انتظار می‌رود دست‌کم دورنمایی برای توسعه اماکن فرهنگی و افزایش سرانه اماکن ورزشی نیم تا یک متر و تنظیم بودجه عمرانی برای متولیان فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد برای تحقق این ماموریت بزرگ، در نظ گرفتن یارانه فرهنگی برای مناطق کمتر برخوردار به قصد افزایش عدالت فرهنگی و مجموعه دیگر از اقدامات زیربنایی دارای آثار ملموس در نظر گرفته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیمه مرکزی در اجرای ماده 6 آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، بیمه تعاون را برای پنجمین سال متوالی در سطح یک توانگری مالی ارزیابی کرد.
مرد جوان وقتی مقابل قاضی دادگاه خانواده تهران قرار گرفت، درباره ماجرای زندگی اش گفت: پنج ماه است که با نصیبه ازدواج کرده ام. ولی از وقتی زندگی ما زیر یک سقف آغاز شد تا الان همسرم را به ندرت دیده‌ام.
مهاجم جوان پرسپولیس بار دیگر در شرایط ایده‌آل فنی و روحی قرار گرفته تا در دیدارهای اخیر نمایش موفقی از خود در ترکیب سرخپوشان به جا بگذارد.
بیماران دیابتی این پنج مواد غذایی را مصرف کنند تا بتوانند بیماری قندی خود را کنترل کنند.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت:دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت:دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی شانزدهم تا بیست و هشتم فروردین ماه، فردا( پنج شنبه ۱۰ فروردین) آغاز می‌شود.
با ابلاغ وزارت صمت و تعیین بانک کارآفرین بعنوان بانک منتخب برای متقاضیان خرید خودرهای وارداتی، تا روز پنج شنبه ۱۱ اسفند ماه متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک کارآفرین ضمن افتتاح حساب وکالتی در لیست متقاضیان خرید خودروهای وارداتی قرار گیرند.
اگر فکر می‌کنید تنها منبع دریافت کلسیم محصولات لبنی هستند، در اشتباه هستید.
پیتزا، نان‌ها، غذا‌های سرد، سوپ و بوریتو‌ها پنج عامل اصلی در افزایش مصرف سدیم هستند. در صدر این لیست پیتزا با ۵.۳ درصد از کل سدیم دریافتی رژیم غذایی قرار دارد و پس از آن نان‌ها و رول‌ها با ۴.۷ درصد قرار دارند. سپس غذا‌های سرد و گوشت‌های پخته شده با ۴.۶%؛ سوپ با ۴.۴٪؛ بوریتو و تاکو با ۴.۳%؛ تنقلات شور با ۴.۱%؛ و طیور ۴% قرار دارند.
از زمانی که آیین‌نامه واردات خودرو ابلاغ شد، وعده عرضه این خودروها در بورس کالا سر زبان‌ها افتاد اما با گذشت پنج ماه و با وجود تعیین شدن چند تاریخ برای اجرای این موضوع، عرضه خودروهای خارجی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
مطالعه جدید نشان می‌دهد نوزادانی که در دوران بارداری در معرض سیگار کشیدن مادر قرار می‌گیرند در مقایسه با نوزادان غیرسیگاری بیش از پنج برابر در معرض خطر مرگ ناگهانی هستند.
مدیرکل حافظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه در پنج روز گذشته، فاصله دو پرنده به هم نزدیک‌تر شد، اعلام کرد که ساعت ۷ صبح امروز به سبب فراهم شدن شرایط، رهاسازی براساس پروتکل‌های لازم و خرد جمعی با مجموعه اداره کل محیط زیست استان و شهرستان فریدونکنار و همچنین پیگیری دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست و مرکز تکثیر و نگهداری درنا در بلژیک، صورت گرفت.
در ماده ۷۵۳ قانون مجازات اسلامی آمده است که هر شخصی که مرتکب تولید یا انتشار یا توزیع و در دسترس قرار دادن یا معامله نرم افزار‌های غیر قانونی شود به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
شهردار تهران با اشاره به رویکرد شهرداری برای ایجاد شفافیت گفت: تمامی مصوبات کمیسیون ماده پنج که نقطه کلیدی شهر است، در سایت قرار می‌گیرد.
از یک کاوشگر اقمار یخی مشتری گرفته تا یک سفر شش روزه خصوصی به ماه و بازگشت آن به سیاره زمین سال ۲۰۲۳ میلادی دوره طلایی جدیدی از پرتاب‌های فضایی را در برابر ما قرار می‌دهد.
تبریز- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر حدود ۴۵۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی فعال، معطل تصویب نهایی ماده پنج قانون کار در شورای نگهبان هستند.
واژه امروزی یخچال در ایران برگرفته از بنا‌هایی درگذشته است. معماری این بنا‌ها به گونه‌ای بود که آب را در فصل سرما به چالی که روی آن گنبد و در کنار آن دیواری سایه انداز ساخته شده بود هدایت می‌کردند تا آب یخ بزند و در فصل گرما مورد استفاده قرار بگیرد. این یخچال‌ها بیشتردر شهر‌های کویری ایران با معماری مخروطی شکل به چشم میخورد. شهر کویری سمنان نیز دارای یخچال‌های متعددی بود که پنج عدد از آن‌ها در سال ۱۳۸۱ به عنوان آثار به جا مانده از دوره قاجار ثبت شد و در حال حاضر چهار یخدان در فضای شهر باقی است و دیگری به کلی تخریب شد. از این چهار یخدان تاریخی دو یخچال وضعیت معماری خود را حفظ کرده و دو یخچال دیگر وضعیت مناسبی ندارد.
میلان اعلام کرد الساندرو فلورنزی، خرید تابستانی این باشگاه، تحت عمل جراحی قرار گرفته و پنج ماه قادر به حضور در میادین نیست.
میلان اعلام کرد الساندرو فلورنزی، خرید تابستانی این باشگاه، تحت عمل جراحی قرار گرفته و پنج ماه قادر به حضور در میادین نیست.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رئیس و محیط‌بانان پارک ملی توران عصر پنجشنبه (۲۰ مرداد) در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد موفق به مشاهده یک قلاده یوزپلنگ ماده و چهار توله امسالی شدند.
پنج نماینده ایران در مسابقات پاراشنا ماده ۵۰ متر و ۱۰۰ متر قورباغه بازی‌های کشورهای اسلامی به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ