دوروزه» دانست. عبدالله رمضان زاده، استعفای روحانی را همراهی با «اقتدارگرایان» خواند. حتی مهدی محمدی، تحلیلگر اصولگرا نوشت: «استعفا در این زمان، بخشی از عملیات براندازی است و بی عقوبت نمی‌ماند.»
به نظر می‌رسد سرانجام پس از شش هفته آزمون و خطا، سرمربی پرتغالی سپاهان تکلیف زوج قلب دفاع سپاهان را روشن کرد.
طرح «سفر‌های ارزان» از جمله طرح‌هایی‌ست که با هدف مسافرت به مقاصد داخلی کشور آن هم با هزینه کم در نظر گرفته شده است. با وجود اینکه سال‌ها از ارائه این طرح می‌گذرد و راهکار‌های مختلفی برای آن نیز ارائه شده، اما تاکنون نتوانسته موفق عمل کند.
شاهرخ بیانی می گوید جام جهانی جایی برای آزمون و خطا نیست و کی روش روی یک تفکر منطقی لیست را اعلام کرده است.
به نظر می‌رسد تغییرات ساپینتو در ترکیب استقلال برای مسابقه با پیکان ادامه دار باشد.
حمید مطهری در اولین تجربه سرمربیگری خود از چهار بازی سه امتیاز به‌دست آورده و بدون پیروزی در رتبه‌های پایینی جدول قرار دارد.
در نامه‌ای که به امضای سیدشمس‌الدین حسینی، نصرالله پژمانفر و موسی غضنفرآبادی به رئیس مجلس رسیده است، خطاب به قالیباف آمده؛ «قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب‌و‌کار یکی از مترقی‌ترین و مهم‌ترین دستاورد‌های دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است که با سختی‌های فراوان و در مسیری طولانی به تصویب رسید.
فرصت آزمون و خطای کافی به گل‌محمدی داده شد و از این به بعد دادن فرصت اضافه باعث می‌شود مثل سال گذشته روند نزولی پیش گرفته شود. ما نیازمند مربی قدرتمندتر و کادرفنی تازه نفس‌تر هستیم تا بتوانیم تغییر ایجاد کنیم.
مهدی پاشازاده به انتخاب خسرو حیدری به عنوان دستیار ساپینتو واکنش نشان داد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه من جزو موافقان اقدامات اقتصادی دولت هستم، گفت: قطعاً این جراحی اقتصادی سخت و خطیر خواهد بود، اما باید به زودی انجام می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ