رشت - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر لزوم شناخت جایگاه واقعی معلمین، گفت: قطار جامعه موفق و توسعه مند از مسیر علم و دانش می‌گذرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فضای بی‌در و پیکر مجازی ایمان، اعتقاد و امنیت روانی جامعه را مورد هجوم قرار داده است.
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: از مدتها پیش موضوع انتخابات را در دستور کار خود قرار داده و کمیته انتخابات را فعال کرده‌ایم ولی موافق انتخاباتی شدن زود هنگام فضای جامعه نبودیم.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه قضاوت مردم شاخص است گفت: آنچه که انسان را تهدید می‌کند هوای نفس است و نباید عقل را به هوای نفس سپرد.
رئیس قوه قضاییه: پرونده افرادی که با ترور، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، هنجارشکنی و شایعه‌پراکنی امنیت فیزیکی و روانی جامعه را هدف قرار می‌دهند، قاطع، سریع و در خارج از نوبت رسیدگی شود.
ابطحی نوشت: اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
تریلر سری دوم مستند موفق «من جورجینا هستم» پخش شده و جورجینا در این سری از تجربه سه سقط جنین صحبت می‌کند. این مستند قرار است روز جمعه پخش شود.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با هدف حمایت و پشتیبانی از تحصیل دانش آموزان اتباع افغانستانی در ایران، تفاهم نامه ای با صندوق توسعه قطر به ارزش حدود ۵ میلیون دلار منعقد شد.
مدیر کل امور توان‌پزشکی سازمان بهزیستی کشور گفت: اجرای بسته جامع آموزشی توانبخشی کم توانان ذهنی پس از اجرای آزمایشی و موفق این مجموعه در ۱۳ استان در دستور کار قرار گرفت.
اگر می‌گوییم، وضعیت اشتغال جامعه و قدرت خرید مردم افزایش پیدا کرده، باید این موضوع را مردم احساس کنند. اگر ادعا می‌شود، تورم مهار شده یا روندی کاهشی داشته، باید مردم در خرید‌های روزمره‌شان این امر را ببینید. در پرداختن به این‌که حقیقت نزد کیست، در دسترس‌ترین راه‌حل ارجاع به واقعیات است. هر آن‌چه با واقعیات موجود انطباق داشته باشد، به حقیقت نزدیک‌تر خواهد بود. معیار سنجش حقیقت را می‌توان در ادراک روزانه شهروندان از خریدهایشان، سوار تاکسی شدن‌شان، میزان احساس امنیت اقتصادی‌شان، میزان همخوانی درآمد‌ها و هزینه‌هایشان مورد سنجش قرار داد. هیچ معیاری بالاتر و ارجح‌تر از صدا و فهم عموم مردم وجود نداشته و ندارد
مرمت بنای دو هزار ساله دژ رشکان مورد انتقاد جامعه باستان شناسی کشور قرار گرفته است. این جامعه از متولیان میراث فرهنگی خواست تا درباره این اتفاق پاسخگو باشند.
قم- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: شرایط اقلیمی هر منطقه باید در راستای ایجاد صنایع ملاک عمل قرار گرفته و در این زمینه نظارت جدی صورت گیرد.
رئیس جمهور با اشاره به نقض حقوق بشر در آمریکا گفت: زنان در جامعه غرب بر خلاف ادعایی که دارند مورد تکریم و احترام نیستند، اما جمهوری اسلامی الگوی نوینی از برخورد با زن ارائه کرده و جایگاه والایی برای بانوان قایل است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد «نهم دی» اعلام کرد که «حوادث اخیر کشور و اقدامات ضد دینی و ضد فرهنگی فتنه‌انگیزان و مزدوران، اوج این دشمنی‌ها را آشکار کرد و بار دیگر این حقیقت را روشن ساخت که نیاز اساسی کشور تقویت فرهنگ و ارزش‌های انقلابی است. جهاد تبیین و معرفت افزایی راه مبارزه با دشمنان در همه جبهه‌هاست و جوانان مومن انقلابی افسران این مواجهه عمیق و پیچیده هستند.»
در جلسه امروز عصر شورای صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه بررسی مسائل و وقایع اخیر جامعه در دستور کار اعضای مجمع قرار گرفت.
به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان نه در سیاست و نه در جامعه مخاطبان ویژه‌ای ندارند که اگر داشتند امروز که اصلاح‌طلبان سعی می‌کنند راه میانه را در پیش بگیرند، جامعه از آنها حرف‌شنوی می‌داشت که ندارد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: قرار است جایزه نخبگانی برای جامعه معلولان تعریف شود.
جامعه ایران، امروز با مجموعه بی‌سابقه‌ای از مشکلات روبه‌رو است و به‌هیچ‌وجه ظرفیتی برای اضافه‌شدن مشکل جدید به آنها وجود ندارد. متحیر می‌شویم که چگونه نظام حکمرانی، بی‌محابا، جبهه‌های بسیار پرریسک جدیدی مانند ورود به حوزه‌های فرهنگیِ شخصیِ مردم را به‌روی خود می‌گشاید و خود، داوطلبانه به ابعاد بحران‌ها می‌افزاید.
حسینی بوشهری اهمیت عمل به وظیفه دینی و اسلامی را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: مردم در مساله مشکلات اقتصادی باید دشمنان را نشانه بگیرند چراکه این چالش‌ها به خاطر مبارزه ما با مستکبرین و دفاع از افراد مظلوم و ستمدیده به وجود آمده‌است.
این قطار که شامگاه جمعه ۱۸ شهریور حرکت می‌کند، زائرین امام حسین (ع) را مستقیما از یزد به شلمچه خواهد برد.
حجت الاسلام حاج‌علی اکبری، امام جمعه موقت تهران گفت: دولت محترم ظرفیت دیپلماسی و همکاری منطقه‌ای با همسایگان را در دستور کار خود قرار دهد و البته شاهد هستیم که در کوتاه مدت از این رویکرد داریم بهره مند می‌شویم و در آینده بیشتر خواهد شد. خوشبختانه موفق شدند توازنی را در ارتباط بین المللی ایجاد کنند. قبلا حواس‌ها به غرب بود و الان نگاه به شرق و منطقه در حال تقویت است. تراز ما در شانگ‌های و مثبت شدن تراز تجاری مان با این کشور‌ها از این جمله است.
در جهت تحقق شعار سال و سیاست های وزارت صمت مبنی بر استفاده از ظرفیت های موجود و با هدف تقویت شاخص های بهره وری و مقیاس تولید و در راستای سیاست های گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو مبتنی بر تولید اقتصادی و باکیفیت، این دو شرکت در راستای همکاری های استراتژیک خود، اقدام به امضا تفاهمنامه توسعه همکاری های مشترک در زمینه موتور و گیربکس کردند.
اگر دلسوزی توأم با تدبیر در راه بردن امور جامعه باشد از تعداد این حادثه‌های هول‌انگیز و زیان‌های مادی و معنوی آن کاسته نخواهد شد؟
در بیان فرضیه‌های فقهی و نکات اخلاقی مواظبت کنیم در جملات و کلمات احیانا به این دوگانه‌سازی دامن نزنیم و به افکار عمومی و عواطف جامعه زنان و بانوان ایرانی خدشه وارد نشود و جریجه‌دارشان نکنیم؛ زیرا التهابات بالاست و حساسیت‌ها زیاد شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ