اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش با دریافت ۵ گل در ۶ بازی مشکل دفاعی خاصی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی در صحن علنی مجلس در دفاع از برنامه هفتم توسعه اعلام کرد رشد نقدینگی و پایه پولی باید کنترل شود و ما به دنبال خارج کردن بانک‌هایی هستیم که به قوانین تن نمی‌دهند. یک اقتصاددان در این باره گفت: «رابطه بین بانک‌ها و اقتصاد کلان رابطه‌ای دوسویه است و متاسفانه در این رابطه دو سویه هر دو طرف مشکل دارند.»
خوب می‌دانیم که بسیاری از اشغالگران سفارت آمریکا بعد‌ها به صف اصلاح‌طلبان پیوستند و تجدیدنظری جدی در کارنامه سیاسی خود داشتند. خیل کثیری از مردم هم شهامت آن‌ها را ستودند و بابت صداقت‌شان تشویق‌شان کردند. امروز هم این مردم همان مردم هستند، اما مدافعان عجول طالبان همان صداقت و شهامت را دارند که بگویند: ما اشتباه کردیم؟ مدافعان طالبان به‌ظاهر از جمهوری اسلامی هم دفاع می‌کنند، اما از یاد می‌برند که جمهوری اسلامی اگر مقبولیتی پیدا کرد به‌دلیل مرزبندی با اسلام طالبانی بود.
گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.
ویلیام گالاس، مدافع سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، در انتقادی بی‌رحمانه توانایی‌های دفاعی الکساندر زینچنکو را زیر سوال برد و گفت، دفاع چپ آرسنال در بازی با سیتی به مشکل می‌خورد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال پس از بازی ساوتهمپتون گفت که شاگردانش باید در فاز دفاعی بهتر عمل کنند.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار با تراکتور مشکلات دفاع تیمی پرسپولیس را نشان داد، گفت: با شناختی که از علیرضا بیرانوند دارم می‌گویم او نیاز به تمرکز بیشتری دارد.
سرمربی تیم ساندا دانشگاه آزاد گفت: امسال و برای تکرار سه عنوان قهرمانی گذشته خود شرایط سختی داشتیم و با حداقل‌ها از عنوان خود دفاع کردیم.
وزارت دفاع آمریکا امروز اعلام کرد که از «کمک های نظامی» دریافت شده اوکراین از سوی واشنگتن سوء استفاده هایی شده است.
سرمربی تیم فوتبال پورتو در واکنش به مشکل گلزنی مهاجم ایرانی خود، از مهدی طارمی سفت و سخت دفاع کرد و گفت: او آنقدر به تیم چیزهای زیادی داده است که نگاه کردن به ماه‌های گذشته کم است.
به نظر می‌رسد رئیس کمیته ملی المپیک ایران کمی خوش‌بینانه به این شرایط نگاه کرده است. اول اینکه در گذشته هرگز از سوی مسئولان ورزش ایران عنوان نشده که مسئله مسابقه‌ندادن با ورزشکاران اسرائیلی خواست دولت است یا ارتباطی با دولت دارد؛ چه‌بسا که اگر چنین اعترافی صورت می‌گرفت، کل ورزش ایران تعلیق می‌شد. حتی برای مثال، در همین ماجرای دادگاه سعید ملایی، یکی از بند‌های دفاعیه طرف ایرانی این بود که مردم ایران از لحاظ اعتقادی و مذهبی اسرائیل را قبول ندارند و ورزشکاران هم از آنجا که از مردم جدا نیستند، به خواست و اعتقاد خودشان از مسابقه‌دادن با ورزشکاران اسرائیلی سر باز می‌زنند و دولت یا مسئولان دولتی نقشی در این ماجرا ندارند.
کارلو آنچلوتی یک بار دیگر از وینیسیوس دفاع کرد و گفت که حجم انتقادات از سبک بازی او غیرمنصفانه است و این در واقع مشکل فوتبال اسپانیاست.
کی‌روش مشکل اصلی تیم بود؛ یک مربی بسیار محتاط، بدون دیدگاه مناسب و بدون فلسفه مناسب، بیش از حد دفاعی و مربی که به هیچ وجه اهل ریسک نیست.
پس از صحبت های روز گذشته محمد مومنی، حالا حجت کریمی به دفاع از عملکرد کاپیتان استقلال در جام جهانی پرداخته است.
اردبیل- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با دفاع تمام قد از وزیر مستعفی دولت سیزدهم علت استعفای وزیر راه و شهرسازی را عود عوارض شیمیایی دوران جنگ اعلام کرد.
گری لینه‌کر دوست دارد تیم ملی انگلیس قهرمان جام جهانی شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد، قهرمانی آرژانتین با لیونل مسی را ترجیح می دهد.
باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر پرونده مربوط به هافبک دفاعی تیم خود است و امیدوار است این مشکل هر چه زودتر با باشگاه ذوب آهن حل و فصل شود.
استقلال یک بار دیگر در مواجه با تیمی که دفاعی فوتبال بازی می کرد، به مشکل برخورد و دو امتیاز حساس و حیاتی را ازدست داد.
ستاره خط دفاعی استقلال بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت انضباطی توسط خود باشگاه، مشکلی برای همراهی تیمش مقابل ذوب‌آهن ندارد.
گرت ساوت‌گیت با بحران عجیبی در سمت راست خط دفاعی تیمش مواجه شده و مهره های اصلی تیم او مصدوم شده اند.
جیمی کاراگر با دفاع از گرت ساوت‌گیت می‌گوید مشکل تیم ملی انگلیس سرمربی‌اش نیست و سه‌شیرها مدت‌ها است در رده ملی با مشکلات بزرگ مواجه هستند.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان کسب نتیجه را هدف سپاهان در مصاف با ذوب آهن معرفی کرد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان کسب نتیجه را هدف سپاهان در مصاف با ذوب آهن معرفی کرد.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید بدون پیروزی ماندن لیورپول در سه هفته اول لیگ برتر به علت دو مشکل بزرگ است که شاگردان یورگن کلوپ با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.
سیدحسن خمینی گفت: همیشه به ذهن ها می‌رسد که فعالان محیط زیستی آرمان شهر می خواهند و خیال بافی می کنند. یعنی ممکن است طرف بگوید شکم بچه من خالی است، اما شما دنبال انقراض گونه آسیایی یوزپلنگ هستید؟! دلسوزی برای طبیعت نمی‌تواند کسی که الآن دچار مشکل هست را به هشدار بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ