سرمربی تیم ملی ایران در سه دیدار گذشته چهار بازیکن را همواره در ترکیب قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان تراکتور برای دومین مسابقه متوالی در این فصل ثابت ماند.
سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.
سرمربی مشهور سابق نساجی از مخالف‌خوانیهای زودهنگام علیه تیم سابقش انتقاد کرد.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی گفت تیمش از شکست دادن قهرمانی اروپا خوشحال نیست بلکه احساس آرامش و اعتماد به نفس می‌کند.
محققان در حال جست‌وجوی اعماق اقیانوس برای یافتن نشانه‌هایی از حیات بیگانه‌ها هستند که البته ممکن است این عملیات غیرقانونی باشد. تیم به رهبری «آوی لوب»، یک فیزیکدان نظری بحث‌برانگیز که به خاطر اعتقاد قوی‌اش به این موضوع که «ما توسط حیات فرازمینی هوشمند و تمرکز خاص، در این زمینه، روی Oumuamua مورد بازدید قرار گرفته‌ایم»، شناخته شده است، در حال جستجوی کف اقیانوس برای بقایای شهاب بین‌ستاره‌ای «۱ IM۱ »بوده‌اند که در سال ۲۰۱۴ به زمین برخورد کرد.
مردم همچنان که حسب دستور به صندوق‌ رای هجوم نمی‌آورد، به فرموده هم پای گیرنده‌های خاص نمی‌نشیند و با وجود صدها و هزارها شبکه و گزینه‌های دیگر؛ برای خودش، هم شأن انتخاب و هم حق انتخاب قایل است.
مدافع میانی تیم ملی ایران مهره قابل اعتماد امیر قلعه‌نویی در ترکیب است.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، بار دیگر از ژوزه مورینیو به تندی انتقاد کرد و گفت او با خوش‌شانسی محض به فینال لیگ اروپا رسیده است.
به نظر می‌رسد عده‌ای از این ماجرا‌ها مطلع بوده‌اند و سهام را روی پایین‌ترین قیمت‌ها خریده‌اند و همانجا توقف کرده‌اند. این‌ها هم بازی‌هایی است که گاهی رخ می‌دهد. کاهش اعتماد عمومی به بازار سرمایه، پدیده مثبتی نیست.
ایران یکی از کشور‌های دارای آمار بالای بیماران ثبت شده تالاسمی در جهان است. اضافه شدن سالانه ۳۰۰ بیمار جدید تالاسمی به چرخه بیماری حاکی از آن است که هنوز خیلی از افرادی که قصد ازدواج دارند به آزمایش‌های پیش از ازدواج اعتقادی ندارند.
آرنه اسلات قبل از تقابل با رم در لیگ اروپا به انتقاد از تاکتیک‌های ژوزه مورینیو در این تیم پرداخت.
یک متخصص گوش و حلق و بینی، گفت: هر نوع عمل جراحی عارضه‌های خاص خود را دارد و هیچ پزشکی در دنیا نمی‌تواند ادعا کند که عمل جراحی بدون هیچ عارضه‌ای انجام می‌دهد.
وزیر خارجه چین با انتقاد از تداوم ارسال تسلیحات آمریکایی و غربی به جنگ اوکراین، خواستار توقف فوری «دمیدن در آتش» در اوکراین شد.
حسین نورانی‌نژاد در اعتماد نوشت: صداوسیما به واسطه بودجه‌ای که به‌ طور سنتی دراختیارش است و وابستگی که به مسیر خود پیدا کرده و نیز رسانه‌های همسویی که از سوی نهادهای خاص امنیتی و نظامی شکل گرفته‌اند، امیدی به اصلاح‌شان نیست و اساسا آنها هم برای مخاطب اقلیتی تولید برنامه می‌کنند.
گرت بیل تا به اینجای کار در جام‌جهانی کار خاصی انجام نداد و شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صفحه اینستاگرامش از شرایط اخیر و حواشی اخیر انتقاد کرد و با انتشار فیلمی از برخی کامنت‌ها در صفحات اجتماعی بازیکنان در یک جمله نوشت: بازیکنان دشمن شما نیستند.
گابریل ژسوس برزیلی در 8 بازی اخیر نتوانسته گلی برای آرسنال به ثمر برساند اما با این وجود، میکل آرتتا نگرانی خاصی درباره مهاجمش ندارد.
محمد مهاجری نوشت: کوچک‌شماری و مسخره کردن تظاهرات‌کنندگان برلین و تورنتو بیشتر مصرف داخلی ـ آن هم برای بخش‌های خاص جامعه ـ دارد. باید بپذیریم ضربه‌ای که در یک ماه اخیر به‌صورت مشت‌های سنگینی به طرف ما حواله شد، در فرآیند سریع جبران نشد.
آرمان قاسمی معتقد است تساوی‌های ذوب آهن، اعتماد به نفس بازیکنان این تیم را کاهش داده است.
پاسخ آزمایش عدم اعتیاد یا برخی از بیماری‌های خاص برای زوج‌هایی که در آستانه زندگی مشترک هستند و کارفرمایان و متولیان ارگان‌های مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد. به میزان همین اهمیت برای صحیح بودن فرایند نمونه‌گیری و نگهداری از آن قوانین مختلفی در این آزمایشگاه‌ها اجرا می‌شود.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش با دریافت ۵ گل در ۶ بازی مشکل دفاعی خاصی ندارد.
هاشمی طبا با انتقاد از سپردن ریاست فدراسیون فوتبال به تاج گفت: برخلاف این که این که آقای رییسی می گوید: مسببان وضع موجود و بانیان وضع کنونی نباید بر سر کارها بیایند در عرصه فوتبال این اتفاق افتاد.
سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت سابق تلاش خاصی برای درآمدزایی نداشت و ادعا داشتند نمی توانند نفت را فروخت.
بخش قابل توجهی از نشست خبری جواد نکونام بعد از با صنعت نفت به انتقاد از داور بازی اختصاص داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ