معاون اول رئیس جمهور گفت: زنان و دختران پیشرانان قطار پیشرفت همه جانبه کشور هستند و توسعه همه جانبه، بدون آزادسازی ظرفیت اجتماعی زنان امکان‌پذیر نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وجه تشابه جالب مردان و زنان سپاهان در فصل گذشته فوتبال ایران.
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.
مدیرکل بین‌الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: نشست تخصصی «دختران در فناوری اطلاعات و ارتباطات: دستاوردها، چالش‌ها و راهکارها» برگزار می شود.
نخستین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی زنان به زودی آغاز خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رویکرد پلیس نسبت به اشخاص بدححاب گفت: قلیل افراد بدپوشش زنان و دختران میهن ما هستند که ممکن است غفلت کرده باشند.
دبیرکل سازمان ملل امروز در سخنانی گفت: زنان و دختران در افغانستان از جامعه حذف شده‌اند.
شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده در رابطه با مسمومیت دختران دانش‌آموز بیانیه‌ای صادر کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به دختران جوانی که محکم پای علم آموزی و پیشرفت خود و کشور ایستاده اند، گفت: بیش از نیمی از شرکت کنندگان کنکور ارشد امسال زنان بوده‌اند.
تیم ملی فوتسال زنان ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت کافا، با ۱۶ گل تاجیکستان را شکست داد.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال ۱۴۰۰ با شکایت خانواده‌ای در دادگستری شیراز آغاز شد. اعضای این خانواده در شرایطی که در پارک دراک حضور داشتند، طعمه ۳ جوان خشن شدند. آنطور که آن‌ها می‌گفتند، مهاجمان با تهدید چاقو اموال‌شان را سرقت کردند و در ادامه با جدا کردن مردان، زنان و دختران آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار دادند.
معاونت زنان حتی آماده سازی محتوای اپلیکیشن را هم در دستور کار دارد تا جایی که با کلیدواژه «ویترین محتوای مناسب دختران» به مذاکره با پیام‌رسان‌های داخلی مشغول است و دلیل آنکه فعلا جامعه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال را در فاز نخست مدنظر قرار داده، آماده نبودن برنامه‌ها و بارگزاری نشدن آن‌ها برای گروه سنی زنان بالای ۱۸ سال است!
سرمربی تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان در مورد سطح مسابقات فصل جاری لیگ برتر گفت: احساس می‌کنم دانش تیم‌ها در بسکتبال بالا رفته است. خیلی با جان و دل و با کیفیت خوبی بازی می‌کنند.
تیم ملی فوتبال زنان ایران با کسب یک پیروزی و یک تساوی برابر بلاروس، فراتر از حد انتظارات ظاهر شد.
ملیکا متولی مدافع تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر بلاروس، از دلایل اولین پیروزی تاریخ ایران در برابر این تیم می‌گوید.
تمامی زنان ۱۸ تا ۵۰ سال در سراسر کشور می‌توانند از حمایت‌های مقرر در قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد بهره‌مند شوند.
تیم ملی فوتبال دختران ایران ۲۱ و ۲۴ آبان در ورزشگاه آرارات تهران به مصاف بلاروس خواهد رفت.
دو ملی پوش وزنه برداری زنان ایران در دسته 71 کیلوگرم به رتبه های ششم و هشتم آسیا دست یافتند.
مرکز رسانه قوه قضائیه جزئیات اقدامات باند مخوف قاچاق زنان و دختران را اعلام کرد.
اعضای یک باند قاچاق زنان و دختران جوان از سوی دادگاه انقلاب اسلامی ارومیه به اعدام محکوم شدند.
‌اعضای یک باند قاچاق زنان و دختران جوان به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شدند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری درباره آمار مربوط به کودک همسری در کشور، توضیح داد: در حال انجام تحقیقات در برخی از مناطق محروم که با این موضوع درگیراند، هستیم. برای ازدواج دختران زیر ۱۳ سال برگه رشد و مجوز لازم است و در مورد ازدواج دختران زیر ۱۳ سال باید مراحل بازبینی شود که آیا برگه رشد داشته‌اند یا خیر. این امر اختصاص به ایران ندارد و حتی در کشورهایی نظیر ایالات متحده نیز سن ازدواج متفاوت است.
نام منیریه که هنوز هم روی تابلوی میدان اصلی این محله درج شده است، به نام «منیرالسلطنه» یکی از زنان ناصرالدین‌شاه قاجار اشاره دارد. منیرالسلطنه دختر محمدتقی خان معمارباشی بود؛ معماری سرشناس که ساختمان دارالفنون را ساخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ