گابریل ژسوس برزیلی در 8 بازی اخیر نتوانسته گلی برای آرسنال به ثمر برساند اما با این وجود، میکل آرتتا نگرانی خاصی درباره مهاجمش ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس جمهور گفت: اجرای صحیح و کامل مفاد قانون اساسی، ضامن استقلال، آزادی، رفع مشکلات مردم، افزایش رضایتمندی و اطمینان و اعتماد عمومی است
ساکت الهامی می‌گوید هیچ مذاکره‌ای با سیدحسین حسینی نداشته‌اند و به دو گلر خود اعتماد کامل دارد.
«درخواست قالیباف و برخی نمایندگان برای برکنار شدن معاون سیاسی وزیر کشور باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور نباید تسلیم باج‌خواهی عده‌ای شود»؛ این عباراتی است که حسین جلالی عضو جبهه پایداری در پاسخ به پرسش خبرنگار اعتماد درباره رخدادهای اخیر مجلس و انتقاد بسیاری از نمایندگان مستقل و اعضای طیف نو اصولگرا از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور عنوان می‌کند.
هافبک مورداعتماد امیر قلعه‌نویی به دنبال اثبات توانایی‌های خود در جمع ملی‌پوشان است.
با انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) مشخص شد که این بانک با جلب کامل اعتماد شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ضمن تقویت جایگاه خود در شبکه بانکی کشور، در مسیر درست و اصولی بانکداری حرفه ای حرکت می کند.
اگر این مهاجمان به دکتر ظریف توانستند بدون توقف برنامهٔ هسته‌ای، همکاری کامل با آژانس، پذیرش اف. ای. تی. اف و در یک کلام تجدیدنظر در سیاست خارجی، اقتصاد کشور را سر و سامان دهند و اعتماد و رضایت عموم مردم را جلب کنند که همگی ما به آنها احسنت خواهیم گفت.
اگر این مهاجمان به دکتر ظریف توانستند بدون توقف برنامهٔ هسته‌ای، همکاری کامل با آژانس، پذیرش اف. ای. تی. اف و در یک کلام تجدیدنظر در سیاست خارجی، اقتصاد کشور را سر و سامان دهند و اعتماد و رضایت عموم مردم را جلب کنند که همگی ما به آنها احسنت خواهیم گفت.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: راه بازگرداندن اعتماد فرهنگیان به صندوق ذخیره پیگیری و تحقق کامل قوانین مقررات مالی است و یکی از اصول کلیدی حاکمیت شرکتی شفافیت است.
مارکا می‌گوید بارسلونا قصد تمدید قرارداد عثمان دمبله را دارد و به او پیشنهاد تمدید تا سال 2028 را ارائه خواهد داد.
سرمربی اسپانیایی تازه وارد فوتبال ایران گفت: می‌خواهم برنده شوم. مهم برنده شدن است. باید تلاش بیشتری کنیم و اعتماد به نفس داشته باشد و برنده شویم و راه را برای بردن هموار می‌کنیم.
عضو تیم ملی تکواندو گفت: آسیب دیدگی جزئی دارم که رو به بهبودی است و تمام تلاشم را می کنم تا با آمادگی کامل به گرند اسلم اعزام شوم.
یکی از تصمیمات جالب توجه مورایس در مصاف با پرسپولیس استفاده کامل از جلال علی‌محمدی در ترکیب تیم بود.
فدراسیون فوتبال اکوادور می‌گوید فلیکس سانچز را برای پیش‌برد پروژه‌ای میان‌مدت استخدام کرده و به این مربی اسپانیایی اعتماد کامل دارد.
صحبت‌ها و رفتارهای ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور هیچ نشانی از یک مربی مضطرب نداشت.
مهدی تاج عصاره ساختار مدیریتی در این کشور است. یعنی اگر کسی از شما بخواهد با ذکر یک مثال بگویید وضعیت مدیریتی در ایران به چه صورت است کافی است بگویید: مهدی تاج! فردی که خرابکاری می‌کند، ناموفق است و پرونده‌های مفتوح دارد، اما در عین حال می‌تواند با اعتماد به نفس کامل بیاید جلوی دوربین بنشیند، قیافه حق به جانب بگیرد، خودش را حلال مشکلات بنامد و به دیگران توهین کند
رافا یوسته، نایب رئیس اول بارسلونا، به ژاوی و کسب موفقیت با او اعتماد کامل دارد.
نخست وزیر پیش برد امور عراق با تاکید بر اینکه به دولت جدید عراق اعتماد کامل دارد، خواستار حمایت گروه های سیاسی از محمد شیاع السودانی در تشکیل کابینه شد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز تاکید کرد که به ژاوی اعتماد کامل دارد و به او گفته است که باید در فصل جاری قهرمان لالیگا شوند. او نسبت به درخشش بارسا در ال‌کلاسیکو هم خوشبین است.
پاول ندود، نایب رئیس یوونتوس، مدعی شد این باشگاه به مکس آلگری اعتماد کامل دارد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم، یولیان ناگلزمان، حمایت کرد تا نشان دهد باواریایی‌ها فعلا تصمیمی برای اخراج سرمربی‌شان ندارند.
هربرت هاینر، مدیر ارشد بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم، یولیان ناگلزمان، حمایت کرد تا نشان دهد باواریایی‌ها فعلا تصمیمی برای اخراج سرمربی‌شان ندارند.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می گوید اگر آنها از موقعیت هایشان استفاده می کردند، نتیجه بهتری رقم می خورد.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ