محمد مهاجری نوشت: کوچک‌شماری و مسخره کردن تظاهرات‌کنندگان برلین و تورنتو بیشتر مصرف داخلی ـ آن هم برای بخش‌های خاص جامعه ـ دارد. باید بپذیریم ضربه‌ای که در یک ماه اخیر به‌صورت مشت‌های سنگینی به طرف ما حواله شد، در فرآیند سریع جبران نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مایکل اوون می‌گوید از تعویض محمد صلاح حسابی شگفت زده شده است و حق را به این بازیکن می‌دهد.
محمدرضا داورزنی از انتقاد های سید محمد موسوی دلخور شده است.
محمد تقی نقدعلی گفت: بسیاری از تغییرات جدی در ماهیت مجازات‌ها در ارتباط با حجاب و عفاف به نظر باید رخ بدهد مثل نگاه به مسئله حجاب دربحث مباحث فرهنگی، که در کنار مسائل قضایی باید دیده شود، بحث حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و تقویت قوای نظامی انتظامی و بسیج مردمی، همچنین قاطع بودن در برخورد قضایی زمانی کار به مراحل قضایی می‌رسد از مواردی است که فکر می‌کنم تغییر خواهند کرد.
سید محمد خاتمی گفت: از جمله عواملی که انتخابات به عنوان مهمترین راه استقرار دموکراسی و نیز مردم سالاری سازگار با دین را از کارآیی انداخته، نظارت استصوابی و رویه‌های غلط در فرآیند انتخابات است که به جای نظارت از موضع دفاع از حق و رأی مردم و ایجاد مانع برای پاگیری و پایداری دیکتاتوری، قیمومیت بر مردم و رأی آنان را تشدید کرده است.
مربی سابق فوتبال ایران گفت: در زمان مدیریت محمد دادکان در فدراسیون فوتبال شایسته سالاری حاکم نبود.
کیهان نوشت: اظهارات عجیب و غرض‌ورزانه این فعال اصلاح‌طلب (محمد صدر) به‌گونه‌ای است که طرف عربستانی را در موقعیت اعتدال و میانه‌روی! نشانده و طرف ایرانی را متهم به تندروی کرده و حال آنکه مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی ظرف چند دهه گذشته، علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است.
محمد مخبر با اشاره به اینکه اصلاح یکباره قیمت‌های خودرو در اوضاع کنونی مناسب نیست، از شورای رقابت خواسته تا در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت به فوریت نسبت به تجدیدنظر در قیمت‌گذاری مذکور اقدام شود.
محمد وحیدی عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: عدم درک درست وزیر آموزش و پرورش و تیم مالی نسبت به این بحث و عدم همکاری درست سازمان برنامه و بودجه در نقطه پایانی باعث این اتفاقات شد. در چنین شرایط حساسی شخص وزیر هم چند روزی در سفر زیارتی کربلا بوده و در کشور حضور نداشت در حالی که فرهنگیان در وضعیت حساسی به سر می‌بردند.
روزنامه جوان نوشت: محمد خاتمی که پیش از این با جریان موسوم به «زن، زندگی، آزادی» اعلام همبستگی کرده بود، در بیانیه جدید خود اقدام به طرح ادعای کذب در مورد واکنش نهاد‌های امنیتی به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان کرده است.
محمد جواد آذری جهرمی از تحریم های جدید فناوری علیه ایران انتقاد کرد.
محمد دادکان می‌گوید: اینکه بازنشسته‌ها متاًثر هستند، جوانان بیکار هستند و وعده‌های انقلاب انجام نشده، به دشمن ربط دارد و همه دشمن هستند؟ اگر واژه «دشمن» در فرهنگ ما نبود، مسئولان از کدام واژه استفاده می‌کردند؟
محمد مایلی‌کهن که همواره به داشتن صراحت کلام معروف است، این مرتبه تیغ تیز انتقاد خود را سمت مهاجم پرسپولیس گرفت.
محمد پولادگر در مجمع آنلاین فدراسیون فوتبال به انتقاد از تحریم وزیر ورزش از سوی اتحادیه اروپا پرداخت.
محمد مهاجری گفت: فضای اطلاع رسانی را به گونه‌ای تنظیم کنید یا فضای اطلاع رسانی آنقدر آزاد باشد که همه بتوانند به خبر درست دست پیدا کنند. اگر این اتفاق بیفتد، خود به خود اصلا خبر دروغی منتشر نمی‌شود؛ مگر موارد خیلی محدود که طبق قوانین فعلی قابل برخورد است.
سعید محمد در تازه‌ترین توییت خود از دولت رئیسی انتقاد کرد
محمد تقی رهبر در پایان گفت:‌ اینکه روحانیون در عرصه‌های ممتاز حاکمیت هستند،‌ دلیلی نمی‌شود مردم فکر کنند، همه تقصیرها گردن روحانیت است و همه روحانیون در رفاه کامل و بی‌دغدغه هستند.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید محمد بنا باید پیش از رفتن در مورد نتایج اخیر و نابود کردن نسل ورزشکاران این رشته پاسخگو می‌بود.
محمد امین سلیمی مجری بخش «خبر» برنامه جهان آرا به شدت از مدیران دولتی درباره راهپیمایی اربعین انتقاد کرد
دکتر «محمد رئیس‌زاده» رئیس کل این سازمان با انتقاد از وضعیت اقتصاد سلامت و سیاست‌های نادرست این حوزه گفت: با این شرایط، در چند سال آینده پزشکی نخواهیم داشت و مجبور می‌شویم برای برخی درمان‌ها با چند برابر هزینه، بیماران را به خارج از کشور بفرستیم یا با یک عقبگرد ۴۰ ساله، از هند، پاکستان و فیلیپین، پزشک وارد کنیم.
امام جمعه سابق لواسان در توییتی نوشت: حالا آقای مرندی نگران برجام شده است؟ اگر یک ذره عقل سیاسی داشته باشد، حواسش را جمع می‌کند که سخنان نامربوط نزند. انقلابی خوشحال است نه نگران!
محمد مهاجری با انتشار این توییت نسبت به اظهارات رئیس صدا و سیما انتقاد کرد.
یک فعال سیاسی نوشت: اگر جای دولت آقای رییسی و زیر ارشاد بودم، از همه منتقدان درخواست می‌کردم کمی از نجابت‌شان در نقد دولت بکاهند! و صریح‌تر وارد میدان انتقاد شوند تا راه بر تحریف، بدگویی و دیگرنمایی توسط بدخواهان و رسانه‌های بیگانه بسته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ